Ei tää voi olla näin vaikeeta!

WM; Oon samaa mieltä siun kanssa :)

Muurahainen; Toivottavasti ovis tapahtui :wink

On; Täydellinen masis, käyty asioilla 4 paikassa, tuntui taas että kaikki oli raskaana tai vaunujen kanssa. Kaupan myyjä oli raskaana, miuta ennen oleva asiakas oli raskaana, kaupassa oli vastasyntyny vauva, 4 mammaa vaunuilemassa matkalla, kirpputorilla oli kaks asiakasta raskaana. Miks kaikki muut saa vauvoja :sad001

Täälläkin tuntuu kaikki olevan raskaana tai joka puolella on vauvoja. Eikä yhtään helpommaksi asiaa tee se että päivästä toiseen näkee pieniä töissä(päiväkodissa).

Pätkis; Näin se on :confused: Btw, meillä näköjään saman verran yritystä takana :)

Muska; Se oli kuva jostain artikkelista, jossa näytettiin mitä kaikkea peniksen ja kohdun välissä on. Että seksi ei mitenkään vahingoita vauvaa. En muista asiasta enempää, mihin liittyi, miksi luimme sitä tms. koska siitä on aikaa jo varmaan kaksi vuotta :grin Tuli vaan mieleen, kun joku tuolla siitä pelosta puhui. Meillä mies oli myös luullut niin, mutta kun havainnollistin asian ja hän luki jutun itse, hän tajusi, että ei se ole edes mahdollista :)

Viipsukka, onnea miehellesi vakkaripaikasta! Vaikka toki muutto vieraalle paikkakunnalle on varmasti stressaavaa.

gatusa, toivottavasti sun tuotteet myy. :)

Enni, kuulostaa hyvältä sen kuvan löytäminen, on kätevää kun voi näyttää faktatietoa käytännössä.
Kuulostaa masentavalta ja tutulta kaikkiin raskaana oleviin törmääminen. :sad001

Larissa, pahoittelut negasta vaikka varhaista vielä onkin.

niemja, kuulostaa hurjalta sun kivut. Tässä linkki missä listataan tavallisimpia endo-oireita. http://endometrioosi.fi/ Mun vaimollahan kävi niin että oli 15 vuotta valittanut kivuista ja muista oireista, ja kaikki lääkärit oli sitä mieltä että ei ole endo. Ultrassa ei näkynyt mitään ja sen perusteella sanoivat että ei voi olla, vaikka endo nimenomaan usein ei näy ultrassa. :rolleyes: No, viimein meni endometrioosiin erikoistuneelle yksityislääkärille joka sanoi että melko varmasti on endo. Jos diagnoosi varmistuu, lähtee kyllä palautetta muutamalle lääkärille.

Neuvolasta vielä, joo, täti itse sanoi että meni alussa ihan hämilleen meistä. Onneksi keräsi sitten itsensä. :) Mäkin oon sitä mieltä että kun on itse työpaikkansa valinnut, niin pitää osata kohdata tilanteet sen puitteissa.

Meidän suhteessa minä oon varmaan se jolla on hieman vähemmän haluja, mutta en koskaan koe tulleeni painostetuksi. Sekään ei tuntuisi kivalta. Mutta olen myös sitä mieltä että vaikka välillä tuntuisi että ei huvita, jos yrittääkin ja pääsee vauhtiin niin monesti mieli muuttuu.
Sooloseksiä taas mä en taas voisi kieltää kumppanilta, enkä sellaista kieltoa itsekään sulattaisi. Oon sitä mieltä että jokainen päättää omasta kropastaan, eikä toisen sooloseksi ole multa pois (eikä toisinpäin). Toisen kanssa seksi on yleensä kivempaa kuin itsekseen, mutta joskus sitä vaan kaipaa pikaista rentoutumista. Toisaalta jos kumppanin kanssa menee halut tosi hyvin yksiin aina, sille on varmaan vähemmän tarvetta.

Joo kyllä itsekseenkin pitää molempien touhuta. Se ainakin meillä ihan normaalia elämää. Ei toinen ole aina saatavilla, jos tekee mieli. Silloin oma apu paras apu. Hehee.

Minä oon käyttänyt noita clearbluen digitestejä. Ne on niin helppoja käyttää. Ei tarvi tulkita viivoja. Netistä olen tilannut ja saanut jopa 20 euroa halvemmalla kuin apteekista.
Nyt sitten näyttäisi siltä, että huomen on ovulaatio ja mies makaa tuossa sohvalla flunssassa ja kuumeessa. Aina jotain ongelmaa ovulaation aikaa. Ärsyttävää. Todettiin, että ei auta kuin yrittää. Siinä sitä onkin meikäläiselle haastetta saada toinen innostumaan. :) etenkin kun noi miehet tuppaa olemaan niiiin kipeitä flunssassa ;)

Mulla ajatukset vähän harhailee nyt pahasti, niin nopee kysymys;

Mitä luontaistuotteita olikaan parantamaab miehen spermaa? Oliks se Pepexxl jonka mies jotai käytti vai kuka? :) tänne kelpais hyvät vinkit !

Meil oli se polikäynti tänää ja miehen näyte ei todellakaan ollu priimaa. toki näyte hieman kyseenalaistetaa ku ei ihan ohjeen mukaan ollu, mut silti pelottaa uusintanäytteen tulos ja haluttais jotain jeesii koittaa luontaistuotteista :)

Mulla nyt loppukierto menossa. Ens kierron alussa heti verikokeisiin, oviksen aikaan ultraan, sit miehen uusintanäyte ja käydään tulokset läpi. Oon yllättyny kuinka nopeella tahdilla homma etenee? :o mutta hyvä homma vaan :)

Meritähti kp 23/30?

Huomenta tytöt :)
Meritähdelle, että meillä mies luonnostaan tuntee vetoa Beroccaan, joten meillä vedetty sitä viime vuodet. Se on loppujen lopuksi melko monipuolinen vitsku, kun lukee tuon sisällysluettelon. Lisäksi meillä menee puhdistamon vihersmoothie ja maca hedelmien kera blenderistä aamuisin.
Katjusha rv. 5+6

Huomenta :)

Meillä ei ole syöty kun tavallisia multivita tms. vitamiinitabletteja. Kertokaa vaan muut jos on jotain vinkkejä, mitä kannattais syödä että parantas mahiksia :)

Enni kp 10/30, yk 9

Oes, joo toi miesflunssa on kaikista pahin :D

Miehen luontaistuotteet jotka parantaa laatua mun käsittääkseni on maca ja sinkki, magnesiumistakaan ei haittaa ole, noiden lisäksi mies juo vielä nonivitamiinijuomaa.

Itseäni on alkanut pohdituttaa kun eihän noita vitamiineja tarkisteta niin kuin lääkkeitä, eli yhdessä tabletissa voi olla hyvin vähän se aineen määrä... Eikös se näin ole?

Muurahainen kp 14/29, dpo 1-2?, yk 26

Muurahainen mä on tutkiskellut jotain jenkkisivuja ja vetänyt suomalaisittain "övereitä".. Jos on esim kovin liikunnallinen niinkuin minä, ei tunnu nuo "10 mikrogrammaa" joka asiaa kovinkaan riittäviltä määriltä ;) Ei oo näkynyt maksa-arvoissa mitään ongelmaa siitä huolimatta.

Meritähti, meillä mies söi foolihappoa ja sinkkiä aina, suosittelisin niitä ainakin kokeilemaan simppojen laadun parantamiseen, lifestä saa ainakin edullisesti :)
Lisäksi multivitamiiniporetabletteja ja jossain vaiheessa kokeiltiin n. puolen vuoden ajan gelee royalea, ilman tulosta :)

Enni, toi on niin kamalaa kun joka paikka on täynnä raskaanaolevia tai vaunuja.
Mie asun pienessä tuppukylässä ja just toissapäivänä ois varmaan jäänyt kauppareissu välistä jos en olisi itse jo raskaana; viidet vaunut tuli vastaan kylänraitilla, en edes tiennyt tässä kyläpahaisessa olevan niin montaa vauvaa... Puoli vuotta sitten olisin varmaan kääntänyt auton ympäri ja ajanut kotiin rauhoittumaan ja laittanut miehen kauppaan.
Joten tsemppiä kovasti, kevät tuntuu olevan aina tällästä aikaa :s

Beisla, hyvä että löysitte lääkärin, joka uskoi vaimosi oireet! Mun korviin kuulosti ihan selkeältä endolta... Mikä on suunnitelma endon suhteen eli tehdäänkö lapa?

Meritähti, komppaan muita eli monivitamiini, foolihappo ja sinkki miehelle! Hyvä että teillä etenee asiat nyt nopsaa :)

NAPAA:Täällä tuhru vaan jatkuu, joten en jaksa tuhlata enää lugeja, Viime kierrossahan menkat alkoi lugen läpi. Mieluummin säästän loput ivf-kiertoon jolloin niille on todella käyttöä.

Jättäydyn nyt vähän taustalle, kun menkat ja välikierto e-renkaan kanssa alkaa. Palaan asiaan vähän aktiivisemmin toukokuussa kun on itselläkin jännättävää :)

Ihanaa (munarikasta) pääsiäistä kaikille ja plussatkaa ketju tyhjäksi!!!

Larissa kp 24, dpo 12

Larissa, ikävä tulee kuukausi on pitkä aika ilman sun tekstejä! :) Täällä odotellaan sinun jänniä hetkiä jo kovasti! :) oikein ihanaa pääsiäistä sinulle kanssa! <3

Epätoivoinen kuumeilija täälläkin. Kp.40/30 menossa testit negatiivisia, viimeksi tänä aamuna asiaa itkenyt. Yritys alotetty 8/15 yksi keskenmeno, kohtutulehdus ja muuta vaivaa takana. Plussaa ei vaan kuulu ja se musertaa pala palalta hengiltä, varsinkin kun ovesta astut ulos vauvoja ja raskaana olevia tulee vastaan olenkin mökkiintynyt sen takia kun en halua lähteä ulos kun vaan itkettää kun näkee pieniä ja raskaana olevia. Mies on varmaan kohta ihan kypsä minuun. :confused:

Hyvää pääsiäistä kaikille :)

Tein eilen testin ja nega oli. Nyt vain odotellaan. Jos ei ole pääsiäisenä alkanut pyydän lähetteen verikokeeseen.

WM dpo19/kp38

Takaisin