Meillä ainakin kun oli alle vuosi yrittämistä takana, mies ei oikein mielellään puhunut koko asiasta, lähinnä oli et "no minä ainakin nussin himosta enkä siksi kun pitää"

Noi sit kun vuosi oli tullut täyteen se alko olla et "no sun pitää sano kun on oikea aika" Ja nykyisin sen vaan nyt on mukana koko jutussa ja suunnittelee lasten huonetta

Mä uskon että miehillä se on vain niin että ekaan vuoteen ne ei stressaa, koska kuvittelee se nonnistuvan ja niitä ärsyttää naisten ylihösääminen ja sit pikku hiljaa alkaa pelko hiipimään ja sit ne tajuaa oikeesti mitä ne haluaa. Riippumatta mitä nainen sanoo tai tekee. Tietysti on poikkeuksia. Mutta tässä nyt pidempään jo seuranneena monen yli vuoteisen yritystä, lisäksi oma mies, niin aika samalla kaavalla nuo äijät on tuntuneet menevän täälläkin.
Hyvä jos miehen saa mukaan jo alussa ja vielä parempi jos tärppää, mutta tärppi voi tulla joka tapauksessa vaikka mies ei olisikaan niin intopiukeena. Suosittelisin kaikille vähän rauhoittumista ja vauvajuttujen jättämistä vähemmälle miehen kanssa ja hypettää sit enemmän täällä. Meillä ainakin toimi
Ja mitä lapsettomuuteen tulee vaikka on jo lapsia, puhutaan sekundääri lapsettomuudesta kun lapsia on ennestään ja vuosi yritystä täyttyy. Ja niin kuin on monesti jo todettu, alle vuoden yritys on normaalia. . Vaikka se ei lohdutakaan.
Mä itse en kuitekaan enää ajattele niitä alku ajan kuukausia niin paljoa, jos teen, niin alkaa ahdistaa. Nyt vaan mennään kuukausi kerrallaan ja katsotaan mitä tapahtuu. toki pidän kuitenkin kirjaa yrityskuukausista.
Mun kaverille eilen syntyi pieni ihan esikoispoika, just sanoin miehelle et kuvittele, sillä meidän kaveripariskunnalla on ehdottomasti kummillisin ja erikoisin vuorokausi takana mitä voi olla. Voi tuntua oudota!