Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Elisendalle pahoittelut!

Pätkis, aika näyttää mitä tapahtuu.. oon vaan aika malttamaton tapaus! Haluan jo päästä eteenpäin!

Untuvainen, oiskohan mennyt viikko tai pari että miehen näytteen tulokset saatiin? En muista enää :D Siinä on lueteltu simppojen määrä (miljoonia), kuinka paljon on normaalin muotoisia ja normalisti liikkuvia yms.

Helinä, on se kyllä kurjaa että tämä kierto menee nyt harakoille :/ mutta totta se on, arvokasta tietoa jatkoa varten että toimiiko letrot sulle isommalla annoksella!

Joku kysyi ovulaation avustamisesta pistoksilla? Se toimii samalla tavalla kuin clomit/letrot mutta pillereiden tilalla on pienet määrät follikkelia stimuloivaa hormoonia.

Jellis <3

Elisenda, pahoittelut :(

Pätkis, vällyjen väliin siitä! ;)

Mami, toivottavasti sulle korvataan ne rahat!

Larissa, kp 18, pp 1, dpo 3

Untuvainen: me saatiin alustava vadtaus liikkuvuudesta ja määrästä yms. Samana päivänä mutta 4vk meni että saatiin rakenteellinen ja lopullinen vastaus simpoista. Tuo alustava onneksi riitti yksityiselle gynelle että pääsi hoitoihin ja julkiselle että sai lähetteen lapsettomuustutkimuksiin.

Nyt jotenkin jo hiukan toivuin tästä kun laskeskelin että reilun kolmen viikon päästä pääsen hyvällä tuurilla uuteen seurantaultraan. Helpottaa kun mieskin on nyt enempi tukena/mukana kun tuli vuosi täyteen ja yrittää tsempata. Aiemmin kun hänkin uskoi että kyllä se sieltä tulee kun ei stressaa.
Helpotti myös tieto että tupla annos voi auttaa vaikkei tässä kierrossa löytynytkään vastetta. Kiitos teille.

larissa plussatuulia ihanainen nyt, hienoa et lääkäri haluaa kaikki keinot kokeilla iha positiivista, inshaAllah plussa tulee parin viikon päästä :)

lissufin tervetuloa ja ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa, mitä kuluu? plussatuulia :)

on: kyllä osaa ärsyttää taasen eli ite en elättele toiveita plussasta. isä menee huomen leikkaukseen inshaAllah.

Larissa, mul on endo diagnosoitu 18v sitten. Ärhäkkäimmillään oli v. 2011 jolloin oli vaarana kohdun poisto. Se sit hormooneilla saatiin hoidetuks. Silloin myös on tehty viimesin laparoskopia.

Gatusa: Loistavaa kuuluu jos pois suljetaan tää turhautuminen yrittämiseen. Töissä olen ja tammikuinen päivisin mummin hoivissa. Pitkä tyttö on 86.2cm ja 13.5kg oli 1.5v neuvolassa mitat. Tultiin just sisiliasta oltiin viikon lomalla. Tyttö oli isänsä kanssa ukkilassa ja me akat (anoppi, miehen sisko ja mä oltiin sisiliassa.) Mites teille kuuluu?

Mami91: pahoittelut kp 1:sestä.. :(

On: eipä tartte miettiä onko ovisplussa vai ei..on sen verran komeat viivat huh hei :) eilen talleteltiin ja tarkoitus olis vielä tänään ja huomenna.

Pätkis kp 13

Liitteet

• _20160909_103106.JPG
    _20160909_103106.JPG
    265 KB · Katsottu: 262
Mami, pahoittelut :(

Pätkis, nyt on mojova o-plussa!

Gatusa, toivottavasti isäsi leikkaus menee nappiin!

Napaa; Kaksi labraan jäänyttä alkiota kuolivat jatkoviljelyssä eli nyt on pakkanen tyhjä :/ Toivotaan, että masuun siirretty alkio on sinnikkäämpi sissi <3 Muuten edessä on uusi ivf-kierros.

Larissa kp 19, pp 2, dpo 4

Pätkis, tais clomeilla olla sittenkin kunnon vaikutus! Nyt peukut pystyyn!

Larissa, voi harmi että pakkanen on nyt tyhjä! Mutta jospa se yksi olisi kerännyt itseensä kaiken energian ja tarrautuisi kunnolla kiinni. Millon ajattelit testata :rolleyes:

Napaa: täällä kp 9 ja ovis viiva oli jo nyt illalla vahvistunut. En jaksa jos ovis on toista kertaa peräkkäin jo ennen kp12. Koska en usko että minulla munasolu ehtii kypsymään kunnolla kp 10 mennessä. Eipä tässä auta kuin odotella...

Pipanat, ei se aikainen ovis välttämättä ole huono juttu! Mulle gyne selitti että silloin munasolu on tuore ja hedelmöittyy helpommin. Toki tyyliin kp 8-9 on ehkä liian aikaisin, mutta kp 10 eteen päin pitäisi olla ok :) mie testaan vasta pp 12 aikaisintaan, pp 14 on virallinen verikoepäivä.

PikkuMinski <3

Mä en kestä! Tiedän et larissan testipäivä on joskus tulevaisuudessa mut silti joka päivä pakko tulla kattomaan ettei mee ohi!!!! <3
Oon niin fiiliksissä :)

Pahoittelut et en kauheesti kirjottele, elän hengessä mukana kumminkin!!! <3
tsemppiä jokaiseen kierron vaiheeseen!+++

Mymmelisti, mulla on sama fiilis. Ei kai pitäis liikaa hehkuttaa (liikaa paineita) - mutta hyvillä mielin täällä odotellaan :)

Haha ihanat Mymmelisti ja Katjusha :D itse en innolla odota testipäivää... Pelkään sitä ainaista negaa ja uutta ivf-kierrosta :/ testipäivään asti elän vaaleanpunaisissa pilvilinnoissani :D onneksi on paljon töitä, reissuja tulossa yms niin ei ehdi liikaa miettimään ;) mutta ootte ihania! <3

Tänään pitäisi pistää kiinnittymistä mahdollisesti edistävä gonapeptyl-piikki :O

Larissa kp 20, pp 3, dpo 5

V*tuiksi meni eilinen talletuksen suhteen. Ei onnistunut eilen talletus o-plussapäivänä. Miehellä meni illalla ylitöiksi. :( eli nyt on sitte talleteltu vaan kp10 ja kp12. Saa nähdä kuinka tänään onnistuu. Tänään olis varsinainen ovispäivä.

Pätkis kp 14

Takaisin