Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Niksu, no onpa aika erikoista ensin itse arvostella ja sitten perässä tekee samoin. :D

WM, koska saadaan verikokeen tulokset?!? :)

Pätkis, voisko olla kiinnittymistä? Tikutitko ovista?

muurahainen: illalla. Yleensä txtviesti on tullut 18-20 välillä. Mutta varmuudella tulee tänään :) mulla itsellä on nega olo koska noi testit eivät olleet perinteisiä vahvoja. Mutta sit mietin tulisiko testiin selkeä viiva ilman hormonia?? viivanpaikat ja sun muut on eri asia. Ne on yleensä haettava tihrustamalla ja ovat harmaita. No gynen takia on oltava varma tieto etten turhaan mene perjantaina jos olisikin pullat uunissa. En viitsinyt digiin tuhlata. Yleensä teen digin kun saan vahvan viivan tikulla.

Täällä on tänään rakenneultrassa käyty ja loistavasti vaikutti kaikki olevan. Kovin oli vilkas jotta ei 3D-kuvaa saatu otettua, mutta ainakin oli hyvä että liikkui paljon. Potkuja tuntuukin vähän väliä, jos tarkasti rupeaa tunnustelemaan, muuten tuntuu muutaman kerran päivässä kovempi potku. Pientä poikaa ultrassa lupailivat❤ :)

Nenna rv20+3

Mami, ite oon testaillut muutamia kiertoja cb:n kaksoishormooni testillä. Ja todennut et noi sofin liuskat ajaa ihan saman asian. Mulla on myös digiovistesti näyttänyt väärän plussan ja muutamassa kierrossa ei oo plussaa näyttänyt, vaikka liuskat näytti. Ite en enää rahojani tuhlaa digiovistesteihin. Liuskat toimii oikein hyvin. :)

Mami, komppaan Murkkua. Tavalliset halvat ovis-liuskatestit ajaa saman asian, kun tietää, mitä etsii. Täällä on vapaaehtoisia tulkitsemaan sun tuloksia, niin säästät sen diginäytön verran ;) Kaksoishormonitesti ei välttämättä toimi ihan kaikille, saattaa vilkkua vaikka viikon.

Mami91 mä olen kokenut nuo digit parhaiksi. Minulla näyttäneet oikein ja säästän aikaa ja vaivaa arpomiselta. Se vähentää tätä jo muutenkin jokseenkin kovaa oman itseni tutkailua. Netistä olen saanut halvemmalla. Mut mulla aika säännöllinen kierto, joten tikkujakaan ei kulu kuin n. 5kpl/kk. :)

murkku, katjusha ja OES, Kiitti vastauksista! :happy: Hmm, en osaa päättää nyt. Kun 26€ ois 10 digiovistestiä ( ei kaksoishormoni vaan se toinen ) + 30 liuskaovistestiä ja muutama one step r-testi liuska, eiks noi sais kuitenkin aika halvalla? :think005

Täällä alkoi menkkajomot ja testi oli nega joten eiköhän se täti saavu parin päivän sisällä..

Ei vaan voi käsittää mikä sielä on joka estää tärpin... :wideyed:

Pätkis, toivotaan ettei menkat ala :(

Wm, joko sait labran tuloksen?! :)

Nenna, onnea hyvistä uutisista ja poikalupauksesta! :)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti kierron tai raskauden vaiheesta riippumatta! Vähän olen teidän jutuista pihalla jo kun taustailen :)

Täällä lähti tänään käyttöön nuvaring. Tuntuu hullulta ottaa toi takaisin käyttöön lähes 2 vuoden tauon jälkeen, mutta jospa se rauhoittelisi endoa ennen ivf:ää. Olisipa jo toukokuu! :) torstaina on sitten se ivf-info. Ja kylläpä iski flunssan! En ole ollut kipeänä kahteen vuoteen, nyt varmaan rentouduin liikaa pääsiäisenä :D

Muokattu viimeksi:
Pepe❤ :)

Larissa, toivottavasti olisi nuvaringin kanssa myös vähemmän kipuja!

OES, kiinnittymisvuodolta kuulostaisi, nyt alkoi sitten todellinen piinaviikko siellä!

WM niiin joko ne labratulokset tuli?? :)

Kiitos kaikille onnitteluista ja plussatuulia koko poppoolle!❤

OES kuulostaa hyvin lupaavalta!!:)
Nenna: ihanaa odotusta :)
Larissalle pikaista paranemista!!:)
Katjusha: onneksi teillä on kohta ultra ja pääsette moikaaman pienokaista :)
Pätkis85 tsemppiä,ja plussatuulia,pysyis nyt vaan täti loitolla!!!!!

Täällä on dpo 7,malttamattomana odotetaan testausta.. kp. 28 menossa mut ovis oli vasta kp 21.. milloinhan pitäis näkyy testissä jos on tärpännyt?

Takaisin