Mami91: En mäkään vielä usko et välttis on plussa. Odotan seuraavia testauksia :)
Mä oon viivanpaikkoja saanut ennenkin mut en noin selkeitä ja luonnossa siinä on häivähdys väriä. Mut sekin saattaa olla kuvitelmaa :D
Pisama, mulla menossa eka kierto ivf jälkeen ja nyt kp32, mulla yleensä ollu 30-34(60+).. Eli vielä en osaa sanoa venyykö ja kuinka paljon, tosin luulen että en oo ovuloinu nyt ollenkaan, siinä tapauksessa menkkoja ei tarvi odottaa ennen ku kp60 jälkeen :/
Sinälläänsä nehän testit testaa vain yhtä hormoonia, että voi kokeilla tietysti pelkällä vedellä tuleeko viivan paikka vai nega. Ite luotan noihin, koska ne on tehty testaamaan hormoonia eikä niiden pitäs muuhun reagoida :)
Pregchekiä mä käytän ja siihen luotan :) oon pitkässä kierrossa kerran saanut viivan paikan mutta muuten on ollut puhtaita negoja kun en raskaana ole ollut. Mulla digitesti näyttänyt aina herkemmin plussan. Joulukuussa kun sain plussan digillä ei vielä pc ja ovistesti antanut kun haamun. Mä epäilen et mulla ei erity hormonia paljoa pissaan.
Eikö oo Diabolicat käynyt vieläkään kertomassa kuulumusia huolestuttaa jos jotain ikävää sattunut. Mikään muu ei tuu ekana mieleen. Niin tärkeitä olette täällä!
Niin varmasti hormooni tasoissa on eroja, huimiakin. W. Mama :) Ite en oo missään raskaudessa saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli, että ei mullakaa oppikirjojen mukaan erity. Ja Soriiii.. taas tulin tunkee tänne ketjuun..
Täällä dpo 8 tai 9. En usko että on tärpännyt.. koitan tsempata sillä että lähden ystävän kanssa matkalle toukokuussa.
Jotenkin sen vain tuntee että ei taaskaan tärppiä.. viikonloppuna fiilikset oli jo aika surkeat.. mekin on toivottu jo hyvän aikaa lasta ja aikaan saatu yks menetetty vauva.. sellanen tuska riipii välillä rintaa, että tulee mieleen luopua koko toiveesta... ei vaan jaksais pettyä kierto kierron jälkeen ja menkat on sitä luokkaa aina niinku härän kurkku ois viilletty auki.. verikokeet paljasti että yks arvo kertos anemiasta.. vaikka verensiirron jälkeen sain nousemaan mun hb:n 129.. noh mulla on torstaina taas lääkäri.. jospa hän vois määrätä sellaset kipulääkkeet jotka hillitsee vuotoa.. ainakin pronaxenin pitäs olla sellanen.
Tänään verikoe. Sit selviää ollako vai ei. Menkkakramppeja oli aamustakin paljon mutta ei vuotoa. Jos koe nega niin sit saa perjantaina gyne katsoa missä mättää jos vuoto viekin pois.
Se tunne kun tädin ustävä arvosteli tätiäni puoli vuotta sitten, kun tätini oli raskaana.
Ystävä oli sitä mieltä ett " ei näin vanhojen pitäisi tehdä enään vanhalla iällä vauvoja" ikää heillä tosiaan se 35-37!
Ystävä oli tehnyt nuorella iällä 3 lasta, että aikuisena pääsee nopeammin taas elämään vapaasti kun lapset ovat maailmalla.
Ja nyt tämä arvostelija on ollut monta vuotta enoni kanssa yhdessä ja nyt he odottavat lasta!
Juuri nämä hetket pistää oman mielen sekaisin, kun ensi arvostellaa toista ala-arvoisesti asiasta ja sit itse ollaa peräs raskaana....
Ja ittellä kun ei tärpää ja olis tarkoitus lähteä ens kuussa alottaan selvittelyjä omaan tilanteeseen...
Ain ei mee nallekarkit tasan...:banghead:
Asiasta toiseen,
Oletteko ottanut aprillipäiviä mitenkään huomioon?
Joskus jotain pientä aprillausta, mutta pienenä oli kiva jekuttaa kavereita.
Olettepa saaneet taas luettavaa tänne 3pv aikana Nopeasti lukaisin tekstit läpi! Jännä tilanne ainakin WM:llä. Muutamalle oli tätikin kolkuttelemassa ovella :banghead:
Toivottavasti kevät aurinko saa meidän hormoonit hyrräämään uudella teholla ja saadaan niitä ihania plussa testi kuvia tänne!!
Täällä mennään tämä kierto yrittämättä! Pään puhdistus kierros Onneks kierto alkoi reissulla niin helpottaa sitä ettei ehdi miettiä päiviä/oireita! Toissa kierros km ja viime kierron nega otti henkisesti paljon paljon kovellalle kuin käsitinkään! Nyt on ihanan rento mieli sen suhteen, ettei tarvi ajatella mitään tikutuksia yms. Sit toisaalta, jos mielelle antaa vallan, niin vauva vatsoja nähdessä iskee pieni katkeruus.. Ei niin että miks tuo saa vauvan niin että miks en minä saa...
Onnea matkaan WM, jospa saisitte ihanan yllärin! Saatko tuloksen tänään vai huomenna?
PiPaNat, täällähän myö ollaan. Alkaa olla sellainen epämääräinen olo, ei paljon hymyilytä - onko se sitä pahoinvointia sitten, kun ei oikein osaa selittää ... Ja viikko on PITKÄ eka ultraan, Huoh, tunti kerrallaan mennään!
Mie en aio mitään raskauteen viittavaa ainakaan aprillata. Saattas joutua samalla kertomaan mein tilanteesta, kun varmaan kaikki alkaa kyselemään et no millos oikeesti ja miksei vielä. Enkä halua puhua kellekään tästä, kun ei ketään niin läheistä ole.
Ei oo vielä menkat alkanu kunnolla. Pientä tuhrua tuli vielä aamulla. Ennakoivat menkkakivut puuttuu. Tänään dpo 12 kp27. Haen tänään kuitenki raskaustestin varmuuden vuoksi.