Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hepskukkuu täällä yksi myös jo hetken yritellyt joukkoon,

olen seuraillut ketjua jo hetken ja nyt uskallan hypätä mukaan :) Eli itsellä yritystä takana se ööh noin 17:sta seuratusta kierrosta, keskenmeno keväällä 2014, tyhjeni itsestään hyvin. Yksi lapsi vuosimallia -08 jota ennen myös yksi keskenmeno -06 josta kaavintaan.
Ja tuon lapsen jälkeen se noin viisi vuotta ilman ehkäisyä tai raskautta, yritystä ilman tarkkaa seurantaa oli kyllä.Kaikki mahdolliset testit on tehty nyt uudessa suhteessa, perjantaina viimeisimpänä munanjohtimien aukiolo, kaikki ok. Tutkimus oli suht kivuton, mutta nyt tiputtelee verta edelleen jonkin verran....
Olen muuten 36 v. joten kello tuntuu tikittävän jo kovaa... Ovista en tikuttele, kun eivät ole ikinä mulle viivaa tai hymynaamaa antaneet, joten nyt lääkäri suositteli mulle irrotuspiikkiä, ovitrelle/pregnyl koska progesteroni arvo käsittääkseni oli ainoa joka ei ollut kohdillaan. Siihen menen huomenna ja täytyypä mainita tuo tiputtelu myös samalla.

Tulipa aika lääkäritarina näin alkuun, keskustelunne ovat tukeneet jo paljon, kiitos niistä :)

Tervetuloa mukaan Hirmuli! Toivon vierailustasi lyhyttä tässä ketjussa :)

Nyt on pelkkä raivoisa oma napailu kommentti; Mikä ihme miestä vaivaa, kun ei ymmärrä puhetta ollenkaan!:mad: Ärsyyntyy suunnattomasti, kun alan puhua, se nimenomaan kuulemma ei auta. Mites se tilanne selviää,jos ei saa puhua? Tekis niin mieli pakata kamat ja häipyä, tulla takasin sitten kun mies on miettinyt asioita ja päättänyt, haluaako tehä suhteen eteen vai ei. Ite oon henkilökohtasesti sitä mieltä, et asiat ratkee puhumalla ja kuuntelemalla, mutta se ei oo mahdollista miehen kanssa. Voisko joku kertoo mikä se toinen tapa selvittää sit on?:confused: En mie halua/pysty tehä niin, että lakastaan asia maton alle, koska ei haluta puhua siitä, eihän siitä mitään ongelmaa ollukaan. Mies olis tähän tyytyväinen, että olen hiljaa. Miulla pimenee päässä jo sitä tahtia, että ekaa kertaa jopa tänne teidän kiusaks pitää avautua. En voi elää näin, menee yöunetkin tän takia, enkä osaa tehdä enää mitään. Kaikki miun keinot on nyt käytetty.

Enni kp 8/30, yk 9

Hirmuli, tervetuloa, olkoon myös sinun visiittisi lyhyt täällä :)

Julianna, noi unet on ihania!

Enni, mistä aiheesta haluat miehesi kanssa keskustella? Kannattaa varmaan antaa hetken pölyn laskeutua ja aloittaa puhumaan, mun oloa helpottaisi jos selvittäisimme XXx asian, miten sinä haluat ratkaista tilanteen? Tai sitten kirjoita kirje. Siinä ei toinen pääse puhumaan päälle, mutta tuskin kehtaa olla lukemattakaan. Toivottavasti saat pian selvitettyä vaivaamasi asian. <3

On: näin unta, että olimme lapsettomuushoidoissa, jossa kyseinen lääkäri ihmetteli meidän lääkärin toimintaa.. Paperihommia teimme siinä ja tämä lääkäri lupasi meille oman vauvan... <3 unet <3

Enni, mistä yrität puhua miehelle? Lapsettomuudesta? Meillä ei myöskään auttanut asiasta jankkaaminen vaan mies tarvitsi omaa aikaa ajatella. Eli kerroin miltä minusta tuntuu ja miksi, sitten jätin hänet taholleen miettimään. Sama kuvio toistui lapsen yritystä aloittaessa (minä halusin, mies ensin ei), hoitoihin lähtemisessä, simppanäytteen antamisessa jne. Miehet tarvitsee vain usein aikaa :)

Tervetuloa kaikille uusille! Olkoon visiittinne lyhyt ja plussaus nopeaa ;)

Täällä meneillään dpo 10. Huomenna ehkä pissin ekan testin vaikka vituttaa negoja katella.

Maggie, se oli ilmeisesti uusintapätkä siitä dokkarista minkä mä linkkasin?

Mielenkiintoista. Testasin aamulämpöjä. 10 minuutin sisällä ensin 34,9 ja 35,1. Sit huomasin että kuumemittarin korkki ei ollut kunnolla paikallaan, laitoin kiinni ja sit tuli mittaustulokset 36,0 ja 35,6... joten mikä lie oikea.

Kuinka helposti viini menee pilalle? Viime viikolla laitoin sen hetkeksi ulos jäähtymään, jäi sit koko yöksi. Ei jäätynyt. Siitä siirsin jääkaappiin, mutta koska ei oikein tullut tilaisuutta korkata joten otin pois jääkaapista...

Muokattu viimeksi:
Larissa ja Muurahainen; Seksistä. Olen tehnyt jo nuo kaikki mitä ehdotitte, tuloksetta. Paitsi kirjettä en ole kirjottanut. Asialla ei ole mitään tekemistä vauvan yrityksen / lapsettomuuden kanssa, siitä ollaan ihan samaa mieltä oltu alusta asti. Olemme käyneet saman keskustelun satoja kertoja ilman mitään tulosta. Kiitos kuitenkin ehdotuksistanne ja tsempeistä :)

Larissalle plussatuulia, kunpa olis jo teidän vuoro :Heartred

Muurahaisella oli ihana uni, kunpa olis enne :wink

Tervetuloa uusille! :welcome Toivon pikaista visiittiä teille tänne :)

Siis täällä kp 33/27 eikä vieläkään menkkoja tai plussaa, alkaa kyllä ottaa tosissaan päähään! :mad: Ei mulle oo koskaan käyny näin, niin mitä hittoo tää on?!?! :arghh: o_O Ja koska voi soitella neuvolaan tästä tilanteesta? :anyone

Plussatuulia kaikille!!! +++++++++++ :talk017

Mami kp 33/27 yk 21 ja menkat hukassa....

Mökki reissu takana ja iltaan töihin... kierto venyi kaks päivää 28->30 uhkaavasti alkoi toiveet nousemaan raskaudesta vaan lauantai aamu pudotti taas todellisuuteen... eli kp 3 ja eka letro nassuun ja kohti uutta yritystä josko noi tallettelut kun maistuisi. ..

Tervetuloa uusille olkoon vierailunne mahdollisimman lyhyt
PLUSSA TUULIA KAIKILLE tasapuolisesti oviksiin ja niihin varsinaisiin tikkuihin :sign19:sign17:sign19:sign17

Nonnah, pahoittelut menkoista :( mutta onnea myös uuteen kiertoon!

Enni, eikö teillä ole seksiä tarpeeksi vai mistä kiikastaa? Tekeekö sulla vaan enemmän mieli kuin miehellä vai eikö seksiä ole tarpeeksi otolliseen aikaan? Jos kyse on vain siitä, että halut ei kohtaa niin eihän toista voi pakottaakaan. Mutta jos miehesi pihtaa oviksen aikaan niin se ei ole kiva juttu :/ Meidän suhteessa miehellä on yleensä vähemmän haluja kuin mulla, mutta on kyllä nyt yrityksen myötä petrannut oviksen aikaan :) ja kovasti käytiin tästä keskusteluita. Välillä menee työvuorot ristiin ja ollaan väsyneitä, mutta koitetaan järjestää niitä pieniä hetkiä :) tsemppiä!

Mami, varmaan jos on viikon myöhässä, ei plussaa näy ja tiedät milloin ovis oli niin voit soitella neuvolaan josko pääsisit esim verikokeeseen.

Napaa: Eipä tarvitse toivoa mitään huomiselta testiltä, tuhru näyttääkin jo näemmä tekevän tuloaan. Ei paljoa yllätä... :mad: noh, ehkä sitten ivf:n aikaan jo uskaltaa taas toivoa...

Larissa kp 22, dpo 10

Muokattu viimeksi:
Mami, bongasitko ovulaation? Oisko ovuloimaton kierto nyt?

Nonnah, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Larissa, jep ja toisaalta voihan sinne soittaa ja kysyä miten edetään. Toivon vaan että ei tartte montaa viikkoo odotella että saa kierron käyntiin.

Murkku, En saanu tikkuun plussaa, mutta omien tuntemuksien mukaan luulen että ovis oli, mutta vaan myöhemmin kun yleensä ja lämmötkin kohos reippaasti. No tiedä sitten, voi olla että kutienkn on ovuloimaton kierto. Tosin on ollu aiemminkin mut menkat ei oo näin myöhästyny siltikään.

Inhottava pitää sidettä koko ajan varmuuden vuoks, pakko kyllä välillä olla ilman tai tavara homehtuu :hilarious: onneks oon kotona pojan kans, niin saa tuuletettua välillä, eikä haittaa vaikka vuoto yllättäiskin.

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut menkoista Nonnah :/

Toivottavasti Enni saisit miehen puhumaan. Mä en kestä yhtään jos jostain asiasta ei voi puhua.

Larissalle plussaonnea :)

Tervetuloa Hirmuli :)

Täällä testattu nega. Menossa dpo 17. Ovulaatiosta en ole varma ja näyttää siltä et olen sen suhteen väärässä.
MeLady sovellus väittää et huomenna alkaa menkat. Saas nähdä.

WM dpo17/kp36

Mami, jos lämmöissä on ollut selkeä nousu niin se kielisi siitä että olet ovuloinut. Lämmöt ei nouse ja jää koholle jos keltarauhasta ei ole muodostunut. Mutta mystinen tilanne! Toivotaan että pidät sidettä turhaan ja vuoto ei ala ;) milloin testasit edellisen kerran? Kuulehan sitä paljonkin että menkat on reilusti myöhässä ennen kuin plussa tulee.

Wm, pahoittelut negasta :(

Wm, Pahoittelut negasta, toivotaan että menkat ei kuitenkaan ala ja saat odotella menkkoja vielä pitkään :)

Larissa, Joo tää tilanne on niiin outo, ei mulla oo tällästä koskaan ollu, niin oon ihan puulla päähän lyöty :confused: Jotenkin oon luullu että mulla näkyis plussa helposti, kun esikosta näky 6 pvä ennen menkkoja, tosin se oli kaksosraskaus vielä silloin, niin se vaikuttaa jonkin verran. Niin koomista, kun mies kysy pari päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, että oonko raskaana ja nyt on menkat myöhässä eikä vieläkään voi sanoo että joo oon raskaana.

Minni! Ihanaa! Onnittelut! Nyt saatte nyytin syliin asti :happy:

Larissa; Mies ei halua seksiä. Nyt yritysaikana on suostunut oikeisiin aikoihin, koska vauvan haluaa. Mutta muulloin ei. Ei voi pakottaa ei, mutta miusta seksitön suhde ei toimi. Ja itelleni seksi on tärkeä ja iso osa suhdetta. Ja miksi hän ei tätä voinut aluksi kertoa? Silkkaa huijaamista, ensin napataan toinen kiinni ja sitten voikin olla rauhassa paskapää itsekeskeinen luuseri.

Wm; En miekään kestä puhumattomuutta. Haluaisin keskustella asiat selväksi ja sopia miten edetään ja mihin pyritään ym. yhteiset pelisäännöt. Mies ei halua mitään näistä ja sanoo kaikkeen joo joo ja en tiiä en tiiä eikä mitään koskaan tule tapahtumaan.

Takaisin