Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmi, mä kans söin ekat 2 kk sitä lastenannosta ja tippui siitä 7,84: stä 4.6 muistaakseni. Et voi varmaan olla just se et kun kroppa saa mitä tarviaa niin alkaa toimimaan hyvin. Mua on koko ajan myös varoitettu et vaikka arvo onkin hyvä voi kestää ennen kun kroppa on tasapainoinen.

Mut hyvä kuitenkin et on alkanut auttamaan :)

Ilpuri kiva, että oot takas! :)

Mä näen kyllä noissa kaikissa testeissä haamun :O Hui kumpa olisi onnistanut <3

Luinkin taakse päin hiukan tätä ketjua ja huomasin että olitkin Ilpuri just puhunut kilppariarvoista! :) Ja munkin mielestä näyttäisi haamuviivaa noissa sun testeissä. Voi kunpa se lähtisi vahvistumaan! Paljon plussatuulia sinne!

Ilpuri, me siis saatiin kesän alussa miehelle diagnoosin teratozoospermia, eli 100% siittiöiden päistä on epämuodostuneita ja näin ollen lääkärimme piti lähes mahdottomana luomu raskauteen. Olisi jo silloin laittanut meidän icsi:n, mutta me ei silloin vielä haluttu. Sovittiin että otan yhteyttä jos mieli muuttuu, kuulemma jonoa ei ole tällä hetkellä. No tässä kun syksy alkoi aloin kuitenkin pohtimaan, pitäiskö meidän sittenkin katsoa tää viimeinen kortti, kun se luomuraskautuminen on lähes mahdotonta. Ja nyt tällä viikolla miehenkin mielipide asiansuhteen muuttui ja perjantaina meidän lääkärin piti soittaa mulle, mutta puhelua ei kuulunutkaan, nyt odottelen josko se sitten huomenna soittaa, jotta saan tietää millä aikataululla etenemme. :)
Jännittää... Ihan hitosti! :D

Ilpuri muokkailin sen verran tota sun cb kuvaa et käänsin sen toisin päin ja kokeilin kuvanmuokkauksella, ihan selkeä haamu siinä minusta on! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1472405468.737805.jpg

Voi kumpa se siitä vahvistuisi!!!

Murkku, No kappas, me saadaan jännäillä samaan aikaan sitten :) ja teille luomu plussa olis kyllä ihan mahtava juttu, mutta se on myös helpottavaa että ootte lähdössä hoitoihin jos luomuna ei tuu sitä ennen, uskon että teille nyytti suodaan viimeistään hoidoilla!! :happy:

Ilpurilla on haamulaisia :nailbiting: voi kunpa ne siitä vahvistuisivat!! :joyful:

Ja tosiaan pahoittelut kun en hirveesti kommentoi noita lääke yms juttuja, mutta kun en ymmärrä niistä hölkäsen pöläystä niin ei oikein voi sanoo mitään :shy:

Kovasti toivon tähän ketjuun nyt plussia ja onnistumisia :) plussapuhuri puuuuuuuuuhh!! :talk017

Mami kp 17/ 27-29 dpo 0 ja yk vissiin 26

Murkku, No kappas, me saadaan jännäillä samaan aikaan sitten :) ja teille luomu plussa olis kyllä ihan mahtava juttu, mutta se on myös helpottavaa että ootte lähdössä hoitoihin jos luomuna ei tuu sitä ennen, uskon että teille nyytti suodaan viimeistään hoidoilla!! :happy:

Ilpurilla on haamulaisia :nailbiting: voi kunpa ne siitä vahvistuisivat!! :joyful:

Ja tosiaan pahoittelut kun en hirveesti kommentoi noita lääke yms juttuja, mutta kun en ymmärrä niistä hölkäsen pöläystä niin ei oikein voi sanoo mitään :shy:

Kovasti toivon tähän ketjuun nyt plussia ja onnistumisia :) plussapuhuri puuuuuuuuuhh!! :talk017

Mami kp 17/ 27-29 dpo 0 ja yk vissiin 26

Murkku, niin voin uskoa et jännittää!! :nailbiting: Jos ei huomenna soittoa kuulu niin mä kyllä jo itse soittaisin tiistaina että mikä maksaa :joyful: Onkohan tuo juttu mikä sun miehellä on, nin onkohan se sellanen että se on niin kun aina? Eikö kuitnekin maalaisjärkeen käy että eri näytteissä on eri tilanne. Varmaan tuo on suuntaa antava. Ja kai sen nyt on pakkokin noin olla koska ne suosittelee hoitoja. Ei vitsi, uudelleen, ihan huippua että teidän tää juttu menee eteenpäin nyt rivakasti! :rolleyes:
Ja noista mun testeistä, niin kyl tuossa sun muokkaamassa CB:ssä näkyy ihan hyvin. ja itse asiassa livenä noista testeistä se on se selkein, apteekin omassa en nää mitään. Mut siis koska menkat piti alkaa perjantaina pelkään että ei oo asiat kohdillaan eikä se ole normitilanne. Tai sit sillä on van ottanut aikaa kiinnittyä.
No nyt lopetan tän spekuloinnin.

Kiitos ihanista tsempeistä :Heartbigred

Tuossa muuten laskin, niin ei mulla olekkaan yk jotain yli 30 vaan "vasta" yk30 :grin vaikka yritystä on 2 vuotta 8 kuukautta, eli 32 kuukauta niin osa kierroista on ollut niin pitkiä niin se menee noin.

oi onnea mintukka hyvistä uutisista mashaAllah :)

onnea nenna ja maggie mashaAllah :) nauttikaa vauvantuoksusta

tsemppiä muurahainen hoitoihin sitten kun aloitatte olen iloinen puolestasi :)

ilpuri ihanaa et tulit takas, viivalle vahvistumista inshaAllah ja tuo plussa tulkoo tälle puolelle vast laskettuna aikana inshaAllah.

plussatuulia kaikille teille ihanille!!!

täällä oli ilmeisesti tänään ovis oloist päätellen eli kierto onki sen 33 päivää varmaa ku nyt on kp 19. saapi nähä miten käy, en oota plussaa ku tytössäki meni aikansa. iltasiivous tehty heh...ukko meni äiteelle viemää kalaa näin illalla ja tulee huomenna kotiin inshaAllah. minulla on ompelukone nyt ni pääsee tekeen vaatteita kunha saa materiaalit ja tarvikkeet inshaAllah :)

Olen muutaman päivän joutunut olemaan pois foorumilta ja kylläpäs te vain olette saaneet juttua aikaiseksi :grin

Minni, löytyikö osteopaattia?

Kissankulta, se jo helpottaa hirveästi kun tietää että kohta tapahtuu!

Nenna, Maggie ja Enu, ihanaa hormooni höyryistä, vauvantuoksusita arkea :binkybaby

Niksu, kyllä saisi teillekin tulla jo hyviä uutisia! Tulehan kertomaan mitä lääkäri sanoi miehelle! Halaus!

WM, sanattomaksi vetää! :sorry: Elämä ei ole reilua!

Ms.Lemon, toivottavasti tähdet olis nyt kohdallaan :wink

Mami91, mahtava ovis plussa! Jospa nyt...

Ilpuri, täälläkin jännässä odotellaan sinun huomista testiä! Voi kumpa nuo haamut olisivat vahvistuneet!! :smiley-angelic001

Muurahainen, niiiiin ihania uutisia että mieskin uskaltaa lähteä hoitoihin!! Voin vain kuvitella sitä onnen tunnetta joka sinulla on jo nyt :rolleyes: Jos tänään lääkäri ei soita niin huomenna kyllä soitat takaisin sinnepäin!!

Larissa, loistavaa että sielläkin homma etenee! On varmasti ihan eri fiilis nyt tikutella ovista kun se tietää treffejä huurunenän kanssa!

Gatusa, jospa se plussa yllättäisikin juuri silloin kun sitä vähiten odottaa! Onko siellä olemassa mitään lapsettomuushoitoja vai mennäänkö vain ihan luomusti?

Viestejä oli niin paljon, että anteeksi jos unohdin kommentoida jollekin:shy:

On. Täällä kp28/28 dpo 18. Perjantain (dpo 15) nega R-testi. Uteliaisuudesta tein perjantaina myös ovistestin. Ovistestissä on ollut yhtä vahvat viivat dpo 10 (vai 11) ja nyt dpo 15. Siis sellainen melkein plussa. Mä alan nyt tosissaan epäilemään että mun oma kroppa haistattaa pitkät tälle vauva haaveelle :oops: Pari viimeistä kiertoa on kierronpituus heitellyt päivällä/parilla ja mikä ihme tuo on että LH on noinkin korkea noin aikaisin ja pitkään ennen menkkoja. Se kuitenkin tipahti alas oviksen jälkeen. Tai oletetun oviksen.. Jotenkin tuntuu ettei tässä kierrossa ovista tapahtunut :crybaby2 Olo on tässä kierrossa ollut tosi masentunut ja epätoivoinen. Ja se on näkynyt myös ulospäin... Välissä olin jo melko sinut sen kanssa ettei tästä mitään tule ja unohdetaan koko juttu mutta kun sydän sanoo jotain muuta kuin mitä järki yrittää kertoa. :Heartred

PiPaNat: harmi että tämä kierto on mennyt alavireisissä tunnelmissa :sad001 Tsemppiä ihan hirveesti, ja kannattaa seurata sitä sydämen ääntä vaikka se välillä hankalaa onkin :Heartred

Gatusa, kiva et pääset ompelemaan. Minäkin oon harkinut mut pitäs ensin opetella. Tekis mieli ostaa saumuri, mutta kun en osaa vielä ommella niin sit pitää miettiä et uskaltaako monta sataa laittaa masiinaan jos en osaakkaan vielä. Pari vuotta sitten opettelin neulomaan ja oon siinä jo tosi hyvä mutta alkuun se oli niin kankeeta et en kehtaa ees kattoa niitä alku aikojen töitä. Et sama tässä ompelemisessa, haluisin heti olla paras :grin

Pipanat, onpa outoa sun ovistesti.. eikös täällä joku ollut ovistestillä saanut vähän aikaa sitten just plussan ja sit tehnyt raskaustestin ja sekin oli plussa..? Testaile huomenna tai ke uudestaan. Niin tunnistan nuo sun fiilikset, ne tulee aalloissa. Välillä on ihan ok ja sit taas vetää ilmat pihalle. Mut vaikka kuinka vaikealta tuntuisi, sinä tulet selviämään myös niistä vaikeista päivistä ja varmasti ennen pitkää myös r-testi näyttää plussaa. Ihan hirveästi voimia alakuloisten fiilisten keskelle! :rolleyes::Heartblue

Ilpuri kp 33/n.29, yk 30

Takaisin