Viipsukka, onnea miehellesi vakkaripaikasta! Vaikka toki muutto vieraalle paikkakunnalle on varmasti stressaavaa.
gatusa, toivottavasti sun tuotteet myy. :)
Enni, kuulostaa hyvältä sen kuvan löytäminen, on kätevää kun voi näyttää faktatietoa käytännössä.
Kuulostaa masentavalta ja tutulta kaikkiin raskaana oleviin törmääminen.
Larissa, pahoittelut negasta vaikka varhaista vielä onkin.
niemja, kuulostaa hurjalta sun kivut. Tässä linkki missä listataan tavallisimpia endo-oireita.
http://endometrioosi.fi/ Mun vaimollahan kävi niin että oli 15 vuotta valittanut kivuista ja muista oireista, ja kaikki lääkärit oli sitä mieltä että ei ole endo. Ultrassa ei näkynyt mitään ja sen perusteella sanoivat että ei voi olla, vaikka endo nimenomaan usein ei näy ultrassa.

No, viimein meni endometrioosiin erikoistuneelle yksityislääkärille joka sanoi että melko varmasti on endo. Jos diagnoosi varmistuu, lähtee kyllä palautetta muutamalle lääkärille.
Neuvolasta vielä, joo, täti itse sanoi että meni alussa ihan hämilleen meistä. Onneksi keräsi sitten itsensä. :) Mäkin oon sitä mieltä että kun on itse työpaikkansa valinnut, niin pitää osata kohdata tilanteet sen puitteissa.
Meidän suhteessa minä oon varmaan se jolla on hieman vähemmän haluja, mutta en koskaan koe tulleeni painostetuksi. Sekään ei tuntuisi kivalta. Mutta olen myös sitä mieltä että vaikka välillä tuntuisi että ei huvita, jos yrittääkin ja pääsee vauhtiin niin monesti mieli muuttuu.
Sooloseksiä taas mä en taas voisi kieltää kumppanilta, enkä sellaista kieltoa itsekään sulattaisi. Oon sitä mieltä että jokainen päättää omasta kropastaan, eikä toisen sooloseksi ole multa pois (eikä toisinpäin). Toisen kanssa seksi on yleensä kivempaa kuin itsekseen, mutta joskus sitä vaan kaipaa pikaista rentoutumista. Toisaalta jos kumppanin kanssa menee halut tosi hyvin yksiin aina, sille on varmaan vähemmän tarvetta.