Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa Mii ja toivottavasti onnea riittää vielä toiseen tärppiin! Aina on toivoa.<3

Murkku, harmi kyllä en näe tuossa mitään. :/ Voihan kökkö...

Omaa napaa sen verran, että eilen tuli puoliväli täyteen ja tänään käytiin rakenneultrassa. Siellä kaikki mallillaan ja tuleva isi sai myös erityisen ison hymyn huulille, kun lupailivat poikaa tulevaksi. <3
Tässä vielä tyypistä naamakuvaa:
WP_20160408_001.jpg

Maggie rv 20+1

Suuri plussapuhuri tähän ketjuun!!!! <3 <3 <3 Olette kaikki sen ansainneet. <3

Maggie; Kiitos. Huippua, että oot jo puolivälissä matkalla tapaamaan uutta tyyppiä :happy: Onko paljon hankintoja tehtynä jo? Missäs se puolivälin masukuva viipyy? :p

Tervetuloa mukaan Miii! :)

Enni, ei oo juuri hankintoja tehty. Eka vähän muuttopuuhia, että viitsii ruveta haalimaan. :P
Tässä äsken otettu masukuva, ei kovin laadukas, mutta möhiksen näkee. Nyt ruvennut vähän painamaan ja pistämään silloin tällöin. Eikä mahalteen voi enää maata. Muuten kyllä hyvä olo edelleen. <3
WP_20160408_005.jpg

Rv 20+1

Hieno maha Maggie!

Tervetuloa Miii! Ikävältä kuulostaa tilanteesi. Toivottavasti toivoa vielä on ja siihen asti saat maailman parasta vertaistukea meiltä!

Joo hiljasta ollut, eipä taida kellään olla sanottavaa. Murkulla nyt ekat jännitettävät, haamut vahvistukoon!

Itellä vielä viikko jännityksiin. Tai eihän mua edes jännnitä koska nyt onnistuu ... :D

Mulla muuten ei jostain syystä luget valu.. Kuvittelin jotain paljon pahempaa sotkua mut eipä tosta mitään oo tullu.

Kiva juttu muuten tuli sitten tietooni. Ne kilppari kokeet olis pitäny ottaa lähellä heräämis ajankohtaa. heräsin sillon 7 aikoihin. Labrassa mut kutsuttiin sisään kun kello oli jo yli 10. Ne pitäis vissiin ottaa ennen 10 aamulla mut parempi mitä aikaisemmin heräämistä.
Toivottavasti nuo tulokset on kaikesta huolimatta luotettavat.

Täällä kans nyt kp 1 ja jumaleissön, mitkä kivut! Töistäkin oli pakko ottaa varaslähtö. Näin kipeä en ole vielä ollutkaan, suolisto-oireet on tosi pahana! Loppuu vain taas pian lääkkeet kesken, mitä kokeilla. Päivystysreissuko tästä taas tulee... :(

Hileinen kp 1

Hei, pikainen kysymys, mulla loppu davidin o-testit kesken ja kävin pc:tä kaupasta, niin voiks ne oikeesti tehdä vaikka aamupissasta, kun siinä lukee että voi tehdä mihin aikaan vaan vuorokaudesta, onks jollain kokemuksia et miten näkyy eri vuorokauden aikaan?

Mä oon monet kerrat testannut aamullakin kun päivällä on vaikeeta pidättää riittävän kauan ja plussat on löytyneet kun on löytyäkseen myös aamupissasta. yleensä mulla on ollu one stepejä. Niillä siis on toiminut vaikka kai niissäkin joku suositus kellonaika on..

Kiitos vastauksista! :) Siis kun mulla on aina ongelma päivällä olla juomatta ja pidättää monta tuntia pissaa, ja monesti aamuyöllä käyn vessassa ja sit muutaman tunnin päästä kun noustaan klo 8-9, niin mietin että voisko sillon testailla, ei oo aamun eka pissa kuitenkaan.

Ja joo noissa monissa on että pitäs tehdä klo 10-20 välillä ja jossain oli että paras aika on klo 14 :laughing002

Mielellään vartin yli :D no sehän on niinku päivän toka pissa ja rakkoajanlaskulla kello on tasan 14 silloin. Ei kai tosta liian rakettitiedettä pidä tehdä. Varmaan niillä täytyy olla ohjeet että saa vastuuvapauden ja välttyy amerikanmallin vahingonkorvauksilta jos joltain menee ovilaatio ohi eikä ole testannut just klo 10-20, mieluiten 14. En tiedä sitte...

Haha, joo huvitti vaan toi paras aika klo 14, kun oli niin tarkka aika laitettu :D Aamupissaa ei yleensä suositella niin mietin että mikä siihen on syynä, Mut tosiaan pc:ssä lukee että voi koska vaan tehdä.

En ole pitkään aikaan jaksanut tänne kirjoitella... Masennus, epätoivo ja katkeruus ovat vallanneet mielen. Vuosi ja 4kk yritetty lasta tuloksetta. Viime kuussa käytiin julkisella puolella lääkärissä ja saatiin aika eteenpäin. Nyt odotellaan seuraavaa käyntiä. Ei jaksa enempää.

Dolcetti, on toi kyllä niin väärin. Ensin kärvistelet piikkien ym. kanssa ja sitten ei saa edes sitä siirtomahdollisuutta. Voimia sinne. Toivottavasti seuraava ivf tuottaisi edes sen yhden vahvan alkion. :Heartred
Ei tuottanut meilläkään tuoresiirto tulosta ja kaikenlisäksi sain silloin lievän hyperstimulaation. Yksi saatiin pakkaseen jonka siirto myös jo tehty, maanantaina pitäisi mennä verikokeeseen ja kuulla tuomio iltapäivällä. Todennäköisesti meillä edessä toinen ivf. Olo on ihan EI RASKAANA. Ei ole mitään oireita, menkkajomoja ainoastaan ja pientä selän särkyä (ollut kyllä jo heti siirrosta lähtien). Huomen aamulla aattelin testata, ei kyllä haluis mutta en halua odottaa pelkästään verikokeen tulostakaan.

Maggiella ihana masu jo. :love7
Uusiakin oli tänne tullut. Tervetuloa munkin puolesta. :)

Täytyy muuten sanoa että henk.koht. tykkään enemmän Lutinuksista kuin lugeista. Ei sotke läheskään niin paljoa. Asettimella sen saa paljon syvemmälle ja ylijäämä tulee ulos yhdellä lirauksella n. 6 tunnin kuluttua. :grin Luget vastaavasti valui pitkin päivää ja sai pk suojaa olla koko ajan vaihtamassa.:bored:

Takaisin