Muurahainen, ei tässä voi muuta kuin lähettää ison halauksen!

En nyt muista oletko jo kertonut/haluatko kertoa että miksi päädytte siihen että ette halua lähteä hoitoihin?
Pätkis, tsemppiä gynelle! Toivottavasti on ihana ja ymmärtäväinen gyne kun asia on kuitenkin niin herkkä, arka ja yksityinen! Tulehan sit kertomaan mitä uutisia sieltä sait!
Tyttötiikeri, ihanaa jos ja kun olet tehnyt päätöksen ihan omien tuntemuksien mukaan. Meillä jokaisella on vain yksi elämä ja itsellemme me tätä elämää eletään ja jokaisen pitäisi saada tehdä omat isot päätöksensä ihan itse. Toivottavasti läheisesti ymmärtävät ratkaisusi ja ovat tukenasi!
Mimmi, peukkuja oviksen metsästykseen ja ennen kaikkea sen hyödyntämiseen!
Katjusha, sä oot jo ihanan pitkällä!! Miten on mennyt??
Minni, en kestä että sinun H -hetki on ihan lähellä! Siis justhan sinä vasta plussasit
Maggie samoin
Viipsukka, niiiiiin ihana karvapallo
Myy82, toivottavasti saat lääkäriltä niin hyviä uutisia että pääset kierukan poistoon ja vihdoin tosi toimiin!
MiuMau ja Labanen- Tervetuloa! Täällä on ihanaa porukkaa mutta toivottavasti visiittinne on lyhyt!
MaKa, WOU! Mä oon vähän taikauskoinen enkä onnittele vielä mutta hyvät viivat siellä on!!
PikkuMinski, mitä sinulle kuuluu?
Ajna, tuo on niin väärin!! Voimia tuleviin päiviin!!

Mitäs meidän taustailijoille kuuluu? Hileinen? Larissa? Ketäs muita siellä takajoukoissa olikaan?
On. Täällä on dpo 4 ( tai 3). En ottanut ihan selvää liuskoista oliko plussa jo to vai vasta pe. Tallettelut oli kuitenkin ti ja to, meidän kannalta ok päivät että ne hitaammat ja kiemurtelevatkin siimahännät ehtisivät perille. Toki mun kroppa alkaa nyt laittaa vastaan tätä raskautumista ja ovis oli kp10 tai 11 ekaa kertaa elämässä. Se on aina ollut kp12 (-14). Perus alamaha/alaselkä juilit rantautui tänään niin eipä tarvi tässäkään kierrossa ihmettä odottaa