Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkun huominen testi kyllä jännittää..

Täällä kp1. Ei tullu yllätyksenä..
meillä perheessä oksupoksu jatkuu.. 3-vuotias sai nyt sen taudin.. 3 perheenjäsentä ei oo vielä käyny tautia läpi.. kuopukselle tehtiin tänään eeg-tutkimus ja tulokset saadaan 15.3 kun on neuron puolelle uus aika. Tod.näk seurantalinja ja jos tulee uusia kohtauksia tehdään magneettikuvaus ja alotetaan lääkitys. Itse elättelen toivoa että jäi ainoaksi mutta neuron hoitsu kuulosti siltä että odottas kohtauksen uusivan.. noh.. hyvin samat oireet tuolla lapsella on ku meidän ekaluokkalaisella oli samanikäisenä.. ei passaa nyt murehtia ennakkoon hirveesti ja pitää oikeasti olla tyytyväinen että alettiin heti tutkia koska on käyty sekin läpi että ei oo otettu ees päivystykseen vaikka on ollut tosi kyseessä.

Moikka pitkänmatkalaiset! En tiedä, muistatteko mua, mutta kirjoittelin ryhmässä viime vuonna, kesällä ja syksyllä. Sitten jäin taustalle, kun iski epätoivo ja harmistus pitkään yrittämiseen, joka ei tuottanut tulosta.

Täällä näkyy edelleen olevan jonkin verran tuttuja nimiä, joten halusin tulla rohkaisemaan, tuomaan toivoa ja tsemppaamaan.

Meillä tuli helmikuun alussa 5 kiertoa täyteen Letrozoleilla, ja oli just tehty uudet hoitosuunnitelmat, haettu piikit ja sovittu inssit.

Kunnes seuraavana päivänä hoidonsuunnittelukäynnistä sain täysin puskista plussan lähinnä vitsillä tehtyyn testiin. Tänään se plussa on rv 7+1 ja 11 milliä pitkä. Ja sillä on sydän, joka lyö vimmatusti.

Siispä kaikille teille, jotka elätte sitä elämää, jota mäkin elin kaksi vuotta, kalenteriseksiä, ovisten tikuttamista, toiveiden nousua ja romahtamista, elämän hienoin asia voi silti tapahtua jopa silloin, kun sitä vähiten odottaa.

Jos joku haluaa seurailla matkaani tällä taipaleella, kirjoittelen lapsettomuuden jälkeisestä odotuselämästä blogissani: http://www.lily.fi/blogit/pienet-villasukat

Toivon, että jokainen täällä saisi mahdollisimman pian kohdalleen ihania uutisia! <3

Larissa, hieno sormus ja onnea vielä kerran❤

Nessu, mahtavaa, onnea plussasta! :)

Murkku, huh onneksi ei ollutkaan vatsatauti!

Ilpuri, ihanaa kun oli kivan kuuloinen päivä ollut siellä! :)

Larissa, kaunis sormus, mulla kanssa valkokultainen :)

Junibea, pahoitteluni tädin saapumisesta! :( ja pikaista paranemista teille sinne... <3

Nessu, ihanaa! Onnittelut sinne! :)
Sut saa varmaan etusivun listalta siirtää plussanneisiin? Laitatko vielä tarkempia tietoja? :)

Larissa, onnea! Sormus tekee asiasta niin konkreettisen!

Mymmelisti ja Muurahainen ja Hileinen taitaa ainakin jännäillä H-hetki päivillä jos olen ihan mukana pysynyt teidän kovassa kirjoitus tahdissa! Nyt vain pelkkiä leffaviivoja kaikille!!

Minä teen täällä yhden ihmisen tutkimus tulosta siitä millaisen tuloksen kaksi eri ovis testiä antaa! Aamuisin olen tehnyt CB: n kaksoishormoni testin ja iltaisin pregcheck testin. Voin laittaa tänne kuvaa tästä kattavasta tutkimustaulukosta kunhan saan pysyvän hymynaaman cb:n testiin, jos joku haluaa tulokset nähdä. Tänään tuli toinen vilkkunaama niin voisin kuvitella, että huomenna tai su tulee pysyvä naama.

Nessu, muokkasinkin sut jo plussanneisiin. Tein vähän taustatutkimusta, niin sain tiedot :)

Nyt alkoi jänskättää kuka on maaliskuun eka plussaaja? Ilpuri testaa sunnuntaina ja Hileinen tiistaina, mites onko muita testailijoita? :) :)

Pipanat, Mä harrastin tota kanssa yhdessä vaiheessa testailin pc:n ja sofin tiukilla ovista. Nyt pari kiertoa sitten sofin ja cb:n kaksoishormooni testien kanssa. Totesin, että sofit oli luotettavimmat :)

Voi, kiitos teille :) Onhan tää aikamoista. <3 Sovitaanko, että tuutte pikimmiten perässä plussanneiden leiriin! Että nyt tosiaan niitä elokuvaviivoja kehiin.

Ps. Mä joogasin plussakierrossa ekaa kertaa elämässäni ja useamman kerran viikossa, koko kierron ajan ja vähän ennenkin. Googlailin tarkoituksella sellaisia joogamuuveja, joiden pitäis aktivoida lantion aluetta ja kohdun verenkiertoa (esim. hakusanoilla fertility yoga). Ei siitä ainakaan haittaa ollut! Että jos sellainen on täällä kirjoittelevilla vielä kokeilematta. :)

Nessulle onnea vielä täältäkin! Upea onnistumistarina <3 joskus olen minäkin näemmä sun blogia lukenut :D ja tota fertility joogaa teen minäkin välillä kun ehdin ja saan inspiksen :)

Junibealle pahoittelut menkoista :( ja paranemisia teidän perheelle <3

Joo onhan meillä jonkin verran vahtimista ja kiireestä johtuu. :( oon kyllä sitä mieltä et on väärin meillä vahtia muutaman minuutin vessassa käynnistä varsinkin kun pakko juoda kun on kuuma. Ja meillä myös vessa vähän kauempana, eli hirveen pitkään ei viittii pidättää.

Mä en vielä tiedä milloin testailisin.. Ehkä joskus viikon päästä kun menkkojen pitäisi alkaa 12päivä. Eli mulla testi pvä pe 11.3! :)

Nessulle onnea sydämmen tykytyksistä<3 :) ja kiitos jooga vinkistä, laitan jonnekkin itelle heti ylös! :)

Larissa!! Oon niin kade! <3 nyt tähän mooooonta sydänsilmähymiöö! :)

Pakko tehä synninpäästö! Mä retkahdin.. Oon viikon ajan syöny leipää, roskaruokaa, limuu, pastaa, karkkia ja join limua. :( nyt kun sais itteään niskasta kiinni, alku meinaan meni niin hyvin!! Miten muuten sen bmi voi laskee? :D
Mulla ei mitää tietoa paljon se on ja mikä on paljon?

Paino jaettuna pituuden neliöllä! Niiku meikä: 58kg/1.7x1.7= 20.07. Normi BMI on 18.5-25 about. Ei pidä liian orjallisesti tuota lukua tuijottaa, vaan esim. vyötärö-lantio-suhde kertoo jo enemmän.

Mymmelisti, mulla on viimeiset pari päivää mennyt vähän samoissa merkeissä. Vetänyt jotain makeeta joka päivä sekä juonut kiltisti kiinnityspunkkua :/ Kyllä me vielä ruotuun päästään :)

Mun mies on ollut tosiaan hoitoja vastaan, muistit ihan oikein. Ehkä se vaan tarvitsi aikaa kypsytellä ajatusta. Ivf:ään me ei kuitenkaan lähdetä.

Hileinen kiitos kaavasta :D mulla näköjään se 25,2 :O no ehkä ihan hyvä jättää herkut pois :D

Mimmu, onneks mies on nyt kiinnostunut menemään inssiin! :) mulla vähän pientä pelkoa kerkee kerääntyy ivf hoitoja ajatellen. Me siis ilmottaudutaan kesäkuussa ivf jonoon jos ei ole tärpännyt ja se jono on 6kk. En tiedä mitä niinkään "pelkään" ehkä se jos siinä(kin) epäonnistuu tai kun se on niin hormooni/labra hommaa vaikka onhan siellä lääkärillä muutenkin käyny useemmin jo pelkissä tutkimuksissa.. Ei pitäisi ajatella liikaa :D

Oi mikä ihana määrä plussanneita tänne on saatu sitten viime kirjoittelun! :excited001:happy093Go girls!:happy093.:happy093. :happy093.:hug007

Minni, Pikkukakkosen posti, Mrsc, Muska, Haikara, Beisla ja Nessu! W O W ! ! ! Mielettömän paljon onnea ja tonneittain pikaliimaa ja tarrasukkia mukaan matkaan! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Viipsukka ja Ninukki, olen niin suunnattoman pahoillani! ❤️❤️

Dolcettin kuulumisia minäkin kaipailen.

Pahoittelut kp1:sen kohdanneille ❤️

Monella onkin jännäpäivät taas menossa! :nailbiting: Katjusha, Muurahainen, Ilpuri, Hileinen, eikös vielä muitakin ollut? :)

Ja Larissalle onnittelut kihlautumisen johdosta! ❤️

Plussatkaas nyt ihanat tää ketju tyhjäksi! ❤️ :smiley-angelic001

Rakkauwella, Myy

Tietääkö kukaan mitä Silv:lle mahtaa kuulua?
Lukekohan Katapultti tätä ketjua vielä?
Antakaa ilmi itsenne, jos luette ja kertokaahan kuulumisenne! ❤️❤️

Takaisin