Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky voi että :( ei tuollainen ole kivaa ja syö takuulla suhdetta joka ei ilmeisesti kovin vakaa ole muutenkaan? :/ Meillä on kyllä nytkin ollut läheisyyttä ja seksiä mun tuntojen mukaan ja mies ymmärtää jos ei mieli tee ja sitten ottaa vain kainaloon ja silittää päätä tms. Meillä suhde on itseasiassa sanotaanko "aikuistunut" plussauksen jälkeen. Typerät riidat on poissa ja tilalla keskustelut ja nopeat sopimiset niinkun aikuisten kuuluu. Ennen toinen lähti menemään ja huudettiin ja oltiin lapsellisia. Ajateltiin varmaan molemmat, että kun lapsi tulee niin tollasia riitoja ei vain voi olla.

Myy tsemppiä odotteluun! Mitäs mieltä mies on tällähetkellä tulevaisuuden suunnitelmista?

Beisla eiköhän kaikki ole hyvin ja onhan tässä aikaa tulla oireita niin mulle kun sullekkin :D Kummipoikani äidillä alkoi raju pahoinvointi toisen kolmanneksen alussa ja ennen sitä hyvin oireetonta. Kaikki on mahdollista ja raskaudessa hyvin moni asia on normaalia :D

Beisla, meettekö ar-ultraan?

Minni, mies voisi sanojensa mukaan elää vaan kaksistaan, mutta tietää kuinka tärkeä juttu mulle lapsi on, niin ollaan menossa niihin hoitoihin. Pelkään vaan, jos joudutaan inssiin tai ivf:ään, niin mies pistää liinat kiinni.

Myy, toivottavasti mies on sitten kanssasi samoilla linjoilla, ja toivotaan tietty että ette tarvitsisi rankempia hoitoja.
Joo, meillä on viikon päästä ar-ultra yksityisellä. Silloin on 7+3.

Beisla, sitten siellä kuuluukin pieni sydämen jumputus jo kovalla :dummy1::dummy:

Mä teen vielä aamulla pregcheck ovistestin ja laitan sitten illalla teille kuvaa arvioitavaksi. Eilen tuli CB:n kaksoishormonilla ovis plus ja minun mielestä pregcheck oli eilen illalla ja tänään ap&illalla vielä tasavahvat viivat :eek: Voiko ovis kestää niin että näyttää kaksi päivää plussaa? En ole ennen noilla liuskoilla testannut vaan aina CB:lla, mutta kun tämä raskautuminen nyt vain kestää ja kestää niin rahat loppuu noiden CB testien kanssa! Olen tosi yllättynyt ettei km sekoittanut kiertoa tämän ihmeemmin, viivästytti vain muutaman päivän!

Vieläkö Katjusha on malttanut olla testaamatta??

PiPaNaT kp15/28-30 yk8

Henkilökohtainen mielipiteeni jo raskautuneiden asioihin on, että haluan ehdottomasti kuulla mitä teille kuuluu :) Mun mielestä olis ikävää jos lähtisitte heti pois, kun me ollaan kuitenki yhdessä koettu ne surut ja epäonnistumiset mitkä sitä plussaa on edeltäneet. Olen aidosti onnellinen kaikkien tässä ketjussa plussanneiden puolesta. Mutta, mutta, minun mielestäni tähän ketjuun ei kuulu tulla plussan jälkeen, vaan pitää tulla ennen sitä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tämä ei kuitenkaan ole raskausketju vaan ensisijaisesti sitä raskautta yrittävien ketju.

on: äsken pistin kolmannen piikin, meni jo ihan rutiinilla :) Nyt kun olen päästänyt siitä mahamakkarasta irti ennen neulan ulosottoa ei ole tullut lääkeainettakaan ulos. :) Pistämisen jälkeen tulee aina vähäksi aikaa huono olo, muuten ei vielä mitään alamahajuilimisia eikä muitakaan oireita jotka kertois munisten kasvusta. Huomenna eka seurantaultra.

PiPaNat, toivottavasti! :)
Mä katsoin mun päiväkirjamerkintöjä, koska ekalla kerralla kun tikutin ovulaatiota halusin nähdä milloin testi näyttää negaa taas plussan jälkeen. Oon saanut plussan kp14 illalla, ja vielä kp16 aamulla on testi näyttänyt plussaa. Kp14 oli tasavahvat viivat (mitä ei selkeästi aiemmin ollut) ja kp15 ja 16 testiviiva oli kontrollia tummempi. Kp16 illalla en enää testannut, mutta kp17 on testi ollut nega. Sitä en osaa sanoa kuinka normaali tilanne on, enkä myöskään letrojen kanssa testannut milloin viiva lähtee haalenemaan. Tuo kierto oli luomukierto.

Pipanat mulla myös näyttänyt ovistesti kolmekin päivää plussaa joten normaalia se on! :) Niin ja minähän raskauduin uudelleen nimenomaan km jälkeisestä kierrosta ikäänkuin km vuoto olisi ollut "menkat" ja ovis tuli myös oikeeseen aikaan!

Kiva kuulla, että ainakaan osa ei pidä sitä ahdistavana, että me täällä pyöritään vielä plussan jälkeen! Itse tosiaan myös olin sillon hyvin kiinnostunut raskautuneiden kuulumisista :) Haluan myös jakaa teille omia kokemuksiani ja tietoani raskautumiseen liittyen jos jostain jotain tiedän! :) Pidän aina myös pienet pileet kotona jos luen, että täällä on joku plussannut ;)

Runoja selatessani löysin runon, joka niin kertoo tilanteestani... Veikkaan et muutama muukin tähän samaistuu...

Minulla ei ole suloista, tuhisevaa vauvakääröä sylissäni.
Minulla ei ole ihanaa, pömppöä vauvamahaa.
Minulla ei ole ultrakuvaa, masussa vipattavasta pikkusydämestä.
Minä en tiedä tuleeko noita minulla koskaan olemaankaan.

Tämän oli kirjoittanut milona eräällä keskustelu palstalla.

Kuten myös tämä aukaisi kyynel virran täysin...

Hänelle, jota ei vielä ole

Tulisit jo meille,
et tiedä kuinka odotetaan.
Tuulien teille,
toiveeni kuiskata saan.

Sanattomin sanoin,
me sua kaivataan.
Ovemme on avoin,
kai joskus tavataan?

Tyhjä on syli,
mutta toiveita täynnä.
Emme pääse sun yli,
me sua jo rakastetaan.

Voi itku miten kovasti vauvan haluaisin...

Tarkoittaako se,sitten että ovis tapahtuu vasta kun viivat lähtevät haalistumaan! Nyt olen ihan pihalla.. Olen luottanut niin noihin CB:n testeihin, että kun plussa tulee niin ovis on siitä noin seuraavana päivänä. Nyt jos ovis onkin useamman päivän... Siis MIKS tämä voi olla niin hankalaa!?! Nykyään ihmiset käyvät kuussakin noin vain mutta maailman luonnollisin asia, lisääntyminen, voi olla näin hankalaa!

Murkku, ihanat runot!

Mun mielipide "ei tää voi olla näin vaikeeta" raskautuneisiin, kaikki jotka täällä yhtä aikaa on kuumeillut ja ovat pitkään yrittäneet on velvollisia kertomaan omia kuulumisiaan !! :D ihan yhtä tärkeitä olette kun sillon ilman plussaa!! <3

Tietty ehkä tuolla kyllä se oli niin vaikeeta ketjussa on helpompi kun kaikki te jo raskaana puhutte tiedätte vähän paremmin mistä toinen puhuu.

Mä oon taas (jälleen kerran) ihan varma et oon raskaana.. Taas näitä oireita. Joo mulla siis pari päivää ollu omituinen kuumotus poskissa :D

Nyt pannarin kimppuun :P

-Mymmelisti kp25/30 dpo 8

Murkku :Heartbigred

Pipanat, mulla oli ennen letroja täysin luomuna ovistesti ana useamman päivän plussalla letrokierrossa (=tärppikierto) plussa katosi ihan salamana eli LHpiikki oli huomattavasti nopeampi kuin luomuna. Tuedä häntä oliko vaikutusta, mutta ero luomuun oli todella selvä.

Pipanat ovis tapahtuu ENSIMMÄISESTÄ plussasta noin 12-24h! :D Testaaminen pitäisi sääntöjen mukaan lopettaa tasan siihen ensimmäiseen plussaan koska se on se oikea :)

Mymmelisti toivotaan, että vaisto on tälläkertaa oikeassa ;) ah pannaria kun sais <3

Huutelen tänne väliin että mini pillerit laukaisi mulla pcon ja oon lukenut monta kokemusta jossa käynyt samoin. Sitten taas e-pillerit esim yaz mitä ite käytin hoitaa pcota.

Mulla sitten taas se LH piikki on niin nopea, että vaan yhteen ovistestiin per kierto sen olen saanut. Tässäkin kierrossa silloin iltapäivällä tuli ovisplussa ja seuraavana aamuna oli jo ohi.

Musta myös mukava kuulla tässä ketjussa pitkään yrittäneiden raskautuneiden kuulumisia, tosin käyn niitä myös lukemassa siellä "kyllä se oli niin vaikeaa" ketjussakin.

Mut nyt vetää taas mielen niin synkäksi, että parempi heittää yläluomet silmien päälle ja toivoa kivoja unia...

Takaisin