Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tere. Tuun tänne tuolta odotuspuolelta, ja totean, että kyllä se vaan voi olla niin vaikeaa!!!!!!!!!!! 4v yritetty/odotettu, sit yks kaks raskaus alkaa, ja tänään todettu keskeytynyt km. PRKL. No periks en anna,en enää!!
Tuun tänne jorisemaan kunhan saan tän episodin taakse. Ke on tyhjennys.

Eltsi, tosi hyvä että löyty sit sellanen kun sopi hyvin :) Ja kiva kuulla että Clomit toimii sulla, vaikkakin tosi harmi ettei toivottua lopputulosta oo vielä tuonut :sad001 Toivottavasti klinikkakäynnillä selviää lisää mistä johtuu ja mitä jatkossa.. Paljon plussatuulia sinulle!:hug013
Maggie, kiitoksia! :) Okei, joo Letroista oon tosi paljon lukenut ainakin sitä että niissä on hyvää se ettei se ohenna limakalvoa kun taas Clomit tuppaa sitä tekemään.. :nailbiting: Tosi ihanaa että Clomeilla sait nopeasti sitten apua :happy: Paljon onnea ja tsemppiä loppuodotukseen! :happy:Ja hyvä kuulla ettei niistä tullut sulle sivuoireita, vaikkakin seki on yksilöllistä mutta ainakin tuo vähän toivoa siihen että ehkä itsekin säästyisin niiltä :rolleyes: Eka Tero kierto huhtikuussa oli itselle ainakin ihan helvetti, aina vähän hermostuttaa uudet lääkkeet ja vaikutukset, ei kivaa :yuck:

Muurahainen, ei tässä voi muuta kuin lähettää ison halauksen! :Heartpink En nyt muista oletko jo kertonut/haluatko kertoa että miksi päädytte siihen että ette halua lähteä hoitoihin?

Pätkis, tsemppiä gynelle! Toivottavasti on ihana ja ymmärtäväinen gyne kun asia on kuitenkin niin herkkä, arka ja yksityinen! Tulehan sit kertomaan mitä uutisia sieltä sait!

Tyttötiikeri, ihanaa jos ja kun olet tehnyt päätöksen ihan omien tuntemuksien mukaan. Meillä jokaisella on vain yksi elämä ja itsellemme me tätä elämää eletään ja jokaisen pitäisi saada tehdä omat isot päätöksensä ihan itse. Toivottavasti läheisesti ymmärtävät ratkaisusi ja ovat tukenasi!

Mimmi, peukkuja oviksen metsästykseen ja ennen kaikkea sen hyödyntämiseen! :wink

Katjusha, sä oot jo ihanan pitkällä!! Miten on mennyt??

Minni, en kestä että sinun H -hetki on ihan lähellä! Siis justhan sinä vasta plussasit :eek:

Maggie samoin :happy:

Viipsukka, niiiiiin ihana karvapallo :happy:

Myy82, toivottavasti saat lääkäriltä niin hyviä uutisia että pääset kierukan poistoon ja vihdoin tosi toimiin!

MiuMau ja Labanen- Tervetuloa! Täällä on ihanaa porukkaa mutta toivottavasti visiittinne on lyhyt!

MaKa, WOU! Mä oon vähän taikauskoinen enkä onnittele vielä mutta hyvät viivat siellä on!! :rolleyes:

PikkuMinski, mitä sinulle kuuluu?

Ajna, tuo on niin väärin!! Voimia tuleviin päiviin!! :Heartred:Heartpink

Mitäs meidän taustailijoille kuuluu? Hileinen? Larissa? Ketäs muita siellä takajoukoissa olikaan?

On. Täällä on dpo 4 ( tai 3). En ottanut ihan selvää liuskoista oliko plussa jo to vai vasta pe. Tallettelut oli kuitenkin ti ja to, meidän kannalta ok päivät että ne hitaammat ja kiemurtelevatkin siimahännät ehtisivät perille. Toki mun kroppa alkaa nyt laittaa vastaan tätä raskautumista ja ovis oli kp10 tai 11 ekaa kertaa elämässä. Se on aina ollut kp12 (-14). Perus alamaha/alaselkä juilit rantautui tänään niin eipä tarvi tässäkään kierrossa ihmettä odottaa :sorry:

Täällä tulee juttua niin vikkelästi, etten millään ehdi kaikille kommentoida! Pahoittelut siitä :( Olen ollut äänessä tuolla ivf/icsi-ketjussa.

Murkulle iso hali <3

Tyttötiikeri, onnittelut plussasta! :) :)

Pätkis, tsempit gynelle täältäkin! Esität asiasi vain rohkeasti, hyvin se menee!!

Pipanat, piinapäivät käynnissä siis teillä! Hyvät tallettelut ainakin, toivon että tämä olisi THE kierto ;)

Minni ja Maggie saa jo pian nyytit, en kestä miten aika menee <3 <3

On. Täällä on toka ivf/icsi siinä vaiheessa, että keskiviikkona on punktio, munasolun keräys siis. Jos kaikki hyvin menee, on alkionsiirto perjantaina. Olo on vähän "turpea" mutta vielä ihan siedettävä. Soluja oli tuloilla kuitenkin vain kolme tai neljä. Jospa jokin niistä olisi vihdoin meidän pieni ihme!

Hileinen kp 11, 2. Ivf/icsi-kiertoa

Joo me ollaan jo pitkällä, PiPaNat, mutta toivotaan että tämä ja tuo IVF/Icsi -ketju tyhjensi kans ja vauhdilla!
Ei voi valittaa, vaikka pieniä kolotuksia on. Tän kestää kyllä, kun on ootellu vuosikymmenen. Kun sais sen pienen syliin - mieskin huokaisisi hetkeksi! Sitä vähän jännittää, kun ei oo kaikki menny ihan ku strömsössä aiemmin :)
Tässä pieni kuvapala, mihin muun muassa on tänä kesänä saanu keskittyä. 2.6. syntyneistä Beagle-kolmosista viimeinen muuttaisi pois keskiviikkona, nyyh!
ImageUploadedByVau Foorumi1471287694.691964.jpg

Katjusha rv. 26+4

tyttötiikeri onnea tuhannesti mashaAllah aivan ihania uutisia sinulta. ensinnäkin mennyt on mennyttä sitä ei pidä katsoa, se on hyvä alku tuossa suhteessa että mies on ollut rehellinen sinulle alusta asti. Allah on päättänyt että sinun on inshaAllah aika saada sisarus pikkuiselle joten kyllä sinä tulet pärjäämään inshaAllah. luota luojaan. :) jos minä olisin kuunnellut ihmisiä minun miehen suhteen niin olisin varmaan yksin ja onneton eikä minulla olisi tytärtäni. anna painostuksen mennä korvasta sisää ja toisesta ulos. nauti raskaudesta ja parisuhteestasi. en tiedä muistatko minua enää mutta teen duaa inshaAllah että kaikki menee hyvin sinulla.

ajna olen todella pahoillani kkm:ta jaksamista, inshaAllah seuraavan kerran pieni pysyy matkassa laskettuun asti.

muurahainen jaksamista ja tsemppiä päätöksienne kanssa, inshaAllah plussa tulee kun on tarkoitettu tulevaksi silloin yleensä kun vähiten odotat sitä nimim. kokemusta on.

hileinen tsemppiä punktioon ja siirtoon inshaAllah, plussatuulia. :)
larissa mitä kuuluu?

myy mitä kuuluu? on ikävä!!!!!

on: olen hiukka pihalla nyt. mulla ei sit ollu ku kerran siteessä sillo pari pikku tuhrua mut ku tuhru loppu ni 24/7 väsymys isken ja pahoinvointi, tuntuu et vois oksentaa mut ei tul ulos asti. alko vähä epäilyttää ja ens viikol ukko tuo kuulemma testin inshaAllah, tein pari päivää ennen ku tuhru alko negan mut nyt on kyl iha outo meininki.

Kiitos pipanat ja Hileinen ❤ toivotaan että tämä nyt sitten sujuis onnellisesti loppuun asti.

Gatusa tottakai muistan sut! Monessa eri ketjussa ehdittiin jo yhdessä kuumeilemaan. Ja kiitos ihanista sanoista ❤

Huomenta naiset! Tein aamulla taas testin, pc. Ja haalea viiva tuli. Yhtä haalea kuin apteq testissä eilen. Apteq herkkyys vissiin 10 ja pc 25..?? Eikö silloin periaatteessa pitäs olla ihan hyvällä mallilla? Pelottaa että tää ei etene mihinkään.. aikasempia km takana kuitenkin 3, jotka kummittelee taustalla. Oikeestaan mitään oireitakaan ei ole. Välillä menkkamaisesti nipistelee mahaa ja ihan pientä etovaa oloa silloin tällöin päivän aikana.. viime yönä näin unta et alko tiputteleen verta.. jaiks! :/

En kerinny vielä lukea kaikkia teidän juttuja eiliseltä niin en vielä voi kommentoida.. mutta mukavaa päivää kaikille! ☺

Tyttötiikeri <3 tee niinkuin susta itsestäs tuntuu, kaikki menee niin kuin on tarkoitettu. Onnea plussasta <3

Hileinen, tsemppiä huomiseen punktioon! Olkoon saalis otollinen <3

PiPaNat, pitkää pinnaa piinapäiviin. Kroppa voi yllättää! :)

Katjusha, voi että mikä luppakorva <3

Viipsukka ja siellä toinen söpöläinen karvapallo! <3

Murkku, jälkikäteen vielä iso halaus uuteen kiertoon joutumisesta. On kyllä aivan turhan hankalaksi tehty tää lisääntyminen monelle!! Mur!

Gatusa, oon optimistinen. Sun oireet kuulostaa mystisiltä. <3 Jospa siellä jotain tapahtuisi.

Täällä tuntuu voimakasta ylävatsakipua. Siellä taitaa olla kaikki sisäelimet aika ahtaalla. Nää korventavat tunteet vaan ei taida auttaa asioiden edistymisessä... Eli jatketaan odottelua.

Maggie rv 38+5 <3

Voimia teille naiset :)

Mie tuun ja asetus tänne nyt varmaan pidemmäksi aikaa.. Hiukan haikeaa ja ärsyttävää, mutta kai tälläkin joku tarkoitus.

Tuota noin,
Muistelisin, kun joku kirjoitti aiemmin
(nyt selauksella en löytänyt )
Aloitetaan E-pillerit, jotka rauhoittaisi munasarjat.

Ja onko jollain kokemusta siitä?

Mie sain nyt E pillerit ja katsellaan loppuvuodesta tilannetta uudelleen..

En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella...

Gynellä käyty. Huh onneksi oli mukava ja asiansa osaavan tuntuinen. :)

Sain nyt clomifeniä 50mg kp 5-9 ja terolutit sitten oviksen jälkeen. Terolut saatetaan jossain vaiheessa vaihtaa lugesteroniin. Ainoa mikä jäi ihmetyttämään oli se että gyne käski aloittaa clomit nyt tähän pian alkavaan kiertoon ja tulla seuranta ultraan kp10-11 vasta tokassa clomikierrossa.

Pätkis dpo 13

Takaisin