• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mun päivän positiivinen juttu: hoitaja sanoi, ettei ihan vielä kannata luovuttaa, vaikka miehen näytteen tulos oli mitä oli. Se oli vain sen yhden kerran tulos, tavara voi kuitenkin muuttua. Mutta sen tuloksen perusteella me ei vauvaa luomuna saada, mutta tulos voi vielä muuttua.

Silti ei nyt tehdä sitä OI:tä. Odotetaan että mun omalääkäri tulee lomalta ja katsoo tulokset, ja se kertoo sit mitä kannattaa tehdä, vai tehdäänkö me sit enää mitään...

Jes viimeinen työpäivä ennen kesälomaa on takana. :) nyt sitten kesälomaa seuraavat 4viikkoa, sitten takas töihin 2viikoksi jonka jälkeen oon lomautettuna todennäköisesti seuraavat 3kk. Normaalisti olisin harmissani lomautuksesta mutta nyt siitä ehkä on jotain hyötyäkin ehkä jos vaikka osais rentoutua paremmin.... :) tai sitten jää likaa aikaa miettimiseen..? hmm... :grin

Mitäs te muuten teette silloin kun yrittäminen alkaa stressaa liikaa? Olis niin kivaa kun vaan vois ottaa sen huolettoman asenteen että kyllä se sieltä tulee ku vaan ollaan rennosti ja yritetään... <--Niinku mies mulle taas tänään aamulla sanoi.. Olisin voinu vaikka huitasta sitä sanomalehdellä...:mad: helppo sen on sanoa niin.. :grin:grin

Mymmelisti
Juu ihan neljä viikkoa putkeen. Olisin saanut pitää lomaa kesäkuussakin,
mutta minäkin tahdon vetää koko loman yhteen pötköön!

Meitä onkin monta jotka aloittaa samaan aikaan lomat :)

Tänne on tullut monia ikäviä uutisia kuten tädit ja negat :/

Hyvä idea siis päivän positiivisiin uutisiin negatiivisten uutisten lisäksi.
Minun päivän positiiviset on: viikonloppu alkaa, sateen jälkeen paistoi aurinko ja pääsi lyhyelle lenkille, kaksi päivää töitä ennen viiden viikon kesälomaa! Ehkä siinä tarpeeksi ilonaiheita jotka tänään ovst pitäneet hymyn huulilla.

Täällä kp 21 menossa. Tämä kierto on mennyt aika rauhallisissa merkeissä ilman hötkyilyjä tai stressausta, ainakin vielä :)

Täällä dpo 14 ja tänään testattu haalea plussa :happy093
Olo on hyvä. Nivusia särkee mielettömästi ja tissit on turvoksissa. Se on nyt ylemmän kädessä kuinka nyt käy. Edellinen meni kesken rv 6. Jos maanantaina ei vuoda mitään olen tyytyväinen. Katsotaan vahvistuuko viivat ja saanko nyytin syliin asti :)
Plussatuulia muillekin :)

WM rv 4+0

Onnea WM =)

Päivän positiivinen juttu.. ompelin itselleni mekon ja se onnistui aika kivasti. :happy:
Ovulaatio antaa odottaa itseään.. kp 17 ja ovistestin viivat olemattomia..

Onnea WM, hieno juttu! Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin.

Ja tule jutteleen meidän kans tuonne "jatko"-ryhmään.

Onnea wm! Toivottavasti moni lähtee seuraamaan plussatuulia!
Mä sain postissa kasan ovistestejä ja testailen niitä nyt huvikseni kun niihin tulee niin komiat viivat :D saapahan edes johonki niitä. Tosiaan tänään kp 27/28. Oviksen tikutin kp14. Pieni toive tietenkin on takaraivossa, mutta en uskalla tehdä nyt muita testejä kun kuitenkin joutuu pettymään. Hölmöläisen hommaa tehdä noitakaan silti.

Voi että kun ärsyttää jos kierto nyt venyy näitten teroluttien takia... :mad: Toisaalta seuraavan kierron ovis saattaapi sitten siirtyä sen verran eteenpäin että olis sitten paremmat talletus mahikset... :wink

WM, ONNEA ja tarroja pikkuiselle että pysyy kyydissä! :joyful::happy:

Kaikille tsemppiä ja plussatuulia++++++++++++++++++++

Täällä yritetään nyt nauttia siitä mitä on ja muutenkin on kiireistä vaikka kotona pojan kanssa oonkin :grin Mahollisimman paljon nyt nähdään kavereita, nukutaan pitkään ja rentoillaan sekä ulkoillaan paljon, nyt kun ei aikataulut paina :happy:

Tänään siis kp 1/29 täällä ja 2 vuotta täyttyy näillä näppäimillä, nyt alkaa yk 24. Ens kuussa laivalle ja hotelliyö Tallinassa, nyt nautitaan, kunhan se kesäkin tulis niin ois täydellistä :p

Ihana lukea plussauutisia, onnea WM! :happy: Ja tsemppiä, jaksamista, sekä runsaasti plussatuulia kaikille plussaa vielä yrittäville! Täällä ensi viikolla olisi taas totuuden hetket, mutta niin vahvasti taas pms- oireita pukkaa, että enpä usko plussaukseen. Huomaan, kun pitää saada makeaa ja olo on kuin syksyisellä ampiaisella. Alan pikkuhiljaa uskoa myös, että endonikin on päättänyt kasvaa taas, vaikka ei ole juuri oireita aiheuttanutkaan kakkosen jälkeen. Joo, vuodatusta tässä. Ihanaa, kun on tällainen foorumi, jossa on saman asian kanssa tuskailevia. Kiitos siitä! Lukemassa käyn enemmän, mutta kirjoittelu jäänyt vähemmälle.

Takaisin