Pahoittelut kaikille tädin tai negan kohdanneille.
Kaikille IVF:läisille tai sitä odottaville hurjasti tsemppiä! :)
Mami, sulla on ainakin liikuntasuoritus kohdallaan! :)
Mä oon tehnyt Sofin o-testiä myös aamupissasta ja hyvin on näkynyt plussa. Mäkin tosin käyn usein yöllä vessassa. Muistelen lukeneeni jostain (eli tämä nyt ei ole varmaa tietoa) että lh hajoaa ajan kanssa virtsarakossa ja siksi ei suositella aamun ekaa pissaa.
Hileinen, onneksi ei tule ylimääräistä taukoa jos ei nyt tärppää. Kuulostaa kyllä paljolta tuo saikun määrä, mulle sanottiin 1-2 päivää.
Larissa, pitää ehkä toivoa että ehkäisyn teho
ei ole riittävä.

Johan se kyllä oliskin jotain...
WM, no on kyllä tympeetä kun toinen ensin lupaa ja sitten ei saakaan. Mulla on kokemusta vähän samanlaisesta tilanteesta.
Viipsukka, hyvä kun sait luget, uskon että niistä voi olla sulla apua. :)
Muurahainen, onnea hyvästä arvosta, hienolta kuulostaa! :)
Dolcetti, onpa kiva kuulla susta taas, vaikka olen tosi pahoillani että viime IVF:ssä kävi niin huonosti.

Toivon todella, että tällä kertaa on parempi onni matkassa. Onko teillä yhä viiden päivän viljely?
Miii, pahoittelut kurjasta amh-arvosta. Mulla ei noista ole mitään tietoa, mutta toivon todella että lääkäri keksisi vielä keinon auttaa teitä. Olisiko lahjamunasolu teille ollenkaan vaihtoehto?
On. Täällä ei mitään ihmeellistä, ensi torstaina on ultra. Lasken päiviä ja kyllähän ne lopulta kuluu... onneksi töissä on sen verran kiireistä, ettei siellä kerkeä miettimään montako päivää pitää vielä odottaa. Tänään 11+1. Masussa ei näy vielä yhtään mitään. Tai no se sama pieni pömppis joka oli siinä jo 11 viikkoa sitten.