Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennakin ❤ onpas kyllä ollut ikävä teitä naiset :) ja kiitos oikeesti tsempeistä ja tuesta. Kävin tänään ostamassa mammavitskuja ja liityin tuonne la huhtikuussa ryhmäänkin. Että kai mä olen jo ainakin jollain tasolla päättänyt että pidän tämän pienen, kävi miten kävi:D

Ja kiitos murkku vinkistä. Menenkin sinne kurkkimaan :)

Tyttötiikeri muistetaan sut!
Isot onnittelut plussasta ja jokainen plussa on ihme <3 Ja niinkun jo todettu, teette juuri niinkuin parhaalta tuntuu ja sukulaiset saavat narista! Veikkaan kanssa, että suhtautuminen muuttuu kunhan itse olet asiasta varma ja näytät sen niille! Tsemppiä ;)

Rv 34+0 hui!

Tyttötiikeri, mä muistan sut. Onnea plussalla ja sä teet miltä susta tuntuu. Itse oon ollut kahden lapsen yh ja hyvin pärjäsin. Kyllä sä pärjäät. ♥
Me vielä ootellaan plussaa.. Mutta meille on karvavauva tulossa. Tässä on uusin kuva pennusta.

3a1faa4a985f17171e153ed766eb9d7e

Tosi hämmentävää.. Saan kuitenkin joka kierrossa selkeän ovisplussan.. On se ihmisen kroppa sitten ihmeellinen...

Koska Pätkis näet lääkäriä?

Onnea Tyttötiikeri plussasta! ❤️ En kyllä välittäisi pätkääkään mitä sukulaiset miettivät miehen taustoista, sitä paitsi, kuuluuko ne edes heille? Ja toisekseen mennyt on mennyttä, nyt on nyt, ihmiset muuttuvat. Mä uskon, että asioilla on tapana järjestyä ja sinä/te pärjäätte kyllä. ❤️

Kp 1, tjot-kierto 31...

Miksi me ei voida saada vauvaa kotikonstein, miksi se on meille niin vaikeaa?!? :(

Muutoin oikein mukavaa sunnuntaita kaikille! :)

Pahoittelut muurahainen. :(

Viimeks ultrattu vuosi sitten.. Mutta sillon ei toki vielä tiedetty että tilanne olis tämä.. Gyne aika varattu 16.8.

Minni, viipsukka ja Myy ❤ tuttuja naisia! Ja kiitos tsempeistä. Kyllä mä taidan jo aika varma olla että pidän tän ja jos sitten käy huonosti niin pärjään yksin. On mulla muutama ystävä jotka kannustaa ja tsemppaa ja ovat luvanneet olla mun tukena kävi miten kävi. Kyllä mä tähän pystyn ❤

Pahoittelut murkku sinne kp1 :(

Viipsukka voi mikä ihana karvavauva siellä! :)

Ja voi minni kuinka pitkällä sä jo olet! ❤

Pätkis voihan olla että folli kasvaa ja saa aikaan tuon lh piikin, jota ovistesteillä etsitään, muttei irtoa vaan kuihtuu tavallaan pois ja siksi progesteroni ei nouse. Muistan lukeneeni että sellainen on mahdollista. Silloin ymmärtääkseni clomeista / letroista ei välttämättä ole apua vaan tarvisit irrotuspiikin.

Junttura: tuo on käynyt omassakin mielessä että jos se ei vaan pääse sieltä irtoamaan..

Huh kuinkahan sitä sais nyt gyneltä jotain apuja tähän mahdollisimman pian.. Vähän huonoon aikaan tuo gyne käynti kun nyt on ihan kierron viimeiset päivät menossa... Tuskin se heti mulle mitään rohtoja määrää...?

Kiitos kaikille! <3

Pätkis, kyllähän sen pitäis sulle lääkkeet määrätä tai alkaa tutkimaan asiaa tarkemmin missä vika voi olla. Kannattaisko soitella huomenna sinne ja kysellä, että miten edetään teidän tilanteessa. :)

Lääkäri joka määräs nämä labrat oli yksityinen yleislääkäri. Joten hän ei sen enempää osaa näissä asioissa auttaa vaan suositteli varaamaan aikaa gynelle. Sainkin varattua gyne ajan jo ensi viikon tiistaille. Tämäkin yksityinen gyne terveystalolta. En ole käynyt tällä gynellä koskaan aikaisemmin. Jouduin vaihtamaan gyneä kun vaki gyne jolla olen yleensä käynyt on lopettanut työskentelyn terveystalolla...

Toivottavasti tää uus gyne olis hyvä ja aikaansaava...

Murkku pahoittelut!!!
Pätkis: Onneksi sait ajan nopeasti,jospa alkavat jo heti tutkia ja antaisivat rohtoja,tsemppiä!!!
Tyttötiikeri: Onne plussasta!! Minä tekisin myös niinkuin itsestä tuntuu,se on kuitenkin sinun elämäsi,ja elämässä ei pitäisi ajatella mitä muut tästä asiasta ajattelee,vaan elää omaa elämää,tällä tarkoitan äitisi kommenttia,mitä sukulaiset ajattelee. Toivottavasti miehesi on rinnallasi, ja olet kuitenkin keskustellut perusteellisesti hänen kanssaan tilanteesta,niin toivottavasti myös perheesi päättää tukea sinua kun olet päätöksesi tehnyt. Kaikkea hyvää sinulle!

Hei kaikille! :greet025
En ole tässä ketjussa vielä kirjoitellut, mutta uskaltaudun nyt joukkoonne, kun kävitte keskustelua ovulaatioista ja siitä, että miten tutkitaan irtoaako munasolu, jne.
Itsellä vuosi täynnä yritystä. Tuloksena yksi keskeytynyt keskenmeno sekä yksi kohdun ulkoinen. Olen testaillut oviksia, ja säännöllisesti testit ne näyttää, mutta talletteluista huolimatta plussaa ei näy. Olenkin miettinyt josko varaisi ajan gynelle, mutta nyt kysynkin, osaisitteko neuvoa, mihin ajankohtaan gyneaika olisi hyvä varata, juuri ennen ovista vai sen jälkeen vaiko miten? :shy:

Moi. Pikanen oma napa.. Kuinka pitkä luteaalivaihe voi olla pisimmillään? Ovistestiin sain plussan kp15 ja nyt menossa kp 31 ja menkkoja ei näy.. ihan outoa. Testiä en oo uskaltanu vielä tehä, pelottaa et nega kumminki..

Takaisin