Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis, voi ei... :( toi on niin inhottavaa! <3

Enni, kiva gynekäynti, toivottavasti ei näissä asioissa tarvi mennä uudestaan! :)

Larissa, voihan pöh, et pit miehenkin olla mukana... :( no ei auta ku ootella seuraavaa kertaa... Olisivat kyllä saaneet kertoa et on tärkeää molempien olla paikalla.

Mymmelisti siirretty :)

Kukas seuraavaksi plussaa? Tässä kuussa kerkeisi vielä :)

On: kiva fiilis, törmäsin kaupassa neuvolantätiini ja hää kuiskas et oonpa kivasti laihtunut! Tuli kyl tosi kiva olo. Itse en oikein laihtumista ole huomannut ulkonäöllisesti, mut kiva et muut huomaa :) se on varmaan kun jotenkin silmiin painuu vaan se tietty kuva itsestään, ni sitä on vaikeampi sitten muuttaa muuttuneiden tilanteiden mukaan...

Muurahainen kp 8/29, yk 26

Mä kuulun myös niihin ketkä pyörii täällä forumilla useasti/pv :shy: Useimmiten vain nopsasti lukemassa, mutta onneksi välillä ehtii kommentoimaankin!

Jotenkin tää aika vaan menee tässä kierrosta toiseen negojen merkeissä enkä ainakaan itse oikein tajua ajan kulua. Huomasin sen taas just kun näin maggien ja Nennan raskausviikot. Ihanan pitkällä jo olette vaikka tuntuu että just oli se hetki kun plussasitte! Samalla tulee se haikeus, että kuinka kauan tässä yrityksessä taas onkaan mennyt... :oops: Eikä meidän yritys edes ole pitkä moniin teihin verrattuna!

Muurahainen, kyllä tuollaiset kehut ja muiden huomiot varmasti todellakin lämmittää mieltä!

Larissalle onnea työpaikasta!

Täällä kp27/28-30 dpo 12. Päivällä tein testin ja negahan se oli. Dpo9 asti odotellut tätiä ja sais tulla nyt jo heti huomenna ettei tarvi elätellä turhia toiveita! Olot kun on täysin sitä että täti on jo ovella! Periaatteessa siis yk9 alkaa mut saa nyt yritykset olla jäissä pari kuukautta että saan kasattua itseni! Viime kierron km ottikin paljon kovemmalle kuin aluksi luulin. "Eteenpäin sanoi mummo lumessa" :happy:

:greet025Täällä kans yks, joka lukee useamman kerran päivässä teijän kuulumiset ja harmittaa kyllä, kun en yhtä usein ennätä kommentoimaan juuri mitään. :confused: Tästä paikasta tuli ajan saatossa niin tärkeä ja teistä naisista niin korvaamaton tuki ja turva, ettei täältä vaan osaa pysyä pois. :happy: Joka kerta, kun tulen lukemaan teijän kuulumisia jännään aina, että kuka esittelee tällä kertaa plussatestiä. :smiley-angelic003 Ja se tunne on niin mahtava, kun saa olla iloinen toisen puolesta, joka pitkän ajan jälkeen saa ne kaks viivaa tikkuun. En oo kokenu ollenkaan tuota elokuisten puolta omakseni ja siellä on myös niin kauheasti sitä porukkaa. Täällä ehti tutustumaan toisiin paljon paremmin ja sen takia koen kuuluvani vaan tänne. Samalla kuitenkin on sellainen tunne, että ei viitti liikaa höpötellä omia juttuja ettei kenellekään vaan tule paha mieli siitä, kun raskautuneet kertoo kuulumisiaan. :rolleyes:

Larissa onnea uudesta työstä! Se kävi kyllä äkkiä. :joyful: Harmi, että infokäynti peruuntui, mutta äkkiä se uusi aika sieltä tulee. :)

Murkku olipa kiva kommentti sun neuvolantädiltä. Tollanen varmasti piristää mieltä! :happy:

Minni ihana body ja kiva idea. :wink

Pätkis harmi, että mies pihtaili, mutta toivotaan, että kp12 tallettelu riittää! :p

Enni sulla oli onnistunu gynekäynti, hienoa. :joyful:

Lucky onpa sun miehes taas käyttäytyny aika tökerösti.. :meh:

Gatusa hyvältä kuulostaa sun ideat ja onneksi miehes näytti tällä kertaa vihreää valoa sun suunnitelmille. :)

Pahoittelut yleisesti kaikille joiden luo se täti on taas saapunu.. :sour:

Hirmuisesti plussatuulia kaikille! :wav:wav

Omaa napaa sen verran, että viikon päästä olis vuorossa rakenneultra. Kovasti sitä jo odotan. Mahaa ei kyllä enää pysty piilottelemaan. :grin Lauantaina tuleekin puoliväli jo täyteen, hirmu äkkiä on kyllä aika menny. :nailbiting:

enu 19+5

Larissa, toivottavasti nyt ottavat opikseen että todella kertovat jokaiselle aikaa varaavalle että pitää molempien päästä mukaan info-käynnille! Onneksi uusi aika kuitenkin on tulossa :)
Ja jeeee onnea työpaikasta!!❤❤

Murkku, ihanaa kuulostaa todella hyvältä kun joku muukin huomaa ett oot laihtunut (vaikka itse mukamas huomaat vaan vaa'asta tai vaatteista ja muut ulkonäöstä), kun oot paljon töitä sen eteen tehnyt :)

Mami, toivottavasti saat herkillä testeillä oviksen kiinni, tiedätpähän ainakin sitten seuraavalla kerralla taas niitä tilata jos on tarvis :)

Pätkis, pöh miehesi pihtaamisille :(
Meilläkin mies oli todella rennolla asenteella ja "kyllä se sieltä tulee kin on aika", mutta kun oli yritystä se 1,5v takana niin alkoi ääni kellossa muuttua ja ilmeisesti hänkin alkoi ymmärtämään paremmin ettei se raskautuminen nyt vaan oo kaikilla sellanen läpihuutojuttu..
Teillä onneksi on kuitenkin hyvät mahikset plussaan, erään tutkimuksenhan mukaan muistaakseni paras tärppipäivä olisi juurikin dpo -2 :)

Pipanat, jospa se täti ei kuitenkaan tulisikaan, testaaminenhan on vielä melko varhaista? Tsemppiä!

Myy, ootpas sie ollut touhukas flunssasta huolimatta! :)

Gatusa, kiva kun miehesi kerrankin ei torpannut suunnitelmiasi!

Lucky, huh ukkoas... Ihan ku siinä ois toinen lapsi siulla jo siellä sohvalla kökkimässä :D

Maka, hyvä jos menkat vihdoin alkavat, paljonhan tuo kierto kerkesikin jo venyä!

Minni, ihana body ja ihana idea kertoa tuleville isovanhemmille! :)

Enni, olipas hyvä gynekäynti, hyvä että kaikki oli kunnossa ja jäi hyvä fiilis :) toivon kyllä että saatte ennen elokuuta plussan!

Plussatuulia kaikille❤❤❤❤

Miekin käyn kyllä täällä todella usein, varmaan ööö 20krt/päivässä? Eli toisinsanoen melkein asun täällä :D

On; tänään haettu fyssarilta tukivyö lainaan, jotta lenkkeily onnistuisi kivemmin. Tälleen yhden illan kokeilun jälkeen tuntuu ihan hyvältä kapistukselta :)
Pieniä potkuja on saanut tunnustella muutaman hetken, ja nyt ne on jo aika napakoita jotta ehkäpä mieskin ne ensviikolla tuntee :)
Alle 2vk enää rakenneultraankin, mihin tää aika katoaa?! :D

Nenna rv18+1 (LAn mukaan 18+5)

Nenna meinaatteko kysyä sukupuolta? :) aika menee kyllä niin nopee! Voi kun menis itelläkin! Aina vessan yhteydessä pelkään pyyhkiä ku pelkään et vuoto alkaa :(
Ehkä huominen digi helpottaa :D

Onnea hyvästä gynekäynnistä Enni :)
Ja onnea uudesta työpaikasta Larissa.

Harmi pätkis sun miestä :/ mä henk.koht en ymmärrä miksi joku kuu olisi huonompi syntyä kun toinen.

täällä dpo13. Sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa. Nivuskivut on kovat. En tiedä voisko ne liittyä raskauteen. Ja pissalle joudun menee tosi usein. Yölläkin herään muutaman kerran niin et on jo kiire pytylle. Mä en yhtään muista onko samat oireet negakierrossa. No aika näyttää kuis käy :)

WM dpo 13

Larissa, onnea työpaikasta! ♥

Minni, ihana body. ♥

Täällä tosiaan kp1 ja aivan älyttömät kivut ja vuoto. Tuplavarmistuksella mennään ja sekin vaihdetaan 2 tunnin välein. :(

Mymmelisti onnea vielä tuhannesti. Ja meillä oli myös la 18.11, tosin vuotta aikaisemmin!<3

Larissa onnea työpaikasta :) toivotaan, parempaa tuuria ens kertaan ivf infon kanssa.

Minni ihana body!

Nenna miten sä voit jo noin pitkällä olla? Meinaatteko selvittää sukupuolen rakenneultrassa jos pieni näyttää? :)

Mä käyn täällä kans muutaman kerran viikossa lukemassa teidän kuulumisia, vaikka enhän mä tähän ryhmään ees kerennyt, mutta kaikki vanhat tutut täällä. Ja ihana lukea kun pikkuhiljaa plussia teille suodaan <3

Terkuin Pepe ja "mahdoton" luomuplussa ensi viikolla 4kk!!

Wm, toivottavasti enteilis plussaa :)

Viipsukka, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( ihan paskaa!

Nenna, se on kyl niin ihmeellinen toi ihmisen mieli. Joo siis vaatekoko tippunut yhdellä, vaa'alta numerot on laskusuuntaiset. Silti minäkuva pysyy samana, omasta mielestäni näytän aina samalta.

Sama homma tuttujen kanssa jotka kertovat lihonneensa, itse en heidän lihoamista huomaa. Tosin mua kyllä vähän ärsyttää että ihmisen pitäisi painaa jonkin tietyn verran ja se on sitten valtakunnallisesti hyvä juttu, poikkeuksia ei saisi olla. Ja muutenkin niin ulkonäkökeskeinen ajatus maailma. Musta se on ihan sama miltä ihminen näyttää, tärkein remontti monen tarttis tehdä sisältä päin...

Nyt vain toivon, että tämä laihtuminen sen plussan meille toisi, niin kuin sitä on niin hirveästi papatettu, että kun on tuota ylipainoa, niin se estää raskautumisen...

Oikein ihanaa perjantaita kaikille!!

Muurahainen kp 9/29, yk 26, luomukierto

Muurahainen; Olipa kiva neuvolatäti :happy: Kyllä tommonen aina piristää päivää. Niin kukas se plussaa seuraavaks, onhan tässä kuussa vielä aikaa? :p

Enu; Onnea puolivälin saavuttamisesta ja tsemppiä rakenneultraan :)

Nenna; Oi, tulee ihan kyyneleet silmiin kun lukee siun vauvan potkuista :oops: Varmasti tosi ihanaa aikaa, kun alkaa jo tuntea ja nähdä masun, mutta saa vielä valmistella kaikkea rauhassa :)

Mymmelisti; Älä pelkää :rolleyes: Kaikki menee varmasti hyvin ja pikkuinen pysyy masussa :Heartred

Viipsukka; Oon pahoillani menkoista :sad001

On; Miekin käyn täällä varmasti 10 krt / päivässä :grin On muuten tosi hyvä mieli / olo, kun eilisestä jäi niin rento tunne! Että kaikki on hyvin eikä oo mitään, mitä pitäs murehtia vielä tässä vaiheessa.

Enni kp 5/30, yk9

ImageUploadedByVau Foorumi1458276598.713604.jpg

Nyt varmaan saa vähän huokasta! :) <3 5+0!!! <3<3

Onnea Larissa!! Minkälaiselta paikalta vaikuttaa? Onko määräaikainen vai vakkari, saako kysyä minkälaista työtä? :) Toivotaan että uus työpaikka ja työilmapiiri osoittautuu mukavaksi. :gen014

Niin ja se vielä piti tuohon Beislan pomolle kertomiseen kommentoida, että taisit olla vielä koeajalla? Tosi hienoa että esimies otti asian hyvin. :) Senkin takia raskaudesta on hyvä kertoa, koska kun työnantaja on raskaudesta tietoinen, on esim. koeajalla irtisanominen hankalampaa, koska työnantajan pitää näyttää toteen, ettei raskaus ole irtisanomisen peruste. Jos työnantajalle ei ole raskaudesta kerrottu ja työntekijä irtisanotaan koeajalla, on työnantaja vahvoilla. Vaikka se raskaus ois ollu irtisanomisen peruste (koska sitä perustettahan ei tarvitse kertoa). :) Tätä nimittäin itse pohdin ja selvittelin esikoisraskaudessa, koska tulin raskaaksi oltuani uudessa firmassa viikon... :cat: Mä menetin yöunetkin kun pohdin että mitä mä nyt teen, mutta onneksi kyse oli projektityöstä ja pomolla itselläänkin oli 2-vuotias lapsi joten hän huokaisi helpotuksesta kuultuaan ilmoitukseni, koska pohjustukseni vuoksi luuli että mä irtisanoudun.... :angel9 Mä siis kerroin vuorokausi raskaustestin jälkeen (tein testin kp 44).

Sit mut jossain vaiheessa siirrettiin ulkomaalaismiesten alaisuuteen alaprojektiin. Pyysivät mua baariin, sen pystyin vielä selittelemään etten mä tällä hetkellä juuri käy viihteellä enkä käytä alkoholia. Mut sitku yritin selittää että tuun huomenna myöhemmin/lähden tänään aiemmin ku mulla on "terveystarkastus" (neuvola) ni sitten oli jo pakko pojillekin kertoa, miksi mä olen sinne menossa ku olivat niin hirveen huolissaan ettei mulla vaan ole nyt mitään vakavaa.... Ne oli tosi hellyyttäviä ku olivat niin huolissaan mun terveydestäni. :love7 Ja olivatkin tosi innoissaan sitten vauvasta, siellä mä levittelin sit aina ultrakuvia ja neuvolakuulumisia... :hello2 Muutenkin oli tosi mielenkiintosta keskustella raskaudesta/synnytyksestä/lapsista eri kulttuureissa.

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, onnea digin tuloksesta!!!! <3

Pepe, kiva kuulla susta ja pikkuisesta :)

Diabolicat, asiakaspalveluhommaa :) määräaikainen nyt elokuun loppuun mutta jatkolle ja lisötunneille on mahdollisuus, jos näytän kynteni ;) työilmapiiri vaikuttaa hyvältä, vaikka kiirettä kyllä pitää töissä. Ihanasti sulla otettu aikoinaan raskaus vastaan töissä <3

Larissa kp 18, dpo 7

Mymmelisti, ihana digi, nyt voit vaan rauhassa nauttia❤❤ jaiks ja kohta soitat sinne naikkarille ja neuvolaankin, eikös vaan? Tsemppiä puheluihin :)

Pepe, kiva kuulla siustakin, vaikka käynkin teitä blogin ja ig:n puolella seurailemassa aina :) mie vieläkin toisinaan mietin ett miten oon onnellinen kun saitte sen "mahdottoman" luomuplussan. Sitten muistan ett niin mekin saatin "mahdoton" luomuplussa. Sitä tajuaa ettei mikään ookaan mahdotonta, vaikka lääkärit sitä mieltä olisivatkin, onneksi:)
Kaikkea hyvää teille sinne!❤

Ei olla vielä aivan varmoja sukupuolen selvittämisen laidasta. Tuntuu ett tää päätös pitää tehdä liian aikasin, ru tulee liian nopeaa :D sovittiin kuitenkin ett jos ei olla aivan varmoja halutaanko tietää, niin pyydetään ultraavaa lääkäriä kirjottamaan se paperille ja katsotaan se sit ku ollaan valmiita :)

Takaisin