Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.. Parempi onni tulevassa kierrossa. :)

WM: Joku viiva tuossa testissä näkyy mutta mikäli on PC:n testi niin voi olla kyseessä vain viivan paikka. Toivotaan että vahvistuu! :)

Muurahaisella selvä o-plussa. :)

on: kp24, dpo 9. ei mitään sen kummempaa oiretta. Ärtynyt olo on.. se ei ainakaan plussan puolesta puhu enemminkin lähestyviä menkkoja povaa. Ovis oli aikaisin joten kiertokin varmaan lyhyempi...

Viivan paikoista puheenollen, että tähän mennessä oon kyl aina saanut puhtaan negan rfsu ja pc testeillä, että ei edes viivan paikkaa tullut. Niitäkin tehty yhteensä kuitenki about 30kpl parin vuoden sisällä (plussat mukaan lukien). Onkohan tääkin sitten ihmiskohtasta? Että hormoonitasoissa jollai ihmeellisellä tapaa eroja?

Mami; Onnittelut ja pahoittelut uudesta kierrosta :rolleyes:

Pätkis; Jos olo vielä muuttuis :) Näin ainakin toivotaan!

Nyt kaikki plussaamaan tässä kierrossa!!:wav

Ei mullekaan tullut ennen viivanpaikkoja pc:n testeillä mutta nyt on tullut. Epäilen että pc:n kohdalla on tehty ehkä jotain muutoksia valmistus materiaaleissa... Samoihin aikoihin pc paketin ulkonäkö muuttui kun alkoi tulemaan mulle niitä viivanpaikkoja. Löysin lähikaupasta pc testiä jotka vielä vanhassa pakkauksessa ne eivät antaneet viivanpaikkaa, että ota ny siitäki selvää :D

Heippa!

Tässä reilun viikon oon huomaamattani taukoillut, kiire on ollut hirmuinen!

Junttura, joko on selvinnyt että ottiko alkio kiinni?

Pahoittelut negoista kaikile niitä saaneille, r-plussia ei ole tainnut nyt tullakaan :sad001
Murkkulle oviksen hyödyntämisonnea! :)

Mulle nyt viikon sisälle on tullut kans kaveri piiriin yks raskausauutinen ja tänään ihana uusi vauva on nähnyt päivän valon :Heartblue Olitte tuossa joku aika sit pohtineet omia tuntemuksia muiden raskausuutisiin ja näitä tunteita parille raskaana olevale kaverilleni tuossa muutamia päiviä sit itkeskelin. Nämä tyypit tasan tietävät miltä musta tuntuu, heilläkin pitkä lapsettomuus takana. Mä oon itse huomannut että mua itteäni ei oikeestaan ikinä valtaa sellanen katkeruus tai kateus, ellei kyse ole jostain tyypistä joka ei mun silmissä ansaitse olla vanhempi. Yleensä vain iskee sellainen järjetön surumielisyys ja tyhjyys, miksi minäkin en saa kokea tuota onnea?

Mulla on nyt kp 21/31, dpo 3 tai 4. yk26. ovis oli viime ti tai ke, en tikuttanut mut limoista päätellen näin ajattelin, Tissit turposi ja kipeyty viime sunnuntaina ja siitä asti ovat olleet tosi arat. Yleensä kipeytyy vain pari päivää ennen menkkoja. Olo on tuntunut myös tosi turvonneelta. viime viikonlopusta asti. Toivotaan nyt että on ollut kunnon voimakas ovulaatio. Talletteluja tehtiin su ja ti. Ei hirveellä stressillä mutta kyllä siellä nyt ois jonkun pitänyt osua kohdilleen jos osuakseen.

Tänään ihania pieniä trullityttöjä käynyt tuomassa piirustuksia :Heartpink

Iloista pääsiäistä leidit!:Heartbigred

Aikamoinen puukonisku sydämeen tuli äsken.. Tuli tieto että läheinen sukulainen on raskaana... Hieno juttu että suku kasvaa. Samalta tuntuu niin..no kyllä te tiedätte.. :(

Ilpuri, hyvältä kuulostaa! :) voi kumpa!! <3
Ite kans eilen miehelle surkuttelin, et olis ollu niin ihanaa sanoa, et mäkin olen raskaana... Mut ku ei... :(

Ite vaan toivon et tää kierto menis nyt äkkiä, et pääsis sinne aukkariin, jos se vähän parantaisi mahdollisuuksia raskautumiseen...

Talletteluja on tässäkin kierrossa oikein hyvin tehty, ulkopuolisista häiriötekijöistä huolimatta. :) eli nyt taas vaan odotellaan. :)

Pätkis <3 tiedän niin ton tunteen! <3 voimia sinne!

Muurahainen kp 17, dpo -1, yk 26

Hei sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, mutta voiko ovis tapahtua 12h ovisplussasta?

Täällä on meinaan nyt astetta kovemmat kivut ja krampit kohdussa...

Samalla tässä kipuilessa pohdin, mikä kohdussa kramppaa, ja miksi kohtu kramppaa oviksen aikaan? Googlesta lähden ettii tietoa, mut jos jollain faktaa on, kiitos mielelläni itseäni sivistäisin asian suhteen.

Kiitos kaikille! :happy: Nyt vaan pitää tilata paljon ovistestejä, jotta saa oviksen kiinni :grin
Varmaan oli ovuloimaton kierto, vaikka lämmöt olikin koholla. Koska tulee pelkkää verta, ei mitään hyytymiä eikä riekaleita ollenkaan. Ja tosiaan, oiskohan niitä pc liuskoja muutettu samalla kun pakettiakin, kun noilla mitkä on uusissa paketeissa, niin oon saanu tosi selviä viivoja, tokavika näytti värilliseltä haamu plussalta ja vika oli selvä nega :confused004 mut niillä vanhassa paketissa olevilla ei koskaan tullu tollasia...

No mut nyt uuteen nousuun ( taaaaas ) :joyful:

Mami, Mä kans oon alkanut miettimään, et jos niille pc:n tekijöille on alkanut nälkä kasvamaan syödessä. Testit suosittuja, tehdään halvemmalla enemmän. Oho ja laatu kärsii...

Kipuilu selvisi kolmannella sivustolla.
"Ovulaatioon liittyy pieni nesteen ja veren vuotaminen vatsaonteloon ja tämä saattaa aiheuttaa kipua parina päivänä."
Enpä tullut tuota ajatelleeksi...

Murkku, hyvin voi tapahtua. Mä luottaisin omiin fiiliksiin.
Esim pregnylistä sanotaan, että ovis tulee aina 36 tunnin päästä mutta mulla se tulee yleensä aikaisemmin. Ne on kuitenkin vaan arvioita.

Tervetuloa kaikki uudet! Mä en ole saanut pitkään aikaan kirjoitettua mitään. Nyt meni OI kierto ohi, kun miestä ei huvittanut. En oikeesti ymmärrä. Hukkaan kaikki pistokset ja rahat ultrineen. No inssi taas yhtä kiertoa lähempänä.

Ilpuri; Tosi kiva kuulla siusta :) Toivotaan, että olisi tärpännyt :happy:

Muurahainen; Kyllä miun mielestä voi. Miulla ainakin siinä ohjeessa luki, että testiin kun plussa tulee, niin ovis tapahtuu 12-48 h sisällä siitä plussasta. Kivuista taas en tiedä, miuta kun koskee mahaa 3 vko/kk aina :mad:

Mimmu; Sellasia ne miehet on. Paitsi meillä vaan päinvastoin, mut silti. Aina saa kärsiä :shifty:

Miehistä puheen ollen.. Joskus ne voi olla sitten niin ärsyttäviä... mies sitten rupesi pohtimaan että onko se tammikuu sittenkään hyvä kuukausi syntyä.:eek: Jos seuraavasta kierrosta tärppäis niin LA olis todennäköisesti 8.1 ja mies tuumasi että voihan se syntyä joulukuun puolella jos tulee ennen laskettua aikaa. voi hyvää päivää jos aikoo taas pihdata ens kierrossa... :angry5

Mietin jo että pitäiskö olla vaan sanomatta koska se ovis on ens kierrossa... :angelic:

Vieläkin vaan jaksaa naama kukkia ja hiuksia tippuu ja rasvoittuvat nopeaan... voi kun ei koskaan olisi niihin e-pillereihin koskenut..

Ihan uskomatonta noita teidän miehiä! Alussa ajattelin just et en tykkäisin jos lapsella olis synttärit jouluna/vuoden vaihteessa. mutta kyllä jo näillä yk:lla ois ihan se ja sama et millon tulee kunhan tulee :)

Mimmu, tosi ärsyttävää myös tollanen sun mieheltä. Ihan käsittämätöntä käytöstä :o

Takaisin