Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami; Miulla on ollu tommonen tilanne näistä 12 vuodesta 1 kerran. Menkat oli yli viikon myöhässä ja sit ne alko vaan itestään. Ja negaa näytti testit koko ajan. Olin ihan hädissäni, mutta ei se sit tarkottanu mitään. Eli toivotaan, että ne sieltä tulis :)

No, eipä olleet munat kasvaneet tarpeeksi, isoin vain sen 13 mm, joten piikki siirtyy loppuviikolle. Mutta nyt sitten viimein lykättiin luge ja letrozol reseptitkin käteen, letrozol kuulemma jatkoon mahd. tuleville kierroille :D Itsellä se fiilis et nyt ei todellakaan ole tapahtumassa mitään, en kauheasti noiden lääkkeiden voimaan usko yleensäkään. Uusi kierto kolkuttelee jo ovella, kuten lääkärikin sanoi että aika lyhyeksi jää toi mahdollinen tapahtumaikkuna :(

Eli siinä mun tuskat :) Ennillä oli puhumishaasteita, täällä myös! Itse olen aika rempseä puhumaan ja ehdottelemaan petihommia ja mies ei ja sitten se menee ihan lukkoon välillä kun ehdottelen tuosta vaan.
Itsellä taas välillä on semmoinen olo et täytyy "kerjätä" varsinkin ovis aikaan, kun on väsy, kiire, stressi yms. miehellä kieltäytymis syynä, onhan mullakin vaikka mitä mut silti tää proggis ajaa niiden ohi, niin etten edes ajattele. Eli tästä aiheesta keskustelun virittely on meillä ainakin kuin seinille huutelisi, mutta pakko yrittää, kun ei se mun kiukuttelu asioita eteenpäin ainakaan vie :)

Enni, onko teillä siis aina ollut miehellä halut vähissä vai hiljan? Miehen halukkuuteenhan pystyy jonkun verran vaikuttamaan myös mm. lisäravinteilla. :) Jos miestä hei haluttomuus haittaa, niin voihan sitä yrittää verhoilla mm laadukkaammilla siittiöillä. ;)

Enni, no sitten on kyllä vaikea tilanne :( suhteen alussa miehesi kuitenkin halusi?

Hirmuli, mulla on nyt letrot olleet 3 kiertoa käytössä. Muuten ovat toimineet hyvin, aikaistaneet ovistakaan mutta sitä plussaa ei ole kuulunut. Mun endon takia otetaan järeämmät aseet kohta käyttöön eli touko-kesäkuussa ivf edessä. Toivottavasti jo tänä kierto tuo sulle plussan ja letroja ei tarvita ;)

Hei Larissa,

mulla ei mitään endovaivoja havaittu, mutta 11-vuotiaana alkoi menkat niin runsaina että mut laitettiin keltarauhashormoonikuurille ja siitä sitten söin vahvimpia kolmiteho ehkäisy pillereitä Trikvilar, kunnes niiden valmistus lopetettiin kun olin 17 :) Eli en tiedä mitä se on aikoinaan merkinnyt kropan toiminnassa, mutta keltarauhasessa kai mättää, tiedän kamalan vähän näistä jutuista, toivottavasti letrot tekevät jotain positiivista!

Ainiin, eilen oon viimeks testannu. Nyt ois rv 4+4 menkoista laskettuna ja ovistuntemusten perusteella taas rv 4. Mietin vaan kun niitä hailuroita on tullu nyt tosi paljon, niin kokeilisko nyt jotain 10 herkkää testiä, kai sen nyt jo tässä kohti pitäis toimia paremmin kun aikaisilla dpo:illa? Jos nyt ei pariin päivään ala menkat.

Hirmuli, ok... Mulla on letrojen lisäksi käytössä lugesteron (keltarauhashormonia) loppukierron tiputteluvuotoon, joka johtuu luultavasti endosta.

Mami, koita vaan jotain herkempää testiä!

Larissa,
sain luge reseptin myös, seuraavaan kiertoon, mulla ei ole kyllä tiputtelua ollut :) Ei näistä kyllä ymmärrä...

Mikä muuten on mielestänne herkin testi ovis/raskaus? Tähän on varmaan oma ketjukin jossain...

Diabolicat ja Larissa; Ei ole ollut haluton aina. Silloin kun emme asuneet yhdessä, mies halusi viikoittain.

Hirmuli; Meilläkin miehellä aina vaikka mitä tekosyitä ja lista on loputon. Mikään ei auta. Kyllä hän niitä kurjia ja ikäviäkin hommia tekee huomattavasti reippaammin ja useammin kuin seksiä. Kuulemma koska niitä on pakko tehdä. En vaan tajua sitä asiaa, että miksi tästä ei voi puhua ja miksei hän voi hakea apua kun ei selvästikään yksin tästä selviydy. On jotenkin niin nurinkurista, että miun pitää olla tässä se joka kärsii joka ikinen päivä ja hän vain elelee tyytyväisenä. Että miun on haettava apua oman pääni takia, vaikka hän tässä on se joka ei osuuttaan asioista hoida.

Larissa, Pyysin että mies tuo töistä tullessaan apteekista apteq 10 mIU testejä, saa nähdä mitä se sit taas tuo, yleensä jotain ihan muuta, esim halvemman vaihtoehdon :hilarious: Sanoin kyllä että tuo just sitä mitä pyydän, kun ne herkkyydet vaihtelee ja siks haluun ton tietyn :grin

Mami; Toivotaan et tulee mitä pitäis :grin

Selitys jatkuu; Varmaan senkin takia asia nyt vahvemmin alkanu vaivaamaa, kun aikaa jo menny paljon "hukkaan", et tuleeko sitä muutosta oikeasti koskaan. Ja että nyt jos raskaaksi tulisin, niin olisko seksit sitte siinä kun pulla on saatu uuniin o_O En yleensä oo luovuttaja tyyppiä ja tähän perheen perustamiseen oon tähdänny lapsuudesta asti. Nyt se olis just käsillä, niin en todellakaan haluais nyt heittää kirvestä kaivoon ja lähtee kävelemään. Voin toki tässäkin asiassa itteeni hoidattaa, mut ei kai sillä seksielämä/parisuhde parane. Oon ihan lopussa. :hungover:

Toivotaan! :) Tosin yleensä ne harvat kerrat kun mies on tuonu testin niin on samana päivänä alkanu menkat :grin

Voi Enni, jospa se tilanne siitä kuitenkin selviää.
Meillä ei ole seksiä tällä hetkellä, mutta taitanee nyt johtua tästä vanhemmuusmoodista. Mieheni on herkkä ja halunnut lasta KAUAN, että eipä hän uskaltaisi vaikka kuka lääkäri sanois, että se on turvallista. Meillä mulla oli jo vaihdevuosivaivoja, joten meillä on sekstailtu lähinnä hedelmällisinä päivinä. muuten mulla ei oo ollut mitään haluja, luulen estrogeenin puutteesta. Arvelen, että seksielämämne on sopimuksenvarainen juttu lapsen synnyttyä, koska kumpikaan ei ole seksinnälkäinen ja mieheni mielellään hoitelee ittensä keskenään :) Onneksi asiat on hyvin, sillä pidän miestäni "kuumana", tästäkin huolimatta ;)

Heippa naiset!

Mä tulin taas vähän kattelee mitä tänne kuuluu :)

Ennille pitää sanoa että I feel you! Mulla kaksi edellistä suhdetta on päättynyt miehen haluttomuuteen. Mä en kummassakaan tapauksessa keksinyt konstia miten kestää elämää kun p***ttaa joka päivä ja mies sanoo että on liian kuuma tai kylmä tai väsynyt tai pirteä tai nälkä tai ähky tai pitää mennä reenaa tai tehä lumityöt tai leikata nurmikko tai tai tai.. Loputon lista. Ei auttanut puhuminen tai puhumattomuus. Ja molempien kanssa oli alussa aivan mahtavaa seksiä paljon. Jotenkin se vaan loppui. No, niissä suhteissa oli paljon pielessä muutenkin.. Mutta mä oon sitä mieltä että pikkuhiljaa, kun loppuu seksi, loppuu kaikki muukin. Seksi on se mikä tekee parisuhteesta erilaisen verrattuna muihin ystävyyssuhteisiin. Edellinen poikaystävä antoi ratkaisuksi että erotaan tai käy vieraissa. No lopun voi arvata että mitenkä kävi. Nyt kun oon naimisissa miehen kanssa jolla on jopa mua useammin haluja, en silti ikinä kieltäydy vaikka ei niin huvittais tai jaksais. Mua välillä pelottaa että jos toikin alkaa pihdata joskus mutta siitäkin ollaan puhuttu ja se nauraa että unen näit. Niin, yritän kai sanoa että oletko aivan täysin satavarma että tämä on se mies kenen kanssa haluat elää seksittömässä suhteessa? Eikä millään pahalla, 7 vuoden kokemuksella kahden eri tapauksen kanssa minä en ainakaan saanut vastausta että miten toisen haluttomuuteen voi itse vaikuttaa. Kaiken olen varmuudella koittanut. Ja senkin tiesin että vika ei ollut minussa koska " kaikki muut" olis ollu kiinnostuneita paitsi oma mies.

Mieti nyt tarkkaan mitä elämältä haluat. Ihan kaikella rakkaudella. Plus se, että mikä suhde se on jos ei saa puhua mieltä painavista asioista. Mä kyllä tiedän tasan mistä sä puhut, ja tulee paha mieli sun puolesta. <3

Nonnah, me ollaan ihan samoissa. Mullakin kp3 ja eka letro aamupalana.

Oma tilanne selkiytynyt sen verran, että kesän yli letroilla ja nyt vihdoin sain luget kaveriksi. Alkusyksystä pari kiertoa pistoksilla ja alkuvuodesta ivf. Siellä katse jo kun muuhun ei oo uskoa...

Jellis kp3 yk jotain 20

Jellis, sun kirjoitukseen ei voi muuta sanoa kuin aamen! Samanlaisia kokemuksia täälläkin exän kanssa... Onneksi sait viimein luget :) mutta pitkälle menee ivf :/ tietty toivotaan että ette ivf:ään asti joudu!

Joo Larissa ite samaa mieltä että pitkälle menee, mutta lääkäri on toiveikas meidän suhteen vaikka itse emme ole plus se lääkekaton kanssa menee paremmin ku alottaa alkuvuodesta niin olkoon nyt näin. Itteä helpottaa jo tää kun nyt tietää mitä tapahtuu. :)

Jellis; Kyllä aika varma olen. Meillä ei missään muussa asiassa ole ongelmia ja hän on lähes täydellinen edellisiin kumppaneihin verrattuna. Mutta olet ensimmäinen vastauksestasi päätellen, joka ymmärtää täsmälleen mistä puhun. Ja juuri noin se menee! Enkä ole valmis seksittömään suhteeseen 23-vuotiaana!

Näköjään voi :(
Uutena liityn mukaan.
Meillä sekundäärinen lapsettomuus, mulla aikaisemmasta liitosta isot lapset, miehellä ei omia lapsia.
lapsettomuuteen syynä mun perussairaudet ja niihin tehdyt leikkaukset.
Ivf jonossa ollaan.
Nyt reilun puolentoista vuoden aikana toinen raskaus ja toinen keskenmeno.

Mekku, pahoitteluni. :( tervetuloa mukaan. :)

On: ovista taas tosiaan metsästän. Eilen aamupäivällä alkoi jo viiva vahvistumaan, tänään on hyvä että edes toista viivaa näkee. Limat kyllä viittaa ovikseen. Mutta tod näk ei ovista taas tapahdu. Että milloinhan mun kannattaa sinne verikokeeseen mennä. Kun ohjeistus oli 8 päivää oviksesta? Viimeisessä kolmessa kierroissa ovisplussia tullu kp 11 ja 12. Jatkan kyl tikutella vielä, mut toiveet ei korkealla ole...

Muurahainen kp 12/29, yk 26

Tässä vielä kuva tikuista
ImageUploadedByVau Foorumi1458574627.076506.jpg

Että vaalenemaan päin on jo...

Muoks. Nyt harmittaa etten eilen päivällä tehnyt vielä erikseen testiä, siinä olis voinut plussa näkyä. Sama juttuhan oli viime kierrossa, että kp 12 päivä testiin plussa tuli, mutta ilta testi oli jo nega... Ääh, miksi tän täytyy olla niin vaikeaa... :(

Takaisin