• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Enni, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :(

On: eilen se täti sitten tänne kurvasi, joten muuten vaan venyi kierto.

Muurahainen kp 2/??, tjot-kierto 29

Pahoittelut Ennille ja Murkulle myös täältä..
Pätkis: itselläni ei silloin ollut pahoja menkkajomoja ja oloja kun söin teroluteja mutta varmaa tietoa ei minulla ole poistaako kaikilla, toivotaan että siellä oilsi pieni mukana!!

Muokattu viimeksi:
Nyt on sitten vielä viimeinen kierto jäljellä, ennen kuin hoitoon hakeudutaan. Nyt kyllä alkaa jo hirvittää tosissaa. Ei siis ne tutkimukset niinkään, vaan lähinnä että ollaan virallisesti primaaristi lapsettomia. Eikä mikään ainakaan helpotu enää, eikä tuloksestakaan ole mitään varmuutta. En kyllä ikinä olis uskonu, että tässä tilanteessa joskus olisin. Mitähän oon tehnyt elämässä väärin, että kosto on tällainen :arghh: Anteeksi kaikille omanapailu.

Voimia sulle Enni. Toivotaan että plussa tulee kesän aikana eikä olisi tarvetta tutkimuksille.

Synkissä tunnelmissa täälläkin ollaan... Vaikka sanotaankin ettei pitäis luovuttaa ennen kuin täti saapuu niin jotenkin tuntuu että turhaa tässä on ylläpitää näitä pilvilinnoja... Kaikki muutkin negat on ollu ihan oikeasti negoja niin miksei tämäkin olis ihan samanlainen... tein huvikseni sellaisen huonon halpis one stepin liuskan herkkyys 10.. aluksi näytti siltä että siihen piirtyy toinenkin viiva/haamu mutta noin minuutin päästä se oli kadonnu ja testi on ihan täysin nega... :meh:

Pahoittelut Enni! kp1 minullakin :sorry: alkaa vähän usko loppua, mut tää mun homma onki ehkä enemmän saa-nyt-nähdä-yrittämistä.

murkkukin näkyi joutuneen uuteen kiertoon, joten pahoittelut sinullekin!

Junibealla rankka tilanne takana ja samaten rankat mietinnät! Aikaahan menetys kyllä ottaa eikä varmaan kokonaan pääse yli koskaan, mutta toivon kyllä helpotusta!

pätkis, voi toivottavasti on vain myöhäinen hcg:n nousu! Kummallinen tilanne, että negaa vaan eikä menkkoja näy!

Pipanat : kaikkea hyvää teille! Kuulin kyllä yhdeltä työkaverilta että hän oli saanut ensimmäisen ja viimeisen 43v iässä ihan luomuna kun ensin olivat yrittäneet vuosia hoidoilla tuloksetta ja luopuneet kokonaan toivosta saada oma lapsi. :)

Murkku: Ompas siellä kierto venynyt... Toivon toivon... Hittolainen ei ees sitä viivan paikkaa jonka oot yleensä saanut testeihin. Ettei olis ollut se ovuloimaton kierto...

Larissa: hyvää kesää!!! ♡

Gatusa: :D jääkaappi olis kyllä ehdoton teilläkin...

Junibea : voimia suurten kysymysten äärelle! Muista nauttia myös kesästä ha kärpäsistä ennenku paarmat tulee :D

Pätkikselle pahoittelut negasta... :( <3

On: en oo saanu soitettua lääkärille, soittoaika on niin aikaisin aamulla, ettei huvita siihen aikaan keskustella näin paskoista asioista. :(

Kerrankin oli talletukset suht hyvällä mallilla, kai se sitten sai odotukset niin korkealle että pudotus oli nyt melkoinen...
Ei kerta kaikkiaan enää kiinnosta mitkään tallettelut, tikuttamiset, lisäravinteet ym.. Toivottavasti tää tunne menee ohi.. Ei se tärppi ilman talletuksia onnistu... Ens kierto menee varmaan taas hukkaan.. Ovis osuu taas huonolle työviikolle kun miehellä raskaat työvuorot ja jos ovis osuukin loppuviikolle olen itse silloin reissussa, jippii.

Eikä huonot uutiset siihen loppuneet. Terveystalosta soitettiin että varaamani gynekologin aika joudutaan siirtämään/perumaan. Aika olisi ollut 28.6. Nyt tarjottiin tilalle 21.7. En ottanut aikaa kun mulla olis silloin menkat pahimmillaan jos ei nyt tää kierto ihan kovin paljoa heitä. Seuraavat ajat menikin sitten elokuun puoleen väliin... :/ En sitten ottanut mitään aikaa... Pitää miettiä saisko jostain lähipaikkakunnilta nopeammin aikaa. Vaikka sitten pitäis kyllä mennä jollekin "vieraalle" gynelle.. Olis niin hyvä päästä aina samalle..

Sais täti jo saapua että saisin varata ajan vyöhyketerapiaan... :)

Muokattu viimeksi:
Kurja tilanne monilla :( oma mieli on hiukan piristynyt sen jälkeen kun jaksoin kirjoitella tänne, vaikken mitään suuria olekkaan kirjoitellut. Jotenkin tän ryhmän keskinäinen yhteishenki on niin mahtava!
Odottelen menkkoja alkavaks sunnuntaina ja alkokin jo väjän olee sellasii oireita et taitaakin alkaa ennempää jo. Tein piruuttani aamulla ovistestin kun oli yks jääny roikkuu kaappiin niin siihen tuli plussa... tuleekse enne menkkoi vai onkoha mul taas tulos piiiitkä kierto. Joku kyselikin et oonko tikutellu ja oon aina välillä mut se stressaa vaan enemmän... eikä aina ees saa tuloksii...

Takaisin