Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mamia, kyllä minä sinut muistan :) mitä sulle kuuluu? Täällä sitä plussaa edelleen odotellaan. Sain endometrioosi-diagnoosin ja ensi kuussa alkaa keinohedelmöityshoito.

Miljoonasti tsemppiä että hoidot tuottavat toivottua tulosta!!!! <3 toivon niiiin kovasti sinulle plussaa!!!! Ja tottakai kaikille muillekkin ryhmäläisille! Toivotaan että aurinko ja kevät tuo tullessaan paljon plussia! <3

Täällä minä valvon lasten päiväunta ☺ meillä se pikkukakkonen pysyi mukana alku vuodoista huolimatta ja kuukauden päästä täyttää jo 1v esikoinen on nyt 2v6kk.

Luin myös tuosta sun nuvaring jutusta... jännä että ohjeistivat kp 5 laittamaan? Itse aloitin myös renkaan ja mietityttää kovasti tilanne... nimittäin ohjeistettiin laittamaan kp 1 paikalle... ja toisen raskauden ja imetyksen jälkeen kierto ei oo ihan normi ollut.. ja laitoin toisena tuhruttelu päivänä renkaan paikalle ja siihen loppuivat kaikki merkit menkoista??? Voiko se rengas vaikuttaa niin että lopettaa jo alkaneet menkat? Kuinka sinulla meni? Jos laitoin kp5 renkaan?

Mamia, jos aloitin renkaan kp 1 niin se on ihan normaalia että menkat jää lyhyemmäksi/niukoiksi. Mutta se olisi kannattanut aloittaa silloin kun menkat on selkeästi alkaneet (kunnon vuotoa ja menkkakivut), sillä pelkkää tuhruttelua ei lasketa menkoiksi. Mut ohjeistettiin aloittamaan vasta kp 5 (en tiedä miksi) ja menkat oli ohi jo siinä vaiheessa.

Okei. Ehdin jo alkaa kuvittelemaan kaikenmoista ja tosiaan tuntuukin että on aika suuriakin eroja ohjeistuksissa... paikasta riippuen ja asiaan kun asiaan. Mutta mä jään piyämään sulle peukkuja ja käyn lueskelemassa aina välillä kuulumisia täällä... kunnes palaan kuumeilemaan kolmosta ihanaa kevättä!!

Pisama; Pahoittelut kp 1:stä :sad001 Toivottavasti hoidot tärppää!

Beisla; Harmi ettei maha ala näkymään :shifty:

Mistä työ tiedätte mihin päin kohtunne on kallellaan? Jos siis ette ole ollut raskaana että se siinä yhteydessä olis selvinnyt. Mie ainakin toivoisin, että alkais nopeesti näkymään :grin

Enni, mulle lääkäri sanoi kerran sisätutkimuksen yhteydessä että kohtu on kallellaan taakse päin.

Itse jos tulisin nyt ekasta ivf:stä raskaaksi niin en haluaisi että alkaa nopeasti näkymään. Haluan nimittäin että tässä uudessa työssä mun sopimus uusitaan kesän jälkeenkin ;)

Sama täällä, lääkäri sano, että taaksepäin kallistunut. Tosin nyt oli viimeksi eteenpäin. Ihmettelin, että miten se nyt niin on mennyt? :o

Törkeä omanapa:
Tänne täti löysi päivän etuajassa. Kaikkemme tehtiin ja sama pettymys 31 kerran :'(

-PikkuMinski kp1/30 Letrokierto 4 ja yk32-

Jei, tässä kierrossa tulee ovis! :) onks tää jo plussa?
d01c2e81ac4e121fcfb0fc9c3e7c6d03

Muoks, latasinpa vaun sovelluksenkin, vaikka ajattelin että siihen en lähde :D

Mami mulla toi olis jo plussa!!

Niin ei mulla vielä ole kp1. Ma vielä verikokeeseen ja kun se on todistettu negatiiviseksi loppuu lutinukset ja toivonmukaan ti on kp 1. Ärsyttää kun tekis jo mieli lopettaa noi lutinukset ja päästä eteenpäin seuraavaan kiertoon.

Onko kukaan kokeillut muuten vyöhyketerapiaa? Aattelin jos lähtisin sitä kokeileen myös tässä kaiken ohella.

Pisama, minä olen käynyt vyöhyketerapiassa ja osteopatiassa tässä yrityksen aikana. Molemmista on hyötyä mutta jos sinun kotikaupungissa on osteopaatti niin suosittelen ehdottomasti sitä! Hoitaa periaatteessa samoja asioita kuin vyöhyketerapeutti mutta paljon syvemmältä! Osteopatiassa löytyy/saattaa löytyä "vaivoja" joita vyöhyketerapian koulutuksen saavat eivät osaa etsiä/löytää!!

Minäkään en oo juuri kirjotellut. Alkukierto menossa.. nyt on sellainen vähän vähemmän odottava fiilis.. haluan kyllä raskaaksi, mutta juuri nyt on elämässä niin paljon muutakin että en lannistu menkoista.

Sain kesäksi harjoittelupaikan ja toukokuun lopussa teen ystävän kanssa pikereissun Nizzaan. Ehkä se plussa tuleekin nyt kun osaa ottaa vähän rennommin.

2.5 alkaa työt ja kyllä meinas jännittää kun ensimmäistä kertaa elämässäni tuun saamaan ihan oikeaa palkkaakin.. tosin harjoittelupalkkaa, mutta se on iso raha opintotukeen verrattuna.

Larissa, mun anoppi on todella hoikka. En tiedä hänen kohdun suunnastaan, mutta kuulemma kun hän odotti ensimmäistä lastaan, ja oli viimeistä päivää töissä ennen äitiysloman alkua, joku hänelle vieraampi työkaveri ihmetteli että eikö hän muka olisi voinut osallistua erääseen pari kuukautta kestävään projektiin. Että varmasti ehtii vaikka hän onkin raskaana, kun ei hän niin pitkällä ole. Anoppi siihen että kun äitiysloma alkaa huomenna...
Mä olen enemmän normaalipainoinen kuin hoikka, mutta kun olen uusi tässä työpaikassa niin mieluusti otan kyllä tämän, ettei tarvitse miettiä miten piilotella raskautta.

Enni tosiaan sain tietää kohdun suunnan ar-ultrassa. Ennen sitä kukaan ei ole sanonut, enkä tosin ole kysynytkään kun ei ole tuntunut tärkeältä tiedolta.

PikkuMinski voi pahus, voimia sinne. :sad001

Mami, kyllä tuo on varmaan jo plussa, varsinkin jos sulla on testiviiva muuten paljon haaleampi. :)

Pisama, voimia odotteluun.

Junibea, kuulostaa hyvältä sun työ(harjoittelu)paikka ja reissu vielä! :)

On. Olin eilen illalla jotenkin tosi ärtynyt enkä oikein edes osaa sanoa mille. Varmaan mua alkaa yhä enemmän pelottaa lähestyvä ultra. Nyt vasta oikeasti aloin miettimään sitä, jos saammekin huonoja uutisia. Tai olen sitä mahdollisuutta pohtinut totta kai jo pitkään, mutta nyt aloin miettiä miten siihen reagoin.

En ole kokeillut vielä vyöhyketerapiaa, mutta aion kokeilla ensi kuussa kun saan ajan. Hieronnassa ja sen yhteydessä osittaisessa akupunktiossa käyn säännöllisesti.

Minskille pahoittelut menkoista :(

Mami, kyllä se on O-plussa!

Beisla, lienee ihan normaalia että tuleva ultra pelottaa. Mutta eiköhän siellä kaikki ole ok :)

Junibealle onnittelut työ/harjoittelupaikasta! Ja ihana reissukin on tulossa :)

Larissa kp 17 taukokiertoa

Pisama, pahoittelut negasta mutta suuri plussapuhallus ivf-taipaleelle! Siellä se plussa odottelee ottajaansa. :) <3

PikkuMinski ja Murkku, suuret pahoittelut että täti sinne löysi. Ihan väärä osoite! Miksi se ei tajua jo kiertää teitä kaukaa?? Milläköhän taikapulverilla osaisin auttaa ja lähettää plussatuulia teidän koteihin?! <3 Voimia kurjiin oloihin. <3

Larissa, ihme toimintaa sen renkaan käytössä! Johan nyt on kun ei mitenkään pidä vuotoa loitolla. No jospa tää taukokierto kuitenkin jotenkin herättelisi kroppaa uusiin koitoksiin ja pian plussa sinne löytäisi! Niin toivon sulle plussaa pikimmiten. :)

Niin kuin kaikille tässä ketjussa!! +++++++++++++++++

Beisla, toi ärtymys voi helpostikin olla just sitä jännitystä. Voisin ainakin ite kuvitella, että pinna kiristyy helposti, kun on jotain vähän ahdistavaa vaikka toisaalta ihanaa tiedossa. Mutta niin allekirjoitan tuon epävarmuuden tunteen. Niin sitä aina lupaa ja luulee, että JOS siellä varhaisultrassa näkyy syke niin rauhoitun. No eiiiii, sitten jännittää, kuuleeko niitä sykkeitä dopplerilla. Ok, löyty, mut käääääk se nt-ultra ja veriseulat. Ei hyvänen aika. Ok niissä kunnossa, nyt rauhoitun... Hetkeksi, kunnes taaaas saa hermoilla, ettei rakenteissa löydy mitään hälyttävää. No huh, selvittiin. Kohta seuraavaksi taas tulee joku piina, viimeistään se synnytyspelko, jota en oo vielä tajunnut edes ajatella. En rehellisesti sanottuna pelkää synnytystä NYT mutta ans olla kun kesä ja elokuu lähenee. Voi olla pikkasen toinen ääni kellossa...

Että en voi muuta sanoa kuin suuri tsemppi ultraan ja sen odotteluun. On todennäköisempää, että kaikki on kunnossa kuin että ei olisi. <3

Mamille piti sanoa, että hieno o-plussa ja kiva, että tallettelut on ollu mieluisia ja ajoitukset hyvät. Nyt vaan piinaamaan. :)

Kevätaurinkoa jokaiselle! Plussatuulia!! :)

Maggie rv 20+2 <3

Takaisin