Ei tää voi olla näin vaikeeta!

minni onnea hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

lucky jaksamista.

tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

tääl pitän hiljasta ku ei mitää uutta ol ollu. no nyt mulla on muutama kauppa itelläni alhamdulillah. vauvanvaatteille on oma, aikuisille oma ja taiteelle oma. zazzle.comissa on babyline, GatusaCollection ja nimakcollection
sellasta tänne kuuluu ei uutta.

Beisla; jos se alun nuivuus johtu just siitä kun olitte hänen eka naispari eikä tiennyt kuinka suhtautua. Kun kerta kertoikin sen. Ja kiva et lämpeni loppua kohden.

Enni; vielä se et mun entisessä suhteessa meillä ei ollut mitään muutakaan yhteistä. Mies ei halunnu jutellakaan eikä juuri tehdä meidän kans mitään. Jälkikäteen sanoi että olisit kertonut niin hän olis muuttunut. Mä en oo ite kovin hyvä puhumaan. Mutta tilannetta oli jatkunut jo vuosia ja olin yrittänyt tehdä lähentymisyrityksiä turhaan. Lopulta tunteet kaikki kuoli.

Teillä parempi tilanne jos muuten kaikki toimii vaikka iso asiahan tuo toisen haluttomuuskin on on. Tsemppiä!

Tsemppiä Haikaranyytti :)

Muska; Ymmärrän, että tollasessa tilanteessa noin helposti käy. Meillä taas koko suhde lähti siitä, että tykätään samoista jutuista ja ollaan samanlaisia. Ja ainakin tähän asti se on ollut pelkästään positiivinen asia. Vietetään enemmän aikaa yhdessä, kun on samat mielenkiinnon kohteet yms. Eli kaikki muu on hyvää ja menee hyvin :)

Seksittömyydestä raskausaikana, voi hyvin johtua siitä, että mies luulee vahingoittavansa vauvaa yhdynnän aikana. Ite aika usein törmännyt tälläiseen luuloon...
On todella ikävää kuulla, että parisuhteissa on noinkin viileää. Eihän se seksi tietenkään tärkein asia ole, mutta onhan se nyt kuitenkin aika oleellinen juttu...

Muurahainen kp 13/29, yk 26

Muurahainen; Olen törmännyt samaan luuloon usein, olen jo miehelle paasannut siitä ja näyttänyt kuvia ja faktatietoa, että näin ei ole :grin Ettei vaan niin kävisi enää tässä tilanteessa, että tämä vähäkin loppuu.
Ikävää on tämä tämmöinen. Ja minulle seksi on hyvinkin tärkeä asia, sehän erottaa parisuhteen ja kaveruuden. Kaikkea muuta voin tehdä jonkun muun kanssa. Seksi on suhteesta 10 %, jos se toimii, 90 %, jos se ei toimi :cool: Miehelle ilmeisesti ei ole, hän haluaa vain kaverin jonka kanssa voi leikata nurmikkoa ja tehdä lumitöitä :grin

Enni kp 9/30, yk 9

Enni, samaa mieltä olen. Jos seksiä on parisuhteessa sopivasti niin sen merkitys on pieni. Jos sitä on liian vähän niin sen vähyyden merkitys kasvaa suhteettomaksi. Ja jos seksiä ei ole käytännössä ollenkaan niin sittenhän ollaan kämppiksiä :/ meillä ei miehen kanssa aina halut kohtaa, mutta ollaan sovittu että jos tekee mieli niin siitä kerrotaan. Kummankaan ei ole pakko suostua, mutta yleensä kumpikin lähtee leikkiin mukaan vaikka ei ensin innostaisi, sillä hetken kuluttua tekeekin jo mieli kunhan alkuun pääsee :)

Haikaralle tsemppiä neuvolaan! :)

Gatusa, toivottavasti saat töitä kaupaksi!

Täällä testattu tänään eka nega, ei paljoa yllättänyt eli ei tarvitse pahoitella :) mun tuurilla menkat alkaa just pääsiäisenä kun ollaan reissussa ja olisi mm. paljuilua tiedossa... Onneksi on kuukuppi!

Larissa kp 23, dpo 11

Meillä mies karttoi seksiä raskausaikana koska pelkäsi juurikin sitä vauvan satuttamista eikä oikeen se mahakaa inspannu, joten tyydyin leluihin sitte :D meillä seksi luistaa, mutta on kans sovittu että jos toista ei kiinnosta (useimmiten mua) niin sitte ei painosteta ja meillä toimii niin että mies sitte hoitelee ittensä ja mä "avustan" pukeutumalla yms jolloin periaattees mun ei tartte tehdä mitää. Toimii meillä tosi hyvin!

Endosta kyselisin teillä joilla sitä on, miten ne kivut ilmenee ja missä? Ittellä 4ttä päivää todella voimakkaat alamahakivut ja eilen pyörryinki nii mietin mistä se johtuu.. Ja alamahakipuja oli ennen raskauttakin paljon ja raskauttakin joutui yrittää kauan. Ja näköjään tätä toistaki.

Niemja, huh kuulostaa tosi kovilta noi sun kivut! :( Mulla endokivut on enimmäkseen vasemmalla alavatsassa, sillä vasemmassa munasarjassa on isoin pesäke. Sellaista ärsyttävää repivää/jomottavaa kipua 24/7 (paitsi nyt ei ole ollenkaan kun muutin ruokavalion). Eniten toi kipu haittaa yöllä kun ei pysty nukkumaan :( Menkkojen aikaan on monenlaisia kipuja ja myös suolisto-ongelmia, turvotusta, huonoa oloa yms. Mutta jokainen endotar kokee kivut eri tavoin, riippuen endon vaikeudesta ja siitä missä sitä on. Mulla se alkoi niin että ensin kipuja oli menkkojen aikaan, sitten menkoista ovikseen ja lopulta koko ajan. Nyt ruokavalionmuutoksen myötä vain noin 4 pv kierrosta yhteensä menkkojen ja joskus oviksen aikaan.

Larissa; Tuota miekin oon yrittänyt sanoa, että voisko silti suostua vaikka ei niin kauheesti huvittais. Kyllä miekin suostun, jos semmonen tilanne on, vaikka miuta ei kiinnostais yhtään. Että tekeehän hän paljon ikävämpiäkin asioita, vaikka ei kiinnosta yhtään. Niin ei miusta ois liikaa vaadittu, että edes kompromissiin suostuis ja myös toimis sen mukasesti. Ei sekään oo kovin reilua, että mie joudun olemaan se ainut joka joustaa, sillonkin kun seksiä olisi. Siulla tuntuu olevan tosi samanlaiset näkemykset ja mielipiteet :)

Niemja; Meillä ei toimis tommonen yhtään, eikä harrastella mitään itsekseen. Meidän mielestä seksi on kahden välinen asia, joten kahdestaan sitä myös tehdään :p

Enni, niinpä! Meillä molemmat suostuu vaikka ei ensin huvittaisi, sillä onhan se sitten kivaa kun alkuun pääsee :) Monesti sanotaan että haluja saa lisättyä parisuhteessa sillä että seksiä on enemmän. Jos sitä ei ole niin voi käydä lopulta niin että ei enää tee mielikään.

kiitos larissa :) inshaAllah alkas menemään. pitää vaa alkaa kirjotella blogia jossa sit saa laitettua suorat linkit niihin ja muutenki yrittää saada näkyvyyttä jotta saa töitä kaupaks. pakko yrittää kehitellä jotai että saa tuloja, alhamdulillah tuo on ilmasta ni ei ainakaa tee tappiota :)

Meillä alkuun nykyisen miehen kanssa oli niin että hän ois halunnut jopa 6 kertaa päivässä ja ite en ihan sit jaksanut niin montaa kertaa mulla ku edellinen mies oli mua 13 v vanhempi ja sen kanssa hyvä jos 3 kertaa viikossa , ja se oli mun puolelta sellaista pakkopullaa , ei vaan napannut.

Nyt sit nykyisen kanssa menee aika hyvin yksiin , molemmat tekee aloitetta , ja jos ei just nappaa niin se kerrotaan toiselle avoimesti tai sit heittäydytään leikkiin mukaan, kyllä se kiinnostus sieltä sit herää. Alkuraskaus oli mulla niin huono olo koko ajan että jäi vähemmälle mutta nyt mies on ihan innoissaan tästä vatsasta ja pitää mua super kauniina ja taas halut noussut ihan uudelle tasolle ☺

Larissa, pahoittelut nyt silti negasta, ei ne ikinä kivoja ole vaikka niihin kuinka on varautunutkin❤

Gatusa, toivottavasti myynti alkaa rullaamaan! :)

Meillä myös just se ett jos toista ei kiinnostais ja silti lähtee leikkiin mukaan niin kyllähän sitä siin intoutuu kun makuun pääsee :) se on ikävää jos toinen sanoo aina vaan "ei" eikä edes harkitse että voisiko olla hauskaakin tai edes joskus lähde leikkiin mukaan.
Mies on aivan innoissaan tästä raskausmahasta, kuulemma on todella seksikäs :D voi ehkä vaikuttaa sekin kun alkuraskaudessa oksensin niin paljon lähes 3kk putkeen niin ei paljoa peitot heilunu :s

Ennille tsemppiä miehen lämmittelyn kanssa!

Plussatuulia hurjasti kaikille! :)

Meillä ei hoideta itseään. ajatus et mies tyydyttäisi itsensä on musta jotenkin inhottava. Musta se kuuluu sinkkumiesten elämään.
Jos on niin et mä en haluis niin aina sen verta teen et saan toisen tyydytettyä. Tykkään suuhommeleista ja myös miehelle ne kelpaa hyvin vaikka ei muuta olisi. Melki kyl vain menkkojen aikana on niin ettei vaakamamboilla :)

Ei menkkoja näköpiirissä. Oireita tullut arat tissit ja nivusia pakottaa koko ajan. Saas nähä kuis käy.

WM dpo18 kp37

Hei, nopsa kysymys: Mitä ovis testei kantsis nyt apteekista hakea, kun loppuivatki kesken ja kp14 menossa (ei kerkii enää tilata), eikä viel plussaa näyttäny. Ja voiko millään muil ov testeil testata heti ekast pisust kuin clearblue testeil?

Julianna, Mä kans suosittelen nopeiten hankittuna kaupasta pregchekin ovistestejä.

On: pohdin tuota ettei ovisplussaa tullut tässä kierrossa. Vaikuttaako oikeasti noin paljon mun kropassa Macat ja royal geleet? Tässä kierrossa tosiaan päätin mennä sitten täysin luomuna, eli en ottanut ollenkaan noitakaan. Ja nyt kävi näin. Mielenkiinnolla odotan verikokeen tulosta, tapahtuiko ovista kun ei testeihin plussaa tullut.

Muurahainen kp 13/29, yk 26

Takaisin