Heippa naiset!
Mä tulin taas vähän kattelee mitä tänne kuuluu :)
Ennille pitää sanoa että I feel you! Mulla kaksi edellistä suhdetta on päättynyt miehen haluttomuuteen. Mä en kummassakaan tapauksessa keksinyt konstia miten kestää elämää kun p***ttaa joka päivä ja mies sanoo että on liian kuuma tai kylmä tai väsynyt tai pirteä tai nälkä tai ähky tai pitää mennä reenaa tai tehä lumityöt tai leikata nurmikko tai tai tai.. Loputon lista. Ei auttanut puhuminen tai puhumattomuus. Ja molempien kanssa oli alussa aivan mahtavaa seksiä paljon. Jotenkin se vaan loppui. No, niissä suhteissa oli paljon pielessä muutenkin.. Mutta mä oon sitä mieltä että pikkuhiljaa, kun loppuu seksi, loppuu kaikki muukin. Seksi on se mikä tekee parisuhteesta erilaisen verrattuna muihin ystävyyssuhteisiin. Edellinen poikaystävä antoi ratkaisuksi että erotaan tai käy vieraissa. No lopun voi arvata että mitenkä kävi. Nyt kun oon naimisissa miehen kanssa jolla on jopa mua useammin haluja, en silti ikinä kieltäydy vaikka ei niin huvittais tai jaksais. Mua välillä pelottaa että jos toikin alkaa pihdata joskus mutta siitäkin ollaan puhuttu ja se nauraa että unen näit. Niin, yritän kai sanoa että oletko aivan täysin satavarma että tämä on se mies kenen kanssa haluat elää seksittömässä suhteessa? Eikä millään pahalla, 7 vuoden kokemuksella kahden eri tapauksen kanssa minä en ainakaan saanut vastausta että miten toisen haluttomuuteen voi itse vaikuttaa. Kaiken olen varmuudella koittanut. Ja senkin tiesin että vika ei ollut minussa koska " kaikki muut" olis ollu kiinnostuneita paitsi oma mies.
Mieti nyt tarkkaan mitä elämältä haluat. Ihan kaikella rakkaudella. Plus se, että mikä suhde se on jos ei saa puhua mieltä painavista asioista. Mä kyllä tiedän tasan mistä sä puhut, ja tulee paha mieli sun puolesta. <3
Nonnah, me ollaan ihan samoissa. Mullakin kp3 ja eka letro aamupalana.
Oma tilanne selkiytynyt sen verran, että kesän yli letroilla ja nyt vihdoin sain luget kaveriksi. Alkusyksystä pari kiertoa pistoksilla ja alkuvuodesta ivf. Siellä katse jo kun muuhun ei oo uskoa...
Jellis kp3 yk jotain 20