Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Moikka kaikille! :)
Mä ensimmäistä kertaa tähän ketjuun raapustelen, kun otti nyt varsinkin oviskeskustelut silmään ku todella ajankohtasta itelle kans. Ollaan marraskuust saakka oltu ilman epillereitä ja ehkäsyä ja yritetty pysyä tjottailu state of mindissä, mutta helpommin sanottu ku tehty nimimerkillä stressipallo :hilarious: Teroluteilla huhti-heinäkuu lyhennettiin kiertoja ja saatiin vuoto tulemaan taas kun ne jäi pois sit pariks kuukaudeks alkukeväällä. Nyt sitten perjantaina selvisi gynellä että on vähän PCO tyyppiset munasarjat, ja nyt määrättiin Terojakin 6kk eteenpäin taas. Yritetään saada kierrot taas lyhyemmiks (viime kierto 39 pv) ja pitäisi 2 kk testailla jos sais ovulaation napattua testeihin. Jos en saa, eli jos en jostai syystä ovuloikaan ollenkaan, mikä stressaa itseäni ihan hirveesti, niin sitten vissiin Clomeilla jatketaan ja katotaan sitten miten käy.. auttaako vai täytyykö alkaa hoitamaan ja tutkimaan muulla tavalla :confused: Ja esikoista siis yritetään:)

Huomenta. Peloissani tein nyt aamulla apteekin oman raskaustestin ja hailakka viiva tuli!!! Onkohan niissä mikä herkkyys kun ei lukenut paketissa... ja tuleekohan viivanpaikkoja?? Toivottavasti viiva vahvistuis, apuva.. nyt siis kp 33 (eilen kirjotin vahingossa 31, piti olla 32) ja dpo taitaa olla dpo 17. Ennen oon käyttäny apt.oma testiä ku viikon reippasti myöhässä menkat ja sillon viiva ollut selkeä.

Tällanen hailura.

Liitteet

• 1471230632017.jpg
    1471230632017.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 244
MaKa varovaiset onnittelut ja vahvistumista viivalle!!!!!!! apteekin omat pitäisi mielestäni olla aika luotettava testi.
Tervetuloa uusille,jospa vierailunne olisi lyhyt,eli pikaista plussaa :)

MaKa, onpa jännittävää! Mulla on myös vain hyviä kokemuksia apteekin testeistä, toivotaan että tuloksesi selkiytyy parissa päivässä!
Plussapuhallus ketjuun :)

Kiitos onnitteluista ☺ Toivotaan parasta! Korjaan vielä testin nimen, ei ollutkaan apteekin oma vaan Apteq. Mies toi tuon mulle. Ennen testannu Apteekin omalla. Apteq testiä ei kehuttu kauheesti keskustelupalstalla ku googlasin..

Maka, varovaiset onnittelut sinne. Kyllähän tuossa hailura näkyy. Mun kokemuksella apteekin omat ei koskaan vale viivoja ole näyttänyt.
Itse olisin jo neuvolaan yhteydessä, niin voisi verikokeesta käydä tarkistamassa tuloksen. :)

MaKa, Apteqin herkkyys on muistaakseni 10IU/ml, eli todella herkkä. Jos jatkat testailua tavallisella 20-25 testillä, voi tulos vielä näyttää muuta. Mulle ei ole tullut haamuja Apteq-testeihin. Verikoe ei ole yhtään huono idea :)

MaKa, mahtavaa, jos pikkunen on tarttunut kyytiin. Mä hehkutan noissa testeissä PregCheckiä, se on musta kaikista testaamistani paras. Tokmannista, Prismoista ja monista K-kaupoista saa ja tooooosi halpa, tuplapakkaus muutaman euron. Rfsu:n testit taas aivan hanurista. Vaikka olin jo pitkällä raskaudessa ni Rfsu näytti edelleen haaleaa viivaa. Ne ilmoitetut herkkyydet ei valitettavasti pidä kovin hyvin paikkaansa... Viivalle vahvistumista!

Ja muutenkin plussatuulia tähän ketjuun!! <3

Maggie rv 38+4 <3

Onnea tyttötiikeri ❤ anna muiden puhua ja ajatella mitä haluaa! Sun elämä on SUN❤ Ihanaa raskautta ❤

Murkulle pahoittelut ❤ meillä sama tilanne... yk/tjot taitaa olla jo 35 :'(

muoks. itseasiassa se on 36 :O

Pääsin kuitenki kouluun!!!!!

Muokattu viimeksi:
Huomenna gynelle.. Hyi kun jotenkin alkoi pelottaa että mitähän hirveitä juttuja sieltä vielä paljastuu muuta kuin tuo matala s-prog. Tai jos lääkäri onkin tympeä eikä anna edes clomeja/letroja. :/

Maggie: kiitos vinkistä. Saattaa olla että kokeilenkin pregcheckiä ☺

Onnea PikkuMinskille kouluun pääsystä ja Tyttötiikerille raskaudesta! Tee vain päätökset oman pään mukaan. Sinun elämä jota eläy, ei muiden. <3

Toivottavasti kaikki lähtee etenemään pian sulla Pätkis! Tsemppiä!

Tervetuloa mukaan Labanen! Toivottavasti terot auttavat lyhentämään kiertoa :) mulla myös pco tyyppiset munasarjat ja terot auttoivat tasaamaan kiertoa (jopa liian lyhyeksi), muttei auttaneet ovulaatio-ongelmaan. Siihen sitten sain clomifenin.

Onnittelut MaKalle! Mun käsittääkseni nuo on hyviä testejä ja herkkyys 25iu/ml.

Eltsi, kiitoskiitos! :) Okei, kiva kuulla että oli Teroista hyötyä, melkein liiaksikin siis :grin:eek: Mullakin hyvin tossa niitä syödessä lyheni kierrot kans et oli 32 ja 27, mut heti nyt kun olin kuukauden luomuna ni nousi 39.. puuh. Gyne meinasi perjantaina kun siellä tosiaan kävin ettei kannata testailla ovista ollenkaan tässä kuussa että näytti siltä ettei pitkän kierron takia välttämättä tapahdu ollenkaan..:arghh: Noh, koitan pysyä positiivisena ja testailla sit syys-ja lokakuussa. Katotaan jos mäkin Clomit sitten avuks saan..Eli sulle Clomit auttoivat? Onko mitään tietoa tai henk.koht. kokemuksia kenelläkään Clomien ja Letrozolin eroista ym? Mietin vaan jo etukäteen jos tilanne siihen menee että lääkkeet saan avuksi, niin kummat olisi paremmat.. Aika paljon lukenut molemmista hyviä ja huonoja puolia :dance018

Labanen, toimi joo liiaksikin :D primolutit sopi mulle paremmin sitten lopulta. Nyt ne onkin ollut 4kk tauolla, kun meneillään on neljäs clomikierto. Eli clomifen on kyllä ovulaatio-ongelmaan auttanut, muttei ole raskaus alkanut.. ens kierrossa sitten klinikalle takaisin ja katsotaan mitä tehdään!

Tervetuloa Labanen! Ja tervetuloa muillekin uusille :) Plussaisaa syksyä.

Noista clomeista ja letroista ni tässä ketjussa on kait enemmän letrojen kannattajia kun ne on edullisempia ja ei kerry elimistöön. Mulle taas tarjottiin julkisella, Hormonipoliklinikalla, clomeja kun se oli niille tutumpi lääke. Makso kyllä 60-70€ purkki mutta riittää useampaan kiertoon, riippuen annostuksesta. No meille eka rundi tuotti tuloksen, vaikkakin aika viiveellä sai pieni annostus ovulaation aikaiseksi. Mutta joka tapauksessa jäi vielä lääkettä varastoon, jos/kun uudestaan yritän raskautua ja tartten apua. Mulla kans pcos-munasarjat ja primolutit säännöllisti kierron vain niiden käytön ajaksi. Ei saanu sellaisenaan aikaan ovulaatiota eikä niiden lopettamisen jälkeen kierto lähteny itsekseen käyntiin. Tarvittiin siis ovulaatioon apua, kroppa ei itse tajunnut, mitä tehdä.

Mulla clomit ei aiheuttanu mitään sivuoireita.

Tsemppiä tulevaan!

Plussa-aalto käyntiin naiset!! :) <3

Takaisin