Larissa
Tietävä tietäjä
Helinäkeiju, aikaisintaan dpo 9-10 näkyy testissä, viimeistään dpo 16 :) ja nämä siis jos ovis on todella tapahtunut silloin kun O-testi on näyttänyt. Plussatuulia sinne!!!
Nenna, itse asiassa olen ollut jo yli kuukauden vapaa endokivuista kiitos ruokavalionmuutoksen :) mutta se ei endoa poista/rauhoita, joten yksi kierto nuvaringin kanssa ennen ivf:ää tekee varmaan hyvää.
OES, olisipa kiinnittymistä!!!! :)
Ai niin, mulla loppuu nykynen työ lauantaina ja maanantaina alkaa jo uusi :D puhe oli, että on 2-4 vuoroa viikossa mutta huhtikuu näyttää menevän 4-5 vuorolla viikossa. Onpahan tekemistä niin menee ivf:n odottelu nopeampaa
Pahoittelut tästä oman navan kaivelusta...
Nenna, itse asiassa olen ollut jo yli kuukauden vapaa endokivuista kiitos ruokavalionmuutoksen :) mutta se ei endoa poista/rauhoita, joten yksi kierto nuvaringin kanssa ennen ivf:ää tekee varmaan hyvää.
OES, olisipa kiinnittymistä!!!! :)
Ai niin, mulla loppuu nykynen työ lauantaina ja maanantaina alkaa jo uusi :D puhe oli, että on 2-4 vuoroa viikossa mutta huhtikuu näyttää menevän 4-5 vuorolla viikossa. Onpahan tekemistä niin menee ivf:n odottelu nopeampaa
Pahoittelut tästä oman navan kaivelusta...

Voin vain kuvitella teidän tunteita kun kuulitte sykkeen äänen monitorista!!