Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Helinäkeiju, aikaisintaan dpo 9-10 näkyy testissä, viimeistään dpo 16 :) ja nämä siis jos ovis on todella tapahtunut silloin kun O-testi on näyttänyt. Plussatuulia sinne!!!

Nenna, itse asiassa olen ollut jo yli kuukauden vapaa endokivuista kiitos ruokavalionmuutoksen :) mutta se ei endoa poista/rauhoita, joten yksi kierto nuvaringin kanssa ennen ivf:ää tekee varmaan hyvää.

OES, olisipa kiinnittymistä!!!! :)

Ai niin, mulla loppuu nykynen työ lauantaina ja maanantaina alkaa jo uusi :D puhe oli, että on 2-4 vuoroa viikossa mutta huhtikuu näyttää menevän 4-5 vuorolla viikossa. Onpahan tekemistä niin menee ivf:n odottelu nopeampaa ;)

Pahoittelut tästä oman navan kaivelusta...

En ole raskaana. Nyt vain toivon menkkojen alkamista ellei ole vaihdevuodet alkanut :D
Perjantaina toivon et gyne osaa jotain sanoa.
Ihmeen vähän vituttaa. Johtuu varmaan et uskon tuon perjantain käynnin tuovan apua.
WM

Hitsi kirjotin ja sitten se ei antanu mun lähettää sitä eli kokeillaas uusiks.

Eli sain digiovis testiin plussan mutta kun avasin sen niin viivat ei ollu tasavahvat. Onkohan se siis oikeasti plussa. Samasta pissasta tein liuskatestin enkä siihenkään saanu tasavahvoja viivoja. Ota näistä nyt selvää. Osaako joku sanoa pitääkö siinä digissä olla viivat tasavahvat että olis oikeesti plussa ?

Ambriina,jostain luin että ei tarvitsisi olla tasavahvat,mutta en ole varma joku voi varmasti korjata jos olen väärässä. Itsellä ne on kuitenkin silti olleet tasavahvat aina.

Wm, pahoittelut :( mikähän ihme viiva siinä testissä oli? Kiinnittymisyritys?

Ambriina, mulla ei ole digi o-testeistä kokemusta niin en osaa auttaa :/

Ei se varmaan auta kun luottaa siihen, lähinnä mietin että lähetäänkö tekee inssiä kun en ole varma tuosta tuloksesta. Ehkä ne huomenna osaa sanoa kun sinne soitan että miten tehdään.

Wheelchair mamalle pahoittelut negatiivisesta tuloksesta. Toivottavasti kierto ei suotta venyis enää pidemmäksi.

WM pahoittelut nega tuloksesta.

Ambriina: Minäkin avasin kerran cb:n digi o-testin. Ei ollut mullakaan silloin viivat tasavahvat vaikka hymynaamaa näytti. En osaa sanoa onko sillä merkitystä sitten...

Pahoittelut wm negasta, ihme kierto on kyl.

Mä testasin sunnuntaina (kp29/32) negan. Ei oo mitään hajua milloin ovis on ollut, mut en usko et on tärpännyt tässä kierrossa, kun olin oviksen aikaan reissussa ilman miestä. Mun ovistuntemukset ja selkeät merkit siitä on kadonnut. Ei oo kyl menkkaolojakaan, viime viikolla nipisteli munisten kohdalla. Huomenna ootan menkkoja alkavaksi ja jos ei ala nii torstaina testaan.

Plussatuulia kaikille!

Larissa, on varmasti hiukan outoa ottaa ehkäisy käyttöön tässä vaiheessa. Onneksi toukokuu tulee pian, tuu sit kertomaan kuulumisia ivf info käynnin jälkeen. :)

WM, no johan on outoa, kun testissä oli kyllä kaksi viivaa... Pahoittelut negasta. :( Perjantaina taas viisaampia, muistathan mainita testituloksen sielläkin.

Olikos se nyt niin et ovulaation jälkeen kun alkaa voimakas närästys, niin se kertois keltarauhashormoonin toiminnasta? Täällä alkoi tosiaan kauhea närästys ja pahoinvointi ovulaation jälkeen. Oksennusta ei oo tullu, mut ei se kaukana oo. Rinnatkin oli eilen tosi raskaat kun liiveistä vapaaksi ne eilen illalla laski. Se ainakin viittaisi siihen et keltsi toimis nyt. :)

Muurahainen kp 20, dpo 3, yk 26

Wm; Varmasti käynti selventää tilannetta. Miulla gyne katsoi munasarjat ultralla, vaikka perustarkastukseen menin. Sanoi myös, että jos vuosi tulee täyteen, niin hän lähettää tutkimuksiin Munasarjojen aukiolotutkimus on ensimmäinen mistä aloitetaan. Toivottavasti sinne asti ei tarvitse mennä :) Oliko niin, että teillä oli jo lapsia ennestään? Ei millään muista niin tarkkaan kaikkien asioita, vaikka on varmasti täällä sanottu :oops:

Täällä kp28 dpo 13. Ei vielä lähtenyt vuoto kunnolla käyntiin. Veren sekaista limaa vaan... Toivottavasti tästä ei taas tuu jotain sekavaa pitkittynyttä kiertoa. Voi itku tätä hommaa... :/

Moikka tytöt, paineet kasvoivat täällä liian koviksi ja menetin yöunet tämän asian kanssa. Miehenikään ei saanut unta, joten hän oli etsinyt minulle täksi päiväksi lääkärin ja ar-ultran. Sieltä äsken tultiin. Mitaksi tuli 6+4 ja "kädet" hänellä on sekä se syke:
ImageUploadedByVau Foorumi1459336351.251662.jpg

Katjusha rv. 6+6 ja seuraava lääkärinaika 5.4.

Onnea Katjusha, ihania uutisia!

Oliko kellään vielä sitä listaa missä näkyy prosentuaaliset mahikset raskautumiseen tietyillä dpoilla?

Takaisin