Olen muutaman päivän joutunut olemaan pois foorumilta ja kylläpäs te vain olette saaneet juttua aikaiseksi
Minni, löytyikö osteopaattia?
Kissankulta, se jo helpottaa hirveästi kun tietää että kohta tapahtuu!
Nenna, Maggie ja Enu, ihanaa hormooni höyryistä, vauvantuoksusita arkea
Niksu, kyllä saisi teillekin tulla jo hyviä uutisia! Tulehan kertomaan mitä lääkäri sanoi miehelle! Halaus!
WM, sanattomaksi vetää!

Elämä ei ole reilua!
Ms.Lemon, toivottavasti tähdet olis nyt kohdallaan
Mami91, mahtava ovis plussa! Jospa nyt...
Ilpuri, täälläkin jännässä odotellaan sinun huomista testiä! Voi kumpa nuo haamut olisivat vahvistuneet!!
Muurahainen, niiiiin ihania uutisia että mieskin uskaltaa lähteä hoitoihin!! Voin vain kuvitella sitä onnen tunnetta joka sinulla on jo nyt

Jos tänään lääkäri ei soita niin huomenna kyllä soitat takaisin sinnepäin!!
Larissa, loistavaa että sielläkin homma etenee! On varmasti ihan eri fiilis nyt tikutella ovista kun se tietää treffejä huurunenän kanssa!
Gatusa, jospa se plussa yllättäisikin juuri silloin kun sitä vähiten odottaa! Onko siellä olemassa mitään lapsettomuushoitoja vai mennäänkö vain ihan luomusti?
Viestejä oli niin paljon, että anteeksi jos unohdin kommentoida jollekin
On. Täällä kp28/28 dpo 18. Perjantain (dpo 15) nega R-testi. Uteliaisuudesta tein perjantaina myös ovistestin. Ovistestissä on ollut yhtä vahvat viivat dpo 10 (vai 11) ja nyt dpo 15. Siis sellainen melkein plussa. Mä alan nyt tosissaan epäilemään että mun oma kroppa haistattaa pitkät tälle vauva haaveelle

Pari viimeistä kiertoa on kierronpituus heitellyt päivällä/parilla ja mikä ihme tuo on että LH on noinkin korkea noin aikaisin ja pitkään ennen menkkoja. Se kuitenkin tipahti alas oviksen jälkeen. Tai oletetun oviksen.. Jotenkin tuntuu ettei tässä kierrossa ovista tapahtunut

Olo on tässä kierrossa ollut tosi masentunut ja epätoivoinen. Ja se on näkynyt myös ulospäin... Välissä olin jo melko sinut sen kanssa ettei tästä mitään tule ja unohdetaan koko juttu mutta kun sydän sanoo jotain muuta kuin mitä järki yrittää kertoa.