Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Enni mulla oli myös edellisessä suhteessa vastaava ongelma. Tosin oli paljon muitakin ongelmia. Miestä ei haluttanut. Loppujen lopuksi sanoi ettei pidä edes suutelemisesta. Mä kestin kauan tilannetta, lähinnä lasten vuoksi. Sitten kun eräänä päivänä kerroin että haluan erin hän ihmetteli että miksi. Siis miksi? ! Seksiä ei ollut eikä muutakaan läheisyyttä.

Sen jälkeen mulla oli lyhyt mutta sitäkin seksirikkaampi suhde itseäni 10v nuorempaan mieheen. Se loppui mahdottomuuteensa tulevaisuutta ajatellen. Mutta teki hyvää. Nykyinen mieheni on halukas, ei ihan kuin mä mutta nyt raskausaikana hän on se halukkaampi osapuoli ja kiva kokea tämäkin...

Ja voin kuvitella että miehelle on kova paikka jos nainen kertoo ettei saa tarpeeksi seksiä ja siittä voi olla hälle erittäin hankala puhua. Ottaa miehisyyden päälle. Hankala tilanne kyllä. En osaa kyllä neuvoakaan millä sitä sais parannettua. Voisko kokeilla jotain uutta....tai erikoista paikkaa? Miehet on kyllä välillä niin outoja ettei niistä ota selvää...

Muurahainen; oottako talletelleet kuitenkin? Jos se o oli jossain tuossa välissä ku oli vähän viivaa?

Muska, juu talleteltu on. Mut lähinnä nyt pohdin, että milloin sinne verikokeisiin? Multa otetaan progesteroni kahdeksan päivää oviksen jälkeen pitäis mennä...

Tervetuloa uusille! Teillekin sama toivotus kuin kaikille uusille eli olkoon visiittinne tähän ketjuun lyhyt ja plussa pärähtäköön nopsaan :) Ketjuss tosi kivoja tyyppejä joten monet jääneet turisemaan plussankin jälkeen :)

Minni hienoja uutisia nt-ultrasta!!

Uusille tervetuloa ja pikaisia visiittejä toivon kaikille :)

Murkku, kuinka ajoissa siun täytyy päästä varaamaan labraan aika? Mie ehkä tikuttelisin vielä muutaman päivän, mutta jos ei muutosta tapahdu niin sitten verikokeisiin tuon (olikohan se...) kp11 "plussan" mukaan. Tai sitten soittaisin lääkärille ettei plussaa tullut enkä menisi labraan. Tsemppiä❤

Enni, on kyllä ikävä ongelma tuo toisen haluttomuus :/ täällä miehellä oli sellanen kausi ettei varmaan kolmeen kuukauteen tullut paljon peittoja heiluteltua. Meillä onneksi asia ratkesi puhumalla kun sovittiin "toimet" joilla haluja yritettiin herätellä. Tsemppiä, toivottavasti asia ratkeaa teilläkin paremmin päin pian :)

Murkku, mikä dpo sun piti käydä siellä verikokeessa? Yleensä se kai on viikko oviksesta eli mene vaikka kp 21? Sehän olisi laskennallisesti viikko oviksesta jos ovis olisi kp 14. Kannattaahan siellä labrassa käydä vaikka ei ovista olisikaan, sillä sehän olisi syy jolla saisit clomit!

Juu siis sen takia multa just se verikoe otetaan, että katsotaan onko ovis tapahtunut. Ei lääkäri uskonut, et häikkää on vaikka kerroin et esim. Digi ei plussaa näyttänyt kahdessa kierrossa ja muutenkin ovisplussa on niin nopea, että vaan parhaimmillaan yhteen testiin piirtyy.

Testaan vielä huomenna ja ylihuomenna, jos ei vahvistu, lasken "ovisplussaksi" tuon kp 11 päivän. Dpo 8 pitäis käydä siellä verikokeissa.

Muurahainen kp 12/29

muurahainen: Mulle tuo kp11 aamu olisi plussa :) mä en koskaan ole saanut tasavahvoja viivoja. Mut mulla ovistestit puhtaita negoja jos ei ovis käsillä. Eli ei tule koko ajan toista viivaa.

WM dpo17/kp36 yk7

moi pitkästä aikaa.
itte en oo kerenny kirjotteleen tänne mutta seurannut lähes päivittäin teidän kuulumisia.

En tiedä, luulenko vain, mutta onko meillä vuoden yrittämisen aikana vielä "yrityksen alkuhuumaa"
Mutta petipuuhat meillä maistuvat kaikkina päivinä.
En halua loukata ketään enkä kerskua mutta näin meillä nyt, joskus voi olla toisin.
toisaaltaan miettii ett mikä kumma meitä
vaivaa kun joka tuutti huutaa että lasta yrittäessä vähän kauemmin seksi alkaa puuduttaa.
Meillä onkin mennyt aivan päälaellee. ^_^

Ja taisin bongata o+ :happy093

Niksu meillä vähän sama.. kun lääkäri sanoi että joka toinen päivä, katottiin toisiamme vähän että jaa, niin harvoin.. Mutta toisaalta, kun molemmat oltiin vuosia seksittömissä paskasuhteissa niin nyt otetaan vahinkoa takasin.

Enni, ei todellakaan pidä 23-vuotiaan terveen naisen elää seksittömässä suhteessa loppuelämää. Toivottavasti asia jotenkin ratkeaa muuten kuin miestä vaihtamalla. Mutta joo, todellakin tiedän ihan täysin mistä puhut ja muistan noi tuntemukset paremmin ku hyvin. Tsemppiä toivotan kun muuta en osaa neuvoa.

Exän kanssa kun yritettiin niin seksiä oli melko vähän joten ajoitus oli kaiken a ja o. Nykyisen kans ku alettiin yrittään se yllätti positiivisesti ku mies sano et viikko ennen ja jälkeen o:n hommaillaan päivittäin ja muuten vaikka joka toinen pvä. Mullehan kyllä sopi. Jotenkin koen että paljon seksiä pitää välit läheisinä. Et nyt kun mua ei silleen haluta ja väsyttää vaan niin koitan aina väliin tehdä aloitteita niin kyllä sitä pian on itekin mukana...

Enni, onpa ikävä tilanne teillä tosiaan. :sad001 Siitä ei pääse mihinkään että ihmisillä on eri määrä seksihaluja, eikä välttämättä ole mitään vikaa vaikka haluaisikin seksiä harvoin. Mutta kyllä siitä pitäisi kumppaninsa kanssa pystyä puhumaan, ja jos halut ovat kovin erilaiset, ymmärrän että suhteen jatkaminen voi olla vaikeaa.
Neuvolasta, vaimo tuli kyllä mukaan. Ja hyvä niin, parempi olla kahdet korvat kuulemassa kaikkea sitä uutta tietoa.

Muurahainen, no pahus jos ovis ei ilmaannu, mutta olisi se ainakin arvokasta tietoa labrassa ja toivottavasti nopeuttaisi lääkkeiden saamista.

Mymmelisti, toivottavasti sun pahoinvointi ei pahene tuosta.

Larissa, tosi kurjaa että tuhru löysi taas tiensä sinne. :sad001

PipaNat, en oikein osaa suositella halpaa aukkaripaikkaa. Me valittiin klinikka sen mukaan missä oli halvimmat pcr-kokeet. Onpa hankalaa kun hinnat ilmoitetaan eri tavoin. Kannattaa varmaan tosiaan soitella ettei tule ylläreitä.

Maggie, mulle ei kerennyt tylsyys iskeä kun asiaa tuli niin paljon. Mutta loppukäynnistä väsymys alkoi vaivata pahemman kerran.

O.e.s., voi harmi kun mies oli juuri väärään aikaan työreissulla. Toivottavasti ensi kierrossa on parempi tuuri.

Hirmuli, tervetuloa! :greet025 Toivottavasti irrotuspiikistä on apua. Mulle ainakin letrot kasvatti folleja hyvin, uskon että niistä voi olla apua.

diabolicat, jos pullo ei ollut avattu eikä tosiaan päässyt jäätymään, tuskin se on miksikään mennyt.

Mami, onpa ikävä että kierto venyy ilman näkyvää syytä. :sad001

Nonnah, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :sad001

WMama, pahoittelut negasta.

Jellis, pitkä aika teillä vielä ivf:ään, kumpa letrot toisivat tielle avun ennen sitä.

Mekku, tervetuloa! Toivottavasti pääsette pian ivf:ään.

Niksu, onnea o-plussasta! :)
Minni jee, ihanaa että kaikki on hyvin! :)

Sori jos jäi joku välistä, tää väsymys on ihan valtavaa nykyään. Ennen otin ehkä päikkärit kerran kuussa, nyt useampana iltana viikossa.

Neuvolassa meni ihan hyvin. Täti oli kyllä ensin vähän nuiva vaimoa kohtaan, mutta lämpeni sitten ja kertoi että ollaan hänen ensimmäiset naispari-asiakkaat. Vähän olin yllättynyt siitä, kuitenkin täti oli jo selvästi keski-ikäinen ja pk-seudulla asutaan. Lopulta hän jutteli kyllä molemmille, uskon että tulemme hänen kanssaan toimeen. Saimme ohjeen varata labra-ajan ja myös ajan nt-ultraan. Tänään siis 8+3.

Tervetuloa uusille. ♥

Mä oon ollu aika hiljainen, kun kierto on alussa... Mutta uudet tuulet puhaltaa. Mies sai vakkaripaikan! Muutto toiselle paikkakunnalle ja taaskaan en tunne ketää. :D

Viipsukka kp5/?

Muokattu viimeksi:
Oman elämäni sankaritar: tervetuloa! Ja pikaista plussaa!

Mymmelisti : itsellä ei tehny myöskään mitään lämmintä mieli ja ihan normaalia :)

Muurahainen: jotenki toivon ettei luomu ovista tulis jotta saisit clomit taas kokeiluun kun tuo se kuitenki oviksen tapahtumiseen vähän enemmän mahiksia! Mutta toisaalta toivon että tulis ovis plussa ja tulis myös luomu plussa raskaus testiin !!+

Hirmuli: tervetuloa mukaan ja olkoon plussa onnea!!!

Enni: Juu ei meilläkään oo makkarin puolella ollu kovinkaan hienoo koskaan. Yksipuoleista ja minä oon se joka jää ilman. No sitten yks kerta oli ostanu vähän piristystä yhteisiin hetkiin...se hetkeks helpotti mutta sit se taas lopahti kun ei menny ihan sen mieleen....rankkaa on. Varsinkin ku kaikki muukin läheisyys puuttuu... Viimeks oltu sillon makkarin puolella lokakuussa. Ja sitä edellisen kerran syyskuussa. Aikalailla kerran kuussa taktiikalla on menty. Oon sanonu sille että ihan sama vaikkei seksiä oliskaan kunhan muuten sais läheisyyden kaipuun pois.... mut ei sekään. .. nyt ei ukolla haluja taida olla tämän raskaus mahan takia ollenkaan. :(

Beisla, kiva että neuvola meni ok :) ehkä neuvolan tätiä alkuun jännitti? Kyllä te varmaan yhteisen sävelen löydätte :) tsemppiä väsymyksen kanssa!

Kurjaa kuulla miten monella on ongelmaa petipuuhien ja läheisyyden kanssa :( meillä tämä pitkä yritys on jotenkin lähentänyt meitä entisestään. "Pakkopulla" seksikin on nykyään ollut hauskempaa ja lemmekkäämpää kunhan on vauhtiin päästy. :D Pientä hellyttä ja huomioimista meillä on pitkin päivää, musta se on suhteessa todella tärkeää! Petipuuhia ehkä kerran viikkoon, oviksen tienoilla joka toinen päivä. Jotenkin se, että mennään nyt kohti hoitoja on konkretisoinut sen että tällä tiellä ollaan yhdessä. Siksi kai kihloihinkin mentiin juuri nyt :)

Mun korviin seksitön ja hellyyydetön suhde ei kuulosta parisuhteelta :( Mun aiemmassa suhteissa kun seksi ja sen jälkeen hellyys on loppunut niin on loppunut suhdekin. Yksinään sitä ei voi korjata, jos toinen ei tule vastaan.

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille, jotka tukevat ja yrittävät auttaa miuta :) Jotenkin helpottunut olo, kun sai sanottua sen ulos :oops:

Muska; On ehdotettu kaikkea. Ei halua kokeilla mitään uutta. Ymmärrän täysin ton, miten sulla toi kuvio on menny ja miksi :) Mie en jaksais vaan enää alottaa kenenkään kanssa alusta :hungover: Toivon, että ei tarvitse. Toki mieli sitten vois muuttua, jos lähtisin tästä.

Mekku; Tervetuloa mukaan!

Larissa; Oon siun kanssa ihan samaa mieltä. Toivon kuitenkin edelleen, että mies ottais onkeensa ja tekis asialle jotain. Sanoin sille, että lähen kävelemään, jos ei tilanne parane ja tämä on siun viimeinen mahollisuus. Toivottavasti meni perille :rolleyes:

Beisla; Jee, kivaa, että teillä meni hyvin :) Onpas vähän outoa kyllä, jos se täti oli niin kummissaan teistä. Mutta toivotaan, että alun jälkeen lämpenee :wink Sehän on kuitenkin hänen työtään, olkoon sitten henk. koht. mitä mieltä tahtojaan.
Miekin sen ymmärrän, että kaikissa asioissa ei mielipiteet ja halut kohtaa, mutta pitäis aikuisena ihmisenä pystyä keskustelemaan ja tekemään asioissa kompromisseja :) Eihän mikään mee aina silleen tarkalleen ku toinen haluaa, mutta menis ees suunnilleen kultasta keskitietä, jos vois vähän avata sitä sanasta arkkuaan :p

Lucky; Kysyin mieheltä hepeneistä ym. haluaisiko/pitääkö. Vastaus oli, että sitten ei ainakaan saa mitään :shifty: Onko teillä sitten aina ollut hiljaista ja miksi? Voitteko työ keskustella ym.? Ei tarvii vastata mihinkää, jos et haluu kertoa :)

Takaisin