Larissa, harmi että labraan jääneet alkiot kuolivat

mut todella toivon että siirretty kaveri olisi elinkelpoinen
Pätkis, hieno ovisplussa! Jospahan ne tallettelut olisi kuitenkin riittäneet, se on kyllä raastavaa kun ei pysty talletteleen mielestään tarpeeksi :/
Helinä, kyllä se kolme viikkoa pian hurahtaa :)
Pipanat, irtoaako munasolu siis vaikkei olisi kunnolla kypsynyt? vai jääkö irtoamatta sitten jos lh-piikki tulee, eikä ole valmis vielä.. Jospa asia oliskin niin kun Larissan gyne oli selittänyt :) Tsemppiä!
Napaa.. Aattelin noiden huonojen uutisten jälkeen, että unohtaisin koko vauva-asian hetkeksi. No, mies sitten halus yrittää pystyykö varovasti petihommiin jo.. Oli kyl aika muikeaa menoa makkarissa, pitkästä aikaa

No ei siinä muuten mitään, mutta hän ei halua käyttää kumia, ja mä en oikeen pääse sinne leikkaukseeni jos yllättäen tärppäiskin

tai ois kauheeta riskeerata.. mietin tässä että kun mulla on se gyneaika kuun lopulla, että pyytäsin pillerit siks aikaa kunnes se leikkaus on ohi.. vai mikä tässä ois järkevintä. Mut toisaalta, ottaen huomioon meidän yritysajan ja miehen syömät lääkkeet leikkauksen aikaan, vois olla että ei siltikään tärppäis. Menipä vaikeeksi
Sit kysymys, sattuuko kukaan tietämään että voiko vehnänalkioöljy auttaa menkkoja edeltäviin tiputteluihin? Mulla on menossa jo kp24/dpo11, eli ens viikon alkupuolella alkaa menkat, mut mitään tuhrua ei oo vielä näkyny! Oon siis pari-kolme viikkoa käyttänyt tota vehnistä..