Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna; Okei, eli oli ns. kaksinkertasesti mahdotonta tulla luomuplussa! Kiitos kun jaksoit taas selittää koko siun tarinan:happy: Onpa ihan super hienoa, että kaiken tuon jälkeen tulitkin luomusti raskaaksi:happy:

Gatusa; Ai siullakin on luomuihme siellä:) Siule samat sanat kun Nennalle, en oo siunkaan taustoista yhtään selvillä. Sen verran oon ymmärtäny, että asutte jossain ulkomailla?:grin

täällä ovis häämöttää lähellä.. veikkaan että ovisplussa tulee viikonloppuna.. oon hirveen vihanen ittelleni ku ovis tulee taas liian aikasin.. vaikka mitäpä minä sille mahtasin ku ei taida tahto vaikuttaa siihen miten keho toimii.. tänään kp15.. minä en oo lyhkäsillä kierroilla onnistunu raskautuun vaan pitäs kierron palata mulle ominaiseen pituuteen eli n.54 päivään.

lääkäri oli eilen ja kysäsin tiputteluvuodosta.. ei ottanut kantaa siihen millään tavalla..

Murkku, oot kyllä niin hienosti saanu painoa kuriin! Oi että jos se tois tän kauan toivotun plussan. <3

Pepe, joo täällä jo mennään :) Mä plussasin about silloin ku sä synnytit :)

On kyllä upeita ja kannustavia nää ihmeplussat! :) Toki muutkin mieltä lämmittää mutta nuo erityisesti. Ei ne lääkäritkään kaikkea tiedä ;)

Pitää jaksaa uskoa!

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin. <3

Mymmelisti, ihana digitulos!! Koita nyt vain rentoutua ja nauttia olosta (jos ei oo pahoinvointiakaan). Meinasitko mennä ar-ultraan? en muista oliko siitä jo puhetta...

Pepe, tosi kiva kuulla sinusta. Teidänkin pieni jo 4kk. Eikös äitisi saanut vain hieman vanhemmat kaksoset? Miltä on tuntunut nyt kun lapsoset on syntyneet ja kun ovat melkein saman ikäisiä...

Larissa onnea uudesta työpaikasta!

Murkku aivan mahtava tulos painonpudotuksessa!

on: toinen päivä alkionsiirron jälkeen

Ooh Murkku, hieno painonpudotus! :)

Larissalle onnea uudesta työpaikasta.

Mä unohdin tänään aloittaa goanal pistokset. Kun ei enää usko näihin hoitoihin niin unohtuu jo lääkkeetkin. No tämmöstä tää on. Ens viikolla ajattelin jutella lääkärin kanssa, että jos lopetettaisiin lugejen käyttö. En usko, että ne auttaa mitään.

Larissa: onnea uudesta työstä!!!
Harmittelut infon siirtymisestä!

Pätkis: tuo pihtaaminen on pahinta. Eikö se ole sama että millon pieni syntyy. Mieluiten sitä jokaisen kierron käyttää hyödykseen jos vaan fyysisesti mahdollista. Meillä varmaan se 2 vuoden itkut kun ukko pihtaa just väärään aikaan sainkin tajuamaan että sekin pika panimon tärkeä silloinkin kun väsyttää ja juuri siitä pika panosta sai meidän pieni miehen alku alkunsa.

Enni: hienoa!

Gatusa: se purkautuminen auttaa välillä. Nää miehet unohtaa aina keitä me naiset ollaan.
Täälläki saan yksinäni alkaa vauvan huonetta laittaa ja suunnitella ku mies ei ota kantaa mihinkään ja maksut hoidan tietenki minä. Ei mee nallekarkit iha tasan.

Pipanat: jospa sieltä plussa vielä tulis ja täti jäis. Parikuukautta on aika pitkäaika... mutta voimia tähän yritykseen tarvitaan!

Nenna: juu lapsi on... kökkii sohvalla sillon ku ei oo töissä tai nukkumassa. Ihan paska työ taas tuolla. Että mä inhoon sitä että nään ihmisen vaan makaamassa joko puol tajuttomana tai unessa.

Viipsukka: voimia kipuihin! Ja pahoittelut menkoista!! Plussa ensi kiertoon.

Diabolicat: se on hyvä kirja. Lainasin kirjastosta.

Mimmu: luget auttaa kiinnittymisessä. Itse en ainakaan uskaltaisi lopettaa niitä. :(

On. Täällä olis taas varamies toiveissa. Kumpa se tulis näyttää miehen mallia. Tosta ovesta vaan kävelis sisään ja olis niinku olis aina ollu täällä ja olis vielä sellanen unelmien mies.... :D sais olla sulaa vahaa ja perhosia vatsassa, nautti elämästä ja raskaudesta yhdessä jonku aikuisen ihmisen kanssa. Poika kyllä huolehtii ja on kyllä reipas ku mikä. :) 5 v poika ja 32 v mies vaihtaneet vähän paikkoja.... :/

Mymmelisti elä huoli, mulla niitä kramppeja vieläkin välillä :) Ne kuuluu asiaan kun onhan kroppa melko koetuksella!

Lucky voi juku :/ Olen ollut useesti sitä mieltä, että miehille pitäisi järjestää sellasia miesleirejä jossa opetellaan käsittelemään mm. Naisia ja hoitamaan kotia, olemaan vastuullisia ihmisiä ym :D Lykkäisin omanikin sinne vaikka se aikahyvin asiat handlaakin!

Mäkin oon koukussa tähän foorumiin, mutta nyt vaan työt haittaa netissä roikkumista. :p En pääse tänne yhtään niin usein kuin haluaisin nykyään, ja iltaisin oon usein liian väsynyt.

Rosann ja Muurahainen, onnea painonpudotuksista! :)

Larissa jee, onnea työpaikasta! :)
Älytöntä kyllä etteivät infonneet kunnolla että miehen pitäis olla mukana. Onneksi teidän ivf ei sentään myöhästy sen takia.

MaKa, hyvä että kierto viimein alkoi ja pääsit epätietoisuudesta.

Soma, ihanan pitkällä oot jo. :)

Viipsukka, voimia vastoinkäymisten keskellä. :hug013

Katjusha jee, hyvä että odotus menee hienosti. Teill on varmaan ar-ultra jossain vaiheessa?

Mami, no voihan pahuksen venyvä kierto. :sad001

Enni, hyvä että gynekäynniltä tuli hyviä uutisia ja on jo varalta jatkosuunnitelma.

Lucky ja gatusa, voi teidän miehiä kun eivät osaa ottaa vaimoaan paremmin huomioon.

enu, tsemppiä rakenneultraan! :)

diabolicat, hyvä pointti tuosta koeajasta että parempi kertoa. Mulle tosin kävikin niin, että yksikönjohtaja tuli alkuviikosta sanomaan että sori kun mulle oli vahingossa laitettu koeaika. Oon aiemmin ollut talossa vaikka eri yksikössä joten kuulemma mulle ei pitänyt tulla koeaikaa. Minä että sehän sopii. :grin
Tuosta koeajan irtisanomisesta, toisessa ketjussa joku sanoi että on virheluulo ettei koeajalla irtisanomisen syytä pitäisi kertoa. Irtisanoa voi kyllä paljon helpommin, mutta syrjivästi ei saa silti irtisanoa.
Ihanalta kuulostaa sun työpaikan miehet, onpa onni kun on tuollaisia työkavereita. :)

Julianna, kurjaa miten sun mies on masentunut simppatuloksista. Toisaalta ymmärrettävää että tuollainen uutinen lamauttaa, mutta ei se sentään ole kaiken loppu. Ootko yrittänyt kääntää tilanteen toisin päin ja vaikka kysyä mieheltäsi että mitä jos sulla olisikin molemmat munanjohtimet tukossa? Ei se tee sinusta vähemmän naista ja sekin ongelma olisi ratkaistavissa.

Junibea, onpa ärsyttävää kun lääkäri ei sanonut mitään tiputteluvuotoon.

Piinailijoille plussatuulia! :wav

On. Kerrottiin eilen vaimon vanhemmille. Olivat varsin iloisia tulevasta lapsenlapsesta. Pääsiäisenä nähdään mun porukoita, vähän jännittää jo kertominen vaikka uskon että hekin ovat innoissaan.
Beisla 8+1

Beisla, mä menin jo kielimään omalle äidille. Hänen kanssaan puin näitä asioita hyvässä ja pahassa. Ar-ultra olis 5.4. eli 7+5, aikasemmaks eivät antaneet aikaa, tää kasvattaa luonnetta. Mitäpä on kolme viikkoa, jos on jo 10 vuotta odottanut ;)?
Katjusha rv 5+2

Junttura joo tytöt on nyt 9,5kk. Musta se tuntuu nyt hyvältä kun on joku kenen kanssa jakaa tätä arkea. Vaikka yritysaikana se oli kauheeta, koska itse oltiin yritetty jo pidempää ja äiti tuli raskaaksi yms. Nyt alkaa jo munkin vauva kiinnostua heistä, mutta hermot menee ku tytöt käy varastamassa tuttia tai kiljuu korvaan :D ja mun isälläkin on 1v vauva :) leikkikavereista ei ainenkaa oo puutetta!

Haikara ja minni, kiitos kun muistutatte et se on normaalia! :) luinkin sen jostain info sivulta, mut hitto silti käy pelottamaan kun ne krampit on niin samanlaisia kun menkkojen aikaan ja siitä jääny tunne et jos näin kramppaa niin kohta lorahtaa. Kyljelleen nukkuessa helpotti ja nyt ei oo mitään. Tai no vähän heikko olo.

Pepe, ihanaa et ne on noinkin saman ikäisiä niin saa sun poitsu paljon kavereita ;) eilen yritin ettii et mikä se sun blogi sivu oli, mut en löytänyt :(
Jos linkkaat uusiksi niin käyn kurkkaamassa :)

On. Kerroin eilen 3parhaalle kaverille ja miehen vanhemmille raskaudesta. :) He on kumminkin ihmisiä jotka ovat tukena vaikeinakin aikoina<3
miehen äidille kun kerrottiin se rupes itkemään kun on niin kovasti odottanut tälläsiä uutisia :) ja sitte kun tajus et saa ostaa pieniä vaatteita ja muuta niin rupes nauraa ja itkee ja meni ihan sekasin :D <3 ja isälleen mies sanoi "tässä kävi nyt näin.." Ja sitte isä vastas siihen "jaa no ei kai sille mitään mahda" :D tietävät siis taustan ja se on semmoinen huumori mies :)
Eilen oli huono olo ja tänään pikkasen myös heikottaa. Oon tunnin maannut sängyssä kun pelottaa nousta jos rupeeki oksettamaan.

Mymmelisti 5+1

Enni: Juuh, siittiöseulonnasta tuli helmikuun alussa tulos, ettei spermasta löytynyt yhtäkään siittiötä.

Beisla: Juuri tuota miehelle sanonut, että jos naisessa on se "vika" niin se on paljon hankalempaa raskautua, että josko tutkimuksilla yms löytyis kuitenkin niitä siittiöitä, meillä on mahdollisuus. Mies itse puhui jo, että hän olosi valmis lainasiittiöihin jos ei muuta vaihtoehtoa. Itse en sen suhteen ole vielä miettinytkään.
Yksi puoli tässä on, tavallaan hyvä.
Minulla tosiaan on 7v tytär eri miehen kanssa (biologinen isä ei ole tekemisissä tytön kanssa, siitä väännetty monta vuotta hänen temppujen takia), niin nykyinen mieheni sanoi tulokset saatuaan: "Nyt kun oletan etten omaa biologista lasta ehkä koskaan saa, arvostan "isänä oloa tytölle" entistä enemmän" Tyttöhän pitää nykyistä miestäni isänään, vaikka tietää herra J.stä biologisesta isästään.

Täytyis kohta lähteä rakennusmessuille haaveilemaan oman talon rakentamisesta. :)

Mahtavaa mymmelistin digi tulos. :)

Onnea painonpudotuksesta muurahaiselle ja Larissalle työpaikan johdosta.

On: dpo 2. Ei oikein tiedä millä fiiliksillä pitäis olla. Odottaako tätiä vaiko mahdollista plussaa. Viimeisin talletus kp12 ja ovisplussa kp14.

Pätkis; Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, kyllä sieltä se plussa voi hyvinkin tulla :)

Mymmelisti ja Katjusha; Ihanaa, että teidän uutiset on otettu niin iloisena vastaan! :happy: Mie en tiiä kelle kertoisin, jos raskaaksi tulisin :grin Meillä ei ikinä oo ollu vanhempien kanssa semmoset välit et mistään henkilökohtasuuksista puhuttais :eek: Ovat sen ikäsiä, että ei heidän kotona varmaan ole puhuttu mitään omia asioita..

Pepe; Ai teillä lähipiirissä enemmänkin pieniä! Varmasti kivaa, jos on noin läheiset välit ym, niin saa lapset seuraa :) Kuulostaa tosi hassulta miun korvaan, kun rupesin aattelemaan, jos miun vanhemmilla ois pieniä lapsia :hilarious:

Enni kp 6/30 yk 9

Takaisin