Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna niinpä mikään ei oo mahdotonta <3 me sanottiin sillon, että jos näyttää ni voi kertoa. Sit ultraaja kysyikin yhdessä kohtaa, että joko huomasitte kumpi tulossa. Vaikee oli olla huomaamatta kun pippeli oli koko ajan esillä :D

Hieno digitulos Mymmelisti :)

Testasin tänään negan myös joten tätiä odotellessa. Dpo 14 nyt. Olo on ihan hyvä kun tietää et pääsee gynelle parin viikon päästä :)

Ja tosiaan meilläkin on luomuplussa, joten aina joskus luonto yllättää. :) Tosiaan tällä hetkellähän meille ei edes inssiä suositella vaan suositeltiin suoraan IVF:ää (en haluais ku pelkään että sekoittaa oman hormonitoiminnan joka nytkään ei parhaalla mahdollisella tavalla toimi), mutta yks inssi on meidän toiveesta tehty ja kaks menny ohi ku ovis osunu viikonlopulle.

Julianna, ootko lukenu Kaisa Jaakkolan Reipas, rakas raskaus? Tilasin sen itelleni ja luin eilen osuuden, joka koski miehen hedelmällisyyttä ja laitoin miehenkin lukemaan sen. Siellä oli paljon vinkkejä siittiötilanteen parantamiseksi. Jos vielä sais miehen kokeilemaan edes... :)

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti vaude! Nyt voit huokasta vaikka voin sanoa että ei ole helppoa odotella ultria ja muita juttuja :D Ekat viikot menee niin hurjan hitaasti, että panokoimaan ehtii ties kuinka monta kertaa! :D Ainakin itse!

Pepe kiva kuulla kuulumisia! Minäkin oon lukenut teidän juttuja blogista :)

Mie oon kans viime ajat lueskellu aina teidän kirjoituksia, monta kertaa päivässä. Ei ole edes oikein tullu mieleen mitä kirjoittaisin. Ensi kuuta vaan odotellessa mitä np.lta sanotaan.

diabokicat: En ole vielä lukenut, kun täytyisi se ensin kirjastosta käydä noutamassa. Itse haluan kyllä lukea sen, jos siitä jtn apua saisi. :) Ne nettilinkit mitä täältä silloin sain, luin ja luin myös ääneen miehelle.

Mies on tällä hetkellä sillä mielin, ehkä vähän masentunutkin tilanteesta, ettei halua että mtn vippaskonsteja mietitään ennen kuin saadaan kaikki testitulokset ja sitä kautta tietoon mahdollinen syy siittiöttömyyteen. Tosin, sinkkiä olen saanut miehen ottamaan, tosin muistaa vain jos minä joka päivä muistutan.

Luomuna raskautuminen jäänyt taka-alalle. Tosin itse jaksan silti päiviä laskea ja petipuuhia vaatia tiettyinä päivinä. :)
Btw, sänkyelämä kyllä miehen osalta aikalailla hyytyi, kun ne tulokset hänelle selvisivät. Onhan se kova henkinen taakka/järkytys toki.

Ja ja, noita plussa testejä on kiva täältä aina bongailla, joten naiset nyt niitä lisää kehiin ;)

Mäkään en kirjastosta saanu painettua kirjaa mut e-kirjan sai heti. Tosin mä en oikeen tykänny lukea e-versiona joten tilasin kirjan itselleni.

Mymmelisti, jihuuuuu mikä digitulos. :) :) :)

Pepe, kiva kuulla susta. Ja kiitti vielä dopplerista, ollu joka viikko käytössä rv 9 alkaen. <3 Nyt rupee jo niitä hipsutuksia tuntumaan ni ehkä voi vähän jättää kuuntelua taka-alalle... Jos malttaa! :P

Larissa, laitoinkin viime viikolla tonne Kyllä se oli... ketjuun. Mutta tässä uusin tän aamun kuva :)

17+1
WP_20160318_001.jpg

Mahan koko vaihtelee hurjasti riippuen onko syöny, onko aamu, onko ilta ja mitä on päällä ja mitä kaikkee. :) nyt tällä kertaa tämmönen.

Plussatuulia teille vahvat naiset!! <3

Maggie ooks sä jo noin pitkällä? Ihana masu <3 ja kiva että tuli käyttöön doppleri :) meillä ekat varmat liikkeet tuntu rakenneultran jälkeen vasta. Sellasta pientä hipsutusta tunsin jo ennen, mutta en ollut aivan varma :D

Kp 30/27 eikä vieläkään menkkoja ja pc puikko nega/viivanpaikka, tosin tehty päiväpissasta 2 h pidätyksellä. Plääh, ärsyttävää kun kierto venyy :mad: varsinkin kun se ei oo mulle normaalia.

onnea larissa työpaikast mashaAllah :)

hieno tulos mymmelisti :)

juu minä tääl kokoajan suunnittelen ja nyt mietin lastenkirjoi jo kans... saa nähä mitä täst tulee. ukko pitää kaikkee mun kohal harrastuksena...

WM, pahoittelut negasta. :( onneksi on kuitenkin joku asia mitä odottaa...

Julianna, <3 voimia sinne sinulle ja miehellesi!

Mami, laitathan nyt ihmeessä kuvia tänne testeistä! :) voi kunpa ne vahvistuisi ne viivat testilöissä! :)

On: jee -13kg!!! Hitaasti mutta varmasti! :) tänään tarttis varmaan alkaa tikuttaa ovista, ei oikein kiinnosta yhtään aloittaa, mut se on pakko, et saa oikealle päivälle verikokeet.

Muurahainen kp 9, yk 26, luomukierto

Muurahainen; Vau, mikä pudotus :)

Mymmelisti; Siun ultrahan on jo ihan kohta :rolleyes:

Mami; Onpas ressaava tilanne:mad:

Maggie; Oi, ihana maha! :Heartbigred

Julianna; Onpas teillä kurja tilanne :sad001 Keksisittepä jotain apuja, että mieheskin piristyis vähän. Onhan toi todella kurja uutinen, jos ymmärsin oikein, että siittiöitä ei ole? Miekin usein täällä käyn lukemassa,mutta jos ei ole muille kommentoitavaa, nii

Nenna; Ai teilläkin on mahoton luomuplussa:wink Olit jo raskaana, kun tänne tulin, niin en tiennyt. En jaksanut kaikkia 600 sivua lukea:grin Se on kyllä totta, että se tekee toiveikkaaksi, kun mahottomia plussia oikeesti näköjään tapahtuu:happy: Me ollaan puhuttu miehen kanssa, että ei haluta tietää sukupuolta, jos joskus sinne asti päästään:) Ei johdu mistään sukupuolineutraalista tyylistä tms. vaan ollaan vaan vanhanaikasia:grin

Mukavaa viikonloppua kaikille :Heartred

Enni, niinpä taisi ollakin että tulit vasta vähän myöhemmin :)
Mutta siis meillä lapsettomuuspolin lääkäri totesi miun verikoetulosten perusteella etten pysty ovuloimaan, kun hormonit on niin pahasti epätasapainossa ja ultrassa ei näkynyt oikein mitään toimintaa munasarjoissa, joten sain reseptin Letrozoleihin joita miun piti aloittaa joulukuussa syömään aamuin-illoin 5pv eli yhteensä 10kpl. Lisäksi miulta löytyi jokin myoomakasvain kohdusta, jonka piti myös hiukan hankaloittaa raskautumista (toisen lääkärin mukaan). Samassa kierrossa kuitenkin sain o-plussan ja parin viikon päästä siitä intouduin testaamaan tilaamiani halpisliuskaraskaustestejä jotta pääsen tilaamaan apteekkiin letrot. Yllätys oli suuri kun testi ei ollutkaan puhdas nega niinku yli puolitoista vuotta oli jo ollut :)

Mami, laitapa viivanpaikoista kuvia ;)

Murkku, vau kuinka paljon ootkaan pudottanut painoa, älyttömän hienoa! :)

Ei noista saa hyvin kuvaa ja jos saa, niin rajatessa menee niin epäselväks ettei näy :sorry: Alkais nyt ne menkat kun ei plussaakaan tuu :shifty:

Mami kp 30/27 yk 21

Takaisin