Larissa, mun anoppi on todella hoikka. En tiedä hänen kohdun suunnastaan, mutta kuulemma kun hän odotti ensimmäistä lastaan, ja oli viimeistä päivää töissä ennen äitiysloman alkua, joku hänelle vieraampi työkaveri ihmetteli että eikö hän muka olisi voinut osallistua erääseen pari kuukautta kestävään projektiin. Että varmasti ehtii vaikka hän onkin raskaana, kun ei hän niin pitkällä ole. Anoppi siihen että kun äitiysloma alkaa huomenna...
Mä olen enemmän normaalipainoinen kuin hoikka, mutta kun olen uusi tässä työpaikassa niin mieluusti otan kyllä tämän, ettei tarvitse miettiä miten piilotella raskautta.
Enni tosiaan sain tietää kohdun suunnan ar-ultrassa. Ennen sitä kukaan ei ole sanonut, enkä tosin ole kysynytkään kun ei ole tuntunut tärkeältä tiedolta.
PikkuMinski voi pahus, voimia sinne.
Mami, kyllä tuo on varmaan jo plussa, varsinkin jos sulla on testiviiva muuten paljon haaleampi. :)
Pisama, voimia odotteluun.
Junibea, kuulostaa hyvältä sun työ(harjoittelu)paikka ja reissu vielä! :)
On. Olin eilen illalla jotenkin tosi ärtynyt enkä oikein edes osaa sanoa mille. Varmaan mua alkaa yhä enemmän pelottaa lähestyvä ultra. Nyt vasta oikeasti aloin miettimään sitä, jos saammekin huonoja uutisia. Tai olen sitä mahdollisuutta pohtinut totta kai jo pitkään, mutta nyt aloin miettiä miten siihen reagoin.