M
Muska
Vieras
Enni mulla oli myös edellisessä suhteessa vastaava ongelma. Tosin oli paljon muitakin ongelmia. Miestä ei haluttanut. Loppujen lopuksi sanoi ettei pidä edes suutelemisesta. Mä kestin kauan tilannetta, lähinnä lasten vuoksi. Sitten kun eräänä päivänä kerroin että haluan erin hän ihmetteli että miksi. Siis miksi? ! Seksiä ei ollut eikä muutakaan läheisyyttä.
Sen jälkeen mulla oli lyhyt mutta sitäkin seksirikkaampi suhde itseäni 10v nuorempaan mieheen. Se loppui mahdottomuuteensa tulevaisuutta ajatellen. Mutta teki hyvää. Nykyinen mieheni on halukas, ei ihan kuin mä mutta nyt raskausaikana hän on se halukkaampi osapuoli ja kiva kokea tämäkin...
Ja voin kuvitella että miehelle on kova paikka jos nainen kertoo ettei saa tarpeeksi seksiä ja siittä voi olla hälle erittäin hankala puhua. Ottaa miehisyyden päälle. Hankala tilanne kyllä. En osaa kyllä neuvoakaan millä sitä sais parannettua. Voisko kokeilla jotain uutta....tai erikoista paikkaa? Miehet on kyllä välillä niin outoja ettei niistä ota selvää...
Sen jälkeen mulla oli lyhyt mutta sitäkin seksirikkaampi suhde itseäni 10v nuorempaan mieheen. Se loppui mahdottomuuteensa tulevaisuutta ajatellen. Mutta teki hyvää. Nykyinen mieheni on halukas, ei ihan kuin mä mutta nyt raskausaikana hän on se halukkaampi osapuoli ja kiva kokea tämäkin...
Ja voin kuvitella että miehelle on kova paikka jos nainen kertoo ettei saa tarpeeksi seksiä ja siittä voi olla hälle erittäin hankala puhua. Ottaa miehisyyden päälle. Hankala tilanne kyllä. En osaa kyllä neuvoakaan millä sitä sais parannettua. Voisko kokeilla jotain uutta....tai erikoista paikkaa? Miehet on kyllä välillä niin outoja ettei niistä ota selvää...

Toivottavasti irrotuspiikistä on apua. Mulle ainakin letrot kasvatti folleja hyvin, uskon että niistä voi olla apua.
Toivon, että ei tarvitse. Toki mieli sitten vois muuttua, jos lähtisin tästä.
Onko teillä sitten aina ollut hiljaista ja miksi? Voitteko työ keskustella ym.? Ei tarvii vastata mihinkää, jos et haluu kertoa :)