Lucky voi että
ei tuollainen ole kivaa ja syö takuulla suhdetta joka ei ilmeisesti kovin vakaa ole muutenkaan? :/ Meillä on kyllä nytkin ollut läheisyyttä ja seksiä mun tuntojen mukaan ja mies ymmärtää jos ei mieli tee ja sitten ottaa vain kainaloon ja silittää päätä tms. Meillä suhde on itseasiassa sanotaanko "aikuistunut" plussauksen jälkeen. Typerät riidat on poissa ja tilalla keskustelut ja nopeat sopimiset niinkun aikuisten kuuluu. Ennen toinen lähti menemään ja huudettiin ja oltiin lapsellisia. Ajateltiin varmaan molemmat, että kun lapsi tulee niin tollasia riitoja ei vain voi olla.
Myy tsemppiä odotteluun! Mitäs mieltä mies on tällähetkellä tulevaisuuden suunnitelmista?
Beisla eiköhän kaikki ole hyvin ja onhan tässä aikaa tulla oireita niin mulle kun sullekkin :D Kummipoikani äidillä alkoi raju pahoinvointi toisen kolmanneksen alussa ja ennen sitä hyvin oireetonta. Kaikki on mahdollista ja raskaudessa hyvin moni asia on normaalia :D
Myy tsemppiä odotteluun! Mitäs mieltä mies on tällähetkellä tulevaisuuden suunnitelmista?
Beisla eiköhän kaikki ole hyvin ja onhan tässä aikaa tulla oireita niin mulle kun sullekkin :D Kummipoikani äidillä alkoi raju pahoinvointi toisen kolmanneksen alussa ja ennen sitä hyvin oireetonta. Kaikki on mahdollista ja raskaudessa hyvin moni asia on normaalia :D