Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Wow mikä tulos murkulla. Selvästi ovuloit hienosti jo luomunakin (joka kyllä ovistestissäkin näkyi). Aukkarin jälkeen sit viimeistään se raskaustestiplussa! :)

Teinpä sitten huvikseen raskaustestinkin tänään, tätiä tosissaan odotellaan. Tuli ajatus, et raskaushan nostaa proge arvoa, niin suljin sen mahdollisuuden pois tosta proge arvosta. :)
ImageUploadedByVau Foorumi1460047224.808201.jpg

Muurahainen dpo 12, yk 26

Hieno tulos murkulla :)

oma napailu:
Vihdoin oli punaisen tädin gps kunnossa ja löysi tien mun luo. Kp53 vauhtuikin kp1 jess!!
Terot aloitan oviksen jälkeen tai viimeistään n. Kp22.
Koska mun kannattaa aloittaa oviksen metsästys? Tullut aina myöhässä joten oiskohan joku kp15 ok?

WM kp1/52 yk8

Iltaa kaikille ja ihan hirmuisesti onnea kaikille hyviä uutisia saaneille onnellisille odottajille. Erityisen iloinen olen tietenkin Beislan ja Katjushan uutisista.

Itse en jaksanut ja halunnut käydä täällä pitkään aikaan. Tuntui paremmalta olla lukematta onnistumisista, sillä vaikka olikin iloinen toisten puolesta, kirpaisi se siitä huolimatta ja kateus nosti rumaa päätään. IVF päätyi minun kohdallani täydelliseen mahalaskuun kun mitään siirrettävää ei enää 5. päivänä ollut.

Itse olisin jo heittänyt hanskat tiskiin, mutta mies halusi vielä yrittää. Toinen, ja se vihonviimeinen, kierros alkaa todennäköisesti huomenna tai ylihuomenna Elonva-pistoksella. Odotukset ovat nollassa, mutta näillä mennään.

Hienoa murkkuuu! !!! Miks tuossa taas näkyy haamu?

Dolcetti: ihanaa että tulit ilmoittamaan itsestäsi. Oltiin jo huolissaan sinusta! Mutta pahoittelut epäonnesta siirronsuhteen. Voimia tarvitaan jotta tuosta pettymyksestä selviää. Voimia tähän viimeiseen kierrokseen. Kumpa tässä kierrossa olisi onni matkassa viimein ja pieni pääsisi siirtoon asti ja tarttuisi nii tiukasti kiinni....
♡♡♡♡♡

Dolcetti <3 voimia sinne! <3

Lucky, Mä en kyllä tossa nää mitään, sul on kyl nyt viivalasit päässä :D Teen kyllä varmaan huomenna uuden testin. :) ihan vaan muuten vaan. :)

Muurahainen dpo 13, yk 26

Dolcetti, kiva kun tulit kertomaan kuulumiset :) pahoittelut epäonnistumisesta :( toivotaan että tämä kierros toisi viimein toivotun lopputuloksen <3

Mitäs täällä ihmisille kuuluu? :) Keskustelu on ehkä ollut viime päivinä vähän hiljaisempaa.

Omaa napaa kaivelen törkeästi:
Olen lähes 100% varma että nuvaring ei ole toiminut oikein, kun käskivät aloittaa sen vasta kp 5 toisin kuin ohjeessa oli. Kp 8-11 oli selkeät O-limat, kp 12 tuli tissit pirun kipeäksi niin kuin aina oviksen jälkeen ja eilen kp 14 alkoi se tuttu tuhru joka alkaa aina oviksen jälkeen. Eli ei tainnut ehkäistä ovista, joten auttaakohan tämä sammuttelemaan endoakaan ennen ivf:ää... No sama se sille :D Tällä menolla menkat alkaa ensi viikolla renkaan läpi, mutta jos alkaa niin päästäänpä hoitoihin nopeampaa :)

Larissa kp 15

Kiitos tuesta ja kauniista sanoista kaikille. KP1 on täällä ja illalla sitten Elonva-pistos. Seuraava pistos on vasta tiistaina joilloin aloitan jarrut. Pyysin tällä kertaa Orgalutranin tilalle Cetrotidea, sillä vaikka sen joutuukin itse sekoittamaan (mies saa hoitaa!), niin neula on paljon parempi. Ultra keskiviikkona ja silloin selviää miten munasarjani reagoivat tällä kertaa. Viimeksihän oikealta puolelta saatiin vain yksi kun vasemmalta tuli kahdeksan. Mutta eipä niillä määrillä väliä ole, jos laatu on roskaluokkaa..

Onko täällä muita IVF-kiertolaisia? Monilla taitaa olla IVF toukokuussa, sen verran ehdin viestejä taaksepäin selaamaan. Hirmuisesti onnea ja hyvää tuuria teille! Jos osaan yhtään neuvoa tai tulee kysymyksiä, niin vastaan mielelläni.

Larissa, nyt kun tää kierto on ohi (sanoitkos ens viikolla) niin sillonko alkaa lääkitys hommat ivf:ää ? Vai siis mitä nyt tapahtuu ? Puhuit kumminkin toukokuusta mut pitkän kaavan mukaan niin tarkottaako et nyt jo aletaan hormooni juttuja ja toukokuussa olis siirto??
Puhuitko muuten lääkärin kanssa vaikuttaako noi hormooni lääkitykset siihen sun endoon, niinkun esim voiko ne kasvattaa sitä??

Tais tulla pieni kysely ikä :D

Pahoittelut dolcetti. Voimia uuteen kierrokseen, olkoon tämä se joka tuottaa toivotun tuloksen :)

On: Lääkäri soitti. Vahvistaakseen että tulokset normaalit. Oli sitä mieltä että mulla saattaa olla jotain häikkää hormoneissa. Veikkas estrogeeniä. Ite en oikein ole vielä vakuuttunut että ongelma on juuri vain estrogeenissä. Tekis mieli pyytää soittoaikaa omalle gynelle ja kysyä voisko se laittaa jo nyt lähetteen niihin hormonikokeisiin. Toisaalta ei kesäkuu oo niin kaukana... Enhän mä sit muistanu pyytää sitä perus verenkuvaa.. :grin Ehkä terkkari vois sen hemoglobiiinin äkkiä sormenpäästä ottaa kun käydään ottamassa rokote lapselle. :)

Dolcetti, juu täällä on ainakin mulla, Hileisellä ja Ninukilla alkamassa ivf ensi kuussa :) Mulla ja Hileisellä pitkän kaavan mukaan, Ninukilla lyhyt kaava. Toivotaan, että siellä uusi lääke toimisi paremmin. Itse pelkään, että vasemmasta munasarjasta ei saada mitään käyttökelpoista, kun siellä on se endometriooman möllikkä munasarjassa kiinni... Ivf-hoitaja oli kylläkin sitä mieltä että ei välttämättä möllikkä vaikuta. Jää nähtäväksi. Jos munasoluja tulee tarpeeksi niin puolelle tehdään perun ivf ja puolelle icsi.

Mymmelisti, seuraavassa kierrossa (joka alkaa 1-2 viikon sisään) alkaa ensin hormonitoiminnan alasajo nenäsumutteella noin kp 20 tienoilla eli toukokuun alussa (kuulemma hyvä endoa ajatellen). Aiheutetaan tavallaan keinotekoiset vaihdevuodet (kiva kiva :D ). Sitten kun toukokuun menkat alkaa ja munasarjoissa näyttää hiljaiselta ja limis on ohut niin aletaan piikittelemään eli kasvattelemaan munasoluja ja limistä. Punktio ja alkion siirto olisi sitten toukokuun lopulla/kesäkuun alussa. :) Piikitettävät hormonit saattaa riehaannuttaa endoa, siksi on nyt ensin tämä kierto nuvaringin kanssa ja hormonitoiminnan alasajo ennen piikkejä, jotta saadaan sammuteltua endoa ennen piikkejä.

Pätkis, hyvä että siellä on kaikki ok :) toivotaan että ei ole hormoneissa ongelmaa! Meinasiko se lääkäri, että sulla on liikaa vai liian vähän estrogeenia?

Takaisin