Pätkis, voi ei...
toi on niin inhottavaa! <3
Enni, kiva gynekäynti, toivottavasti ei näissä asioissa tarvi mennä uudestaan! :)
Larissa, voihan pöh, et pit miehenkin olla mukana...
no ei auta ku ootella seuraavaa kertaa... Olisivat kyllä saaneet kertoa et on tärkeää molempien olla paikalla.
Mymmelisti siirretty :)
Kukas seuraavaksi plussaa? Tässä kuussa kerkeisi vielä :)
On: kiva fiilis, törmäsin kaupassa neuvolantätiini ja hää kuiskas et oonpa kivasti laihtunut! Tuli kyl tosi kiva olo. Itse en oikein laihtumista ole huomannut ulkonäöllisesti, mut kiva et muut huomaa :) se on varmaan kun jotenkin silmiin painuu vaan se tietty kuva itsestään, ni sitä on vaikeampi sitten muuttaa muuttuneiden tilanteiden mukaan...
Muurahainen kp 8/29, yk 26
Enni, kiva gynekäynti, toivottavasti ei näissä asioissa tarvi mennä uudestaan! :)
Larissa, voihan pöh, et pit miehenkin olla mukana...
Mymmelisti siirretty :)
Kukas seuraavaksi plussaa? Tässä kuussa kerkeisi vielä :)
On: kiva fiilis, törmäsin kaupassa neuvolantätiini ja hää kuiskas et oonpa kivasti laihtunut! Tuli kyl tosi kiva olo. Itse en oikein laihtumista ole huomannut ulkonäöllisesti, mut kiva et muut huomaa :) se on varmaan kun jotenkin silmiin painuu vaan se tietty kuva itsestään, ni sitä on vaikeampi sitten muuttaa muuttuneiden tilanteiden mukaan...
Muurahainen kp 8/29, yk 26
Useimmiten vain nopsasti lukemassa, mutta onneksi välillä ehtii kommentoimaankin!
Täällä kans yks, joka lukee useamman kerran päivässä teijän kuulumiset ja harmittaa kyllä, kun en yhtä usein ennätä kommentoimaan juuri mitään.
Ja se tunne on niin mahtava, kun saa olla iloinen toisen puolesta, joka pitkän ajan jälkeen saa ne kaks viivaa tikkuun. En oo kokenu ollenkaan tuota elokuisten puolta omakseni ja siellä on myös niin kauheasti sitä porukkaa. Täällä ehti tutustumaan toisiin paljon paremmin ja sen takia koen kuuluvani vaan tänne. Samalla kuitenkin on sellainen tunne, että ei viitti liikaa höpötellä omia juttuja ettei kenellekään vaan tule paha mieli siitä, kun raskautuneet kertoo kuulumisiaan.
Harmi, että infokäynti peruuntui, mutta äkkiä se uusi aika sieltä tulee. :)

Mä menetin yöunetkin kun pohdin että mitä mä nyt teen, mutta onneksi kyse oli projektityöstä ja pomolla itselläänkin oli 2-vuotias lapsi joten hän huokaisi helpotuksesta kuultuaan ilmoitukseni, koska pohjustukseni vuoksi luuli että mä irtisanoudun....
Mä siis kerroin vuorokausi raskaustestin jälkeen (tein testin kp 44).
Ja olivatkin tosi innoissaan sitten vauvasta, siellä mä levittelin sit aina ultrakuvia ja neuvolakuulumisia...
Muutenkin oli tosi mielenkiintosta keskustella raskaudesta/synnytyksestä/lapsista eri kulttuureissa.