Ei tää voi olla näin vaikeeta!

heis ihanat.

pahoittelut pätkis, enni ja muut menkoista inshaAllah tärppää pian.

lucky meille tulee tänää inshaAllah iha upouus jääkaappi liikkeestä, kyl on aikaki, ulkon ainaki 40 astetta vissii.

tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia.

no niin, tänään tosiaan mun kohokohta eli uus jääkaappi inshaAllah, saa pidettyä ruuan hyvänä ja maidon yms kans inshaAllah, näil helteil ei jaksakaa kyl liiemmi kokata jokapäivä mut toistaseks on vaa ollu pakko. meillä on pikkutipuja kipittämäs pihal oikei urakalla ku munia kuoriutun, täl hetkel vissii 14 ainaki. tuossa muutama tosin kuva on jo joitai päiviä vanha. toissapäivän synty ennenaikasena yks tipu mut se on aktiivinen ja toimelias, sai nimen sisu :)
Image0357.jpg

Ihana idea,positiivisista asioista. Minulla tänään huono päivä töissä,piti itkeä tihrustaakin,mutta positiivista että kohta alkaa loma.
Pätkiksellä on nyt paljon vastoinkäymisiä,höh.. jospa pian puhaltaa uudet tuulet
Untuvainen,se todella voi näyttää myös raskauden...toivotaan nyt että aloittaisit kesäkuun plussauutiset:):) ja tartuttaisit meihin muihinkin.
Gatusa: ihania,ihania pikku tipusia, ja onnea jääkaapista,mekin saatiin eilen uusi,teillä vaan ehkä siellä vielä kovempi tarve :wink
Viipsukka: pahoittelut tyhmästä tädistä.

ImageUploadedByVau Foorumi1466085618.931056.jpg

Se ovis testi voi näyttää raskauden ;) tässä oli mun ovis ja r-testi viime maaliskuulta :)

Murkku hyvä idea toi päivän positiivisen laitto taas! Tuli siitä tämä mieleen:
Vanha cherokee-intiaani kertoi eräänä iltana lapsenlapselleen ihmisten sisällä tapahtuvasta taistelusta. Hän sanoi: ”Poikani, meidän kaikkien sisällä taistelee kaksi ’sutta’.”
”Toinen on Paha. Se on kiukku, kateus, mustasukkaisuus, suru, katumus, ahneus, ylimielisyys, itsesääli, syyllisyys, inho, alemmuudentunne, valheet, väärä ylpeys, ylemmyydentunne ja ego.”

”Toinen on Hyvä. Se on ilo, rauha, toivo, tyyneys, nöyryys, lempeys, hyvänsuopuus, empatia, anteliaisuus, totuus, myötätunto ja usko.”

Lapsenlapsi ajatteli asiaa hetken ja kysyi sitten isoisältään:
”Kumpi susi voittaa?”

Vanha cherokee vastasi yksinkertaisesti:

”Se, jota ruokit

Kaikille taas tyhmän tädin kohdanneille tsemppiä! <3

Millon teillä muuten alkaa kesälomat? Mulla alkaa heinäkuussa!! :) 4.7 eka virallinen lomapäivä ja samalla päästään ultraan kattomaan onko pikkusella kaikki hyvin :D
Mulla on vahva tyttö olo, mutta saas nähä mitä tulee :)

Mymmelisti 18+1

Mymmelisti; Ei ole kesälomaa. Yhtä tuskaa olla töissä, kun on niin kuuma. Kiva kuulla siusta! :happy: Aiotteko siis selvittää etukäteen kumpi tulee?

Sori masentava asenne, mutta ei oo kyllä päivissä ollu mitään hyvää. Täti masenti totaalisesti, kun kerrankin oli oireita ja erikoinen ovis. Yleensä ei pääse edes testailemaan.

Tekis mieli miettiä tai kysellä sitä jutteluaikaa vaikka neuvolasta, mutta sehän menee sit todella hankalaks kun töissä on. Ei muuten, mutta on niin pitkä työmatka että vaikea käydä missään asioilla työaikana. Ja aina aattelen, että no jos ens kuussa tärppää ni meen ihan turhaan :hilarious:

Mullakaan ei oo kesälomaa kun teen harjoittelun kesän aikana. Aloitin toukokuun alussa ja jatkuu elokuun loppuun asti ja sit palaan koulun penkille vielä vuodeksi.. Voi jestas osaa olla väsynyt olo..

Ovista odottelen mutta sen sijaan että viivat tummuis ne lähti vaan haalistumaan..

Päivän positiivinen juttu olis täältä
Se että näin ystävääni 7 kuukauden tauon jälkeen. Hän kun muutti kauas niin ei nähdä enään juurikaan ja
11 työpäivää jäljellä.

4.7 alkaa minullakin loma.

Mä heivasin sen roskiin jo enkä saa kuvii otettuu kun kamera on sökö luurista. Se testiviiva oli kyl tummempi mitä kontrolli, mut epäilen et se oli vaan jotain...
huomenna varmaan saapuu satsi tikkui postilaatikkoon niin voin aikani kuluks niihin pissii :D
positiivista: tapasin uuden mamman jolla samanikäisiä lapsia ja asuu tässä lähellä :)

Enni, jos ike vaan rakenne ultrassa meille sukupuolensa paljastaa niin kyllä halutaan tietää, sitte voi ko valmiiksi ostaa pinkkiä tai sinistä ja nimiä miettiä :)
Harmi ettei sulla ole kesälomaa :( kyllä varmaan vapaita sillon tällön on niin pääset kesästä nauttimaan? :) onko muuten teillä työpaikka lääkäriä? Jos löytyy niin sillehän vois kanssa mennä.. Ja tosiaan parempi mennä juttelemaan jos siltä tuntuu, toivottavasti jopa se ajan varaaminen auttais tärppiin ;) <3

Pätkis85, missä amorphiksella on keikka? Mä en oo ollu koskaan missään keikalla enkä festareilla ja nyt en uskalla mennä tänä kesänä ja just nyt houkuttais :D tietty kun "ei voi" :D
Mistä sulle on tullu extra stressi? :(

Junibea, millasta päivää teet siellä harjottelussa ja saako kysyä mitä opiskelet? :)
Sormet ristiin et ovis viivat tummuis ;)

Niksu, ollaan ihan lomasamikset ;) onko sullakin 4viikkoa putkeen? Meillä ois ollu mahollista ottaa pätkissä loma, mut ite tykkään et loma on ihan kunnon pitkä pätkä :)

Untuvainen, tuleeko sulle siis myös r-testejä? :) harmi et puhelimen kamera on rikki, olisin niin mielelläni tihrustanu ja eläny mukana kaikissa viivoissa :D
Pidän peukkuja uusille testeille ja tuplaviivoille ;) niin ja onnea uudesta mamma kaverista!!

Mymmelisti; Ei kai ole mitään lääkäriä, ainakin normi tkssa pitää työaikanakin käydä. Eikä ole vapaata jos ei ole pyhä tms. Aika hassua, että aattelet noin sukupuoliasiasta :grin Me ei missään nimessä haluttais tietää, ollaan sit kai vanhanaikasia!

On; Voi vitsi miten ärsyttää. Mies ollu koko viikon sairaslomalla, kun menin ite töihin. Ja kohta kesälomalla. Eipä sinä aikana sattunu mikään vapaa, kun olin 6 kk kotona :dead: Toivottavasti mieli kohta jo paranis vähän.

Hyvää viikonloppua kaikille! :happy:

Enni kp 3/30, yk 12

Heei mullakin alkaa 4.7 loma ja kaikkea kivaa luvassa :smiley-bounce012 mm. häämatka Kroatiaan ja yhet festarit ja toivottavasti myös paljon mökkeilyä ja aurinkoisia päiviä. .

Mun päivän positiivinen tapahtui eilen, nimittäin ovisplussa ilmestyi ihan puskista :p Oli pakko viel digillä varmistaa ja kyllä se vaan plussa on. Meil on ollut koko viikko ihan megatalletukset käynnissä, kun himot on ollut niin valtavat :grin Toivottavasti sieltä joku sitkeä kaveri tarttuis nyt mukaan ja pysyis matkassa seuraavat 9kk.

-Alina dpo 0 kp23/29-39 (3./viimeinen terolut-kuuri)

Liitteet

• DSC_6045.jpg
    DSC_6045.jpg
    524.2 KB · Katsottu: 181
Kiva idea tuo positiiviset! :) Mun positiiviset on viimeinkin perjantai ja vapaa ja sen kunniaksi nukuttiin lasten kans kahdeksaan asti :grin Ei vaan jaksanut nousta aikaisemmin. Eilenkin oli kiva päivä, vaikka olikin rankkasadetta. Kipasin viemässä Kelaan liitteet joustavan hoitorahan hakemukseen ja kastuin tosi vähän koko päivän aikana. Mulla on enää kaksi viikkoa kesälomaan :) Tosin kesälomakin on tänä kesänä vain kaksi viikkoa, mutta silti!

Toivottavasti Untuvainen saat vahvan viivan myös r-testiin!

Mymmelisti, mulla oli aikoinaan esikoisesta tosi vahva tyttöolo, vaikka todennäköisyydet olikin että poika tulee (miehellä kaksi poikaa ennen meidän esikoista ja mies oli itsekin sitä mieltä, ettei tee kuin poikia). Ja sekä rakenne että 4d näytti tyttöä ja tyttöhän sieltä tulikin :) Kuopuksesta en ollut yhtään varma, olot aaltoili tytön ja pojan välillä eikä kumpikaan tunne ollut vahva. Poika siellä lopulta kelli :)

pätkikselle pahoittelut negasta! Tulis nyt edes ne menkat kun plussa ei suostu tulemaan!

Gatusalla ihania pikkuisia! Ja onnea jääkaapista! Itse odottelen miehen seuraavaa palkkapäivää, että saataisiin uusi liesi.. uuni on nimittäin hajonnut enkä millään keksi lapsille ruokaa, kun makaronilaatikkoa ym. uuniruokia ei sattuneesta syystä pysty tekee :confused:

Kp 4 ja vuoto lähes loppu. Hyvä näin, olin keskiviikkona tosi kipeä ja vuodin ihan huolella, eilen olin myös vähän kipeä ja vuotoa oli myös. Nyt olo on lähes normaali.

Mäkin liityn 4.7 loman alottajiin! :D mulla tosin vaan 3vk ku siellä Kreikassa toukokuussa jo lomailtiin ;)

Mä oon lueskellu kaikkien juttuja ja tykkäillyt. Yritän vähän unohtaa tän koko yrittämisen.

Uusille tervetuloa, tää on ryhmä, josta varmasti löytää tukea ja apua mieltä askarruttaviin asioihin <3 niin loistava yhteishenki.

Meillä miehen kivesultrassa selvis, että kivekset ovat liian lämpimät ja tästä todennäköisesti johtuu siittiöiden vähyys.
Syyskuussa selviää operoidaanko tätä ongelmaa vai hoidoillako suoraan...

Mutta ennen syyskuuta ei oo mitään odotettavaa, en todellakaa jaksa uskoa luomutärppiin. En oo enää ees ovista mietiskelly, rennosti vaan.

Ihanaa kesää kaikille !

Mymmelisti: seinäjoelle provinssiin ollaan menossa amorphista kattomaan. vähän jännittää kun en oo vähään aikaan käynyt missään isommilla festareilla. :)

Aina se vähän ylimääräistä stressiä tuottaa nuo miehen työvuorot kun tahtoo aina mennä ristiin omieni kanssa. Tyyliin kun minä tulen kotia mies lähtee jo töihin jne..

On: dpo 15. Tuhrua tulee eli eiköhän se kohta oo täti täällä....

Takaisin