Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hienoa Pätkis! Tolla reseptillä vois lähteä kroppa toimimaan ja pikkuinen ihme tarttua matkaan.

Aika erikoista kyllä tuo ohjeistus! Meillä nimenomaan oli äärimmäisen tärkeää, ettei aloitusannostus vaan kypsytä liikaa munasoluja ja aiheuta monikkoriskiä. Siks piti heti aloituskierrossa ultrata (mulla kahteen kertaan jopa) ja jos annostusta ois muutettu, tietty heti uus ultra. Rohkeella kaavalla ohjeistavat nuo gynet näköjään.

Mielenkiintoista Helmiina että sullakin sama juttu ku Pätkiksellä. Ja teillä siis tärppäsi kans clomeilla, täällä sama. :) Tuossa sun plussan jälkeen kyselinkin, mikä teidän tausta/historia oli kun et ehtinyt oikein tulla tutuksi, mutta tais mennä mun viesti sulta ohi. Mutta nyt se selvis sitten. Millon ultra? Onko tuntemuksia? Mä olin tosi oireeton ja pelkäsin, että se on huono merkki, mutta pelko oli turha. <3

Rv 38+5 <3

Mä jouduin ekassa Clomi-kierrossa jopa kolme kertaa seurantaultraan.. jännä, et vasta toisessa kierrossa ultrataan. Mulle just sanottiin alussa, et ultrataan heti, et nähdään toimiiko lääke ettei tuu semmosia haittavaikutuksia, mitkä estäis lääkkeen käytön (monikkoriski ja kystat). Haitat kun on niin yksilöllisiä. Itsellä ei oo tullut edes niitä kuumia aaltoja!

Pahoittelut Ajnalle!

Täällä nyt kp 10/25. Oviksen metsästys aloitettu. Viime kierrossa hymynaama ilmestyi jo kp 11.

Maggie, luin sun kysymykset mutta unohdin vastata, kun en heti vastannut :D

Ollaan jätetty ehkäisy pois 3/15. Tammikuun jälkeen ei tullut ovulaatiota ollenkaan ja yritin ensin päästä kunnalliselle lääkäriin, mutta asia ei ollut akuutti joten lääkäriaikaa ei herunu. Sitten päätin heinäkuussa mennä yksityiselle gynelle, jolle kerroin koko tarinan. Sain sieltä clomit ja tosiaan samat ohjeet kuin pätkis. Olikohan niin, että 2tbl aamuin illoin ja toisessa kierrossa kontrolliultraan kp 11-13. Lääkäri ei maininnut edes mistään sivuvaikutuksista. Monikkoriskistäkin kertoi kaveri, joka on läpikäynyt lapsettomuushoidot. En muista ikinä olleeni noin kipeä ovulaatioin aikaan, kun tossa clomikierrossa ja ekasta kierrosta tosiaan tärppäs. Meille kuuluu kaikille alkuraskaudenultra kunnallisella ja sinne olis aika 6.9 rv8+4. Raskausoireita on ihan järkyttävä väsymys, ajoittainen pahoinvointi.

Helmiina ja toukka rv5+4

Mulle gyne sanoi että tuo 50mg kerran päivässä on niin mieto annos että on mahdollista ettei se riitä mulle mutta siitä kuulemma kuitenkin lähdetään... Olis alunperin halunnut letroja määrätä mutta ei kulemma löytänyt sitä sieltä koneeltansa että olis siitä reseptin saanu laitettua. Mikähän systeemi tuo on kun ei joku ohjelma löydä jotain tiettyä lääkettä.. Outoa :D

Pätkis, hyvä ett sait clomit ainki kokeiluun nyt, toivottavasti tuottavat tulosta! :)

Minski, onnea kouluun pääsystä! Mitä muuten kuuluu?❤

Gatusa, oih nyt kyllä jänskättää siun testi, tsemppiä oireiden kanssa! :)

Maka, onnea haaleasta plussasta! :)

Tervetuloa uusille ja pikaisia plussia!
Letrot on tosiaan aika paljon halvempia ku clomit (clomit n.70€ ja letrot halvimmillaan reippaasti alle 20€), letrot ei ohenna limistä, letrot ei kerry elimistöön eli niitä voi huoletta syödä samalla annostuksella ilman ultria useamman kierron toisin ku clomeja.
Itse sivuoireista en tiedä, tuleeko jommista kummista enemmän sivuoireita ku toisista, aika vähän täälläkään ollut siitä puhetta?

Hileinen, tsemppiä punktioon, toivottavasti yksi niistä olisi teidän tuleva vauva❤

Katjusha, ihana koiruus!

Viipsukallakin ihana koiravauva siellä!

Murkulle suurimmat pahoittelut vielä kerran❤

Jokos Larissalla kierto käynnistelee itseään pikkuhiljaa?

Helmiina, mahtavaa kun heti eka clomikierto toi plussan teille, ja pian onkin jo ultrakin, tsemppiä odotteluun ja onnea vielä.

Myy, pääsisittepä pian tositoimiin!❤

Plussatuulia koko ketjuun, kesävauvat tilaukseen ja ketju tyhjäksi❤❤❤

Nenna rv40+4❤

Piti muuten sanoa PikkuMinski, että mun kaverikin tilas sulta kahdet tossut kun suosittelin sua sille. Se rakastui niihin mitkä näki mulla kotona ja kerroin mistä hankin. :) Ne on ylisöpöt! <3 Nyt ku sais ne vielä käyttöön. <3 Ja onnea kanssa koulupaikasta munkin puolesta!

Nenna, kohta teitä on kahden sijaan kolme. Ei voi olla enää kaukana! Jännäks käy. Kokeile vyöhyketerapiaa?

Maggie rv 38+6<3

Nennalla alkaa h-hetki lähestyä ☺
Mulla ei oo yhtään sellanen olo että ois raskaana :/ ennen plussaa olin varma että on plussa niinku olikin, haalea sellainen.. teen testin lauantaina jos ei sitä ennen oo vuotanu pois. Ärsyttävä olotila tämä tiedottomuus! Normisti viikot menee vauhdilla, mut nyt tuntuu ettei päivä vaihu ollenkaan. Hohhoijjaa.

Maggie, meinasinkin jo kokeilla sitä, varmaan huomenna soitan josko ois aikoja! Hierojallekin jo soitin, mut hänellä oli seuraavat vapaat ajat vasta reilun parin viikon päästä. Ajattelin jos rentoutuminen auttaisi :)

Maka, ehkäpä tuo epävarma tunne kuuluu asiaan. Mie ainki olin vielä ultraan rv8 mennessäni aivan varma ett tyhjää täynnä on kohtu, vaan eipä ollutkaan. Miulla oli muuten myös melko hailakat viivat testeissä tosi pitkään, toivottavasti ne ei siunkaan kohdalla tiedä mitään huonoa. Tsemppiä odotteluun vaan!

Punktioterveiset! Tippa ei ihan menny suosiolla ja nyt matkamuistona komeet mustelmat. Punktiossa endometriooma otti damagea ja kotiin antibioottikuuri. Soluja vain yksi tälläkin kertaa. Jos siirtoon ei päästä, lasketaanko tämä hoito siihen kolmeen julkisen tarjoamaan? No, peukut nyt tuolle yhdelle ainokaiselle ainakin!!

Hileinen, voi hitsi kun ei mennyt aivan putkeen :( toivottavasti kuitenkin ainokaisesta tulee teille vihdoinkin vauva, peukut pystyssä!❤

Hileinen: Toivotaan että tästä lähtien kaikki sujuu sitten hyvin ja se yksi olisi kaikista vahvin joka tuo teille sen oman nyytin. :)

Toivottavasti menkat ymmärtää saapua ajoissa... huomenna tai tänään pitäisi alkaa...

Pätkis kp 30, dpo 14

Nenna, osteopatia on vielä tehokkaampi kuin vyöhyketerapia. Saa synnytyksen varmasti käynnistymään 4pv sisällä! Tsemppiä!

Taustalta vastailen :/

Ollaan edelleen samoissa kuin ennen... Eli yritystä takana yli 3 vuotta, yk36 tällähetkellä ja kp9. Letroja kokeiltu, samoin clomeja, kaikki tutkimukset tehty ja missään ei mitään vikaa.
Poika kasvaa kohisten! Ikää kohta 3,5v ja aloittaa päiväkodin ensi kuusta :O mun kotiäitiys loppuu ja palaan koulunpenkille. Motivaatio on katossa, mutta kyllähän on haikeaa :'(
Miehen ehdoton ei hoitojen jatkolle on muuttunut, mutta ei ainakaan vielä olla jatkoa suunniteltu

Pahoittelut pelkästä omastanavasta. Seurailen taustalla ja luen aina kun ehdin :)

Pahoittelut kaikesta negatiivisesta ja onnittelut positiivisesta ❤

Nennalle tsempit synnytykseen ❤❤❤

PikkuMinski kp9/30 yk/tjot 36

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä PikkuMinskin päiviin!

Eipä tarvi odottaa lauantaihin testin tekoa. Vuoto alkoi kyllä ne vaistot vaan oli oikeessa tälläkin kertaa.
Huippua silti, että testi oli positiivinen juuri kun vuosi tuli täyteen yritystä. Ainakin jotain tapahtui. Nyt vaan toivotaan että tärppi kävis pian uudelleen. Jota hiukan epäröin kyllä..
Hyvä että meni kesken nyt eikä viikon päästä tai myöhemmin.

Maka toivotaan, että käy samoin kun mulle! Ensin meni kesken ja suoraan siitä tärppäsi uudelleen. Keho on ilmeisesti km jälkeen herkempi vastaanottamaan uuden! Tsemppiä!

Tervetuloa mukaan kaikille uusille! Olkoon visiittinne lyhyt ja siirtyminen plussanneisiin sutjakka! ;)

Ajna, isot pahoittelut :(

MaKa, pahoittelut lyhyestä ilosta :(

Hileinen, voi teillä on uusi hoitokierros jo noin pitkällä! Toivotaan että vaikka määrä on vähäinen niin laatu olisi priimaa (niin kuin meillä taisi olla)! Meillä kun ei mennyt eka hoito putkeen (soluja vähemmän kuin lääkäri toivoi jne) niin sanoivat että sitä ei lasketa osaksi niitä kolmea hoitoa jotka kunnallisella saa. Yllätys olikin iloinen kun saatiin kuitenkin 3 alkiota pakkaseen oottelemaan.

Gatusa, oispa sinne plussa tuloillaan! :)

Vaapukkamaa, mulla oli ennen ivf:n aloitusta e-rengas (vastaava kuin pillerit) jotta munasarjojen endo rauhoittuisi. Miksi sulle määrätiin pillerit nyt? Mulla rengas pahensi kipuja ja vuotoja oli koko ajan :( Ei enää ikinä, jos ei ole pakko! Mahanahkaan laitettava zoladex-kapseli sen sijaan toimi mulla kuin unelma :)

Kiva, kun joku kyselee kuulumisia :) Eipä tänne edelleenkään ihmeitä kuulu :D 9 viikkoa alkaa olla zoladexin laitosta ja pientä tuhrua on, menkkoja ei. Saas nähdä miten pitkään saa vielä ootella, että menkat alkaisi ja saisin soitella polille jatkoista, jotta saataisiin huurunenä kyytiin <3

Nyt taas taustalle ;)

Takaisin