Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu, mahtavia uutisia!!

Larissa, niin ihanaa kun sielläkin hommat etenee...

Voih miten jännä kevät tänne meidän ryhmään on tulossa! :)

Larissa ihanaa et pääsette noin nopeesti noihin ivf hoitoihin :) <3 oliko teillä joku säästö hoitoja varten? Meinaa aika kallista hoitoa. Meillä on pikkasen säästössä joko vauvaa tai hoitoja varten ja saahan tässä lisääkin säästettyä ja ehkä enemmän tulee laitettua rahaa sivuun kun on oikeesti raskaana :D

Mymmelisti mulla ainakin tämän viikon on joka päivä tullut janon tunne, normaalisti en tälläistä koe. Mut nyt on ollu useammin sellainen tilanne, et on pakko saada jotain juoda, mielellään vettä tai vissyä...

Ainiin unohin mimmulle sanoa et hieno juttu tuo äärimmäisen hedelmällinen!! Hyvältä kuulostaa teidän suunnitelmat jatkoa varten ja et inssiin meette jos siis tarvii ;) Oliko se aikaisemmin niin et mies oli vähän hoitoja vastaan ?
Mulla on tunne et kohta on teidän vuoro ;)

Murkku, mulla ollu ihan sama olo pari päivää! Nyt jo nään kuinka kohta päivän säässä sanotaan et "ilma on kuiva ja saattaa aiheuttaa janon tunnetta.." :D :D anteeks nyt romutin molempien unelmat.. :D

Mymmelisti, on meillä vähän säästöjä lomamatkaa/remppaa yms varten, mutta hyvään tarkoitukseen ne menee nytkin :) Laskeskelin ainakin 560€ menee lääkkeisiin. Siihen tietty vielä polimaksut päälle. Tosta veden juomisesta niin yritän kyllä juoda paljon, mutta töissä se on hankalaa, kun ei yksin ollessa pääse veskiin :grin Toivottavasti sinne tulisi se luomu plussa ja pian! <3 ps. tosta omega 3:sta, sen käyttö pitää lopettaa ennen leikkausta, koska verenvuodon riski lisääntyy. Itse varmaan lopetan sen ennen ivf:n punktiota etten vuoda turhaan.

Tosta janosta niin mulla on aina jano sekä suu ja kurkku kuivana kierron lopussa. Johtuukohan jotenkin progesteronista? Voihan se olla r-oirekin :wink:wink

Muoks. Katjusha, toivotaan vihdoin ja viimein sinne sitä pysyvää plussaa ensi viikolla! :Heartred Miten pitkään irroituspiikin hcg näkyy testissä? Onko dpo 12 jo "luvallista" testata? :grin

Muokattu viimeksi:
Varmaan jano johtuu just loppu kierron vaiheista, mulla ei vaan ennen tällästä oo ollu tai jos on niin ei kovin usein/paljon kun en oo merkille laittanut.
Nyt voisin kumminkin alottaa tän "dokaamisen" kun ei siitä haittaakaan ole :D

Niin ja mulla myös töissä se et jos paljon ja käy vessassa usemman kertaa niin työkaverit suuttuu ja sanoo "ei pidä sitten juoda niin paljoo" :(

No kiva, tänne ilmeisesti rantautui joku vattatauti. Vatsa kuralla ja äsken meinasin jo oksentaa, mitään ei ulos tullut, ilmeisesti maha tyhjänä jo... Yöks... :(

Mymmelisti, kurjia työkavereita tosiaan. Ei se kelleen kuulu kuinka usein kukakin käy vessassa ja mistäkin syystä. Jos siellä ei käy nukkumassa/suihkussa tms.

Tiedän kyllä että mun entisen duunipaikan naapurifirmassa oli kuulema vessassa käynti työaikana kielletty. Tai siis juttuja liikkui. En tiedä pitikö paikkaansa.

Ihan loistavia uutisia Mimmu saanut ! Tsemppiä, kohta on varmasti teiän vuoro. Tuntuu varmana hyvältä kuull että on erittäin hedelmällinen :)

Mymmelisti, mä taas juon töissä kamalasti vettä mutta kotona vähemmän :D mun työkaverit vaa naureskelee ku oon niin usein pissalla. Nyt on kotonakin vichy maistunu yllättävän hyvin.

Murkku, kunpa ei olis vatsatautia. sitä ei kenellekään toivo. Mullakin aamulla kierti vatsassa ja oksennus tuli mut sen jälkee semmonen oookoo olo ollut...

Mitähän muuta tääl oli... Pirun kova kirjotustahti ainakin jatkuu :D edelleen oon vähä pihalla näistä lääkkeistä ja hoidoista mut ehkäpä kohta tiedän niistä enemmän. Pari viikkoa olis enää Naistenklinikkakäyntiin..

Meritähti kp 5/30

Täällä piinaillaan vielä pari päivää.. Toivon, että tuhru jäisi kerrankin pois ja pääsisin testailemaan! Sunnuntaina on dpo 10, jolloin odotan tuhrun saapuvan. Virallinen testipäivä on tiistai. No, soittelen ti polille joko ivf:n suunnittelukäyntiä tai ar-ultraa: kumpikin oikeastaan käy :D

Oireita on monia, joko perus pms tai sitten muita. Paleltaa, väsyttää, etoo. Mahassa nippailee.

Hileinen dpo 8

Nonnah, toivottavasti ehditte tallettamaan :)

Hileinen, sinulla myös niin jännät paikat! Jez!

Mymmelisti, ihme vahtimista sun töissä :(

Täällä vatsaa vääntää mut nyt kyllä uskon et johtuu tän päivän oudoista syömisestä. Ihana päivä oli! Mä nii tykkää kun saa uusia tuulia ja vähän tarttui kaupastakin mukaan tavaraa :D nyt kotimatkalla

Mimmu; Hienoja uutisia ootte saanu!:happy:

Ilpuri; Olipas teillä hauska aamu, siun jutut piristää ja naurattaa aina:grin

Mymmelisti; Kyllä meilläkin kattovat aina töissä vähän alta kulmien, et ei oo totta että oot taas menossa vessaan.. varsinkin jos oli jotain parihommaa, että hommat seisoo jos toinen häippäsee. Minkäs mie sille voin, jos kusettaa useemmin kun toisiao_O Vessaan yleensä myös aika pitkä matka, että siellä ei ihan nopeesti voi piipahtaa.

Juon kyllä kotonakin aika paljon, mutta töissä tietysti enemmän kun hikoilee koko ajan:cool:

Muurahainen; Voi ei! Mahatauti on taudeista kamalin, jaffaa naamaan ja pikaista paranemista:)

Nonnah, ovis-onnea!

Hileisellä jännät paikat ;) meinaatko plussata ja jättää mut yksin ivf-taipaleelle? ;D

Murkku, sulla taitaa olla "vatsatauti" ;)

Ilpuri, ihanalta kuulostaa sun päivä! Nautin täällä hengessä mukana <3

Meritähti, kiva kuulla sustakin! :) pian se sunkin ensikäynnin tulee jo! :)

Joku vaati kuvaa kihlasormuksesta :D tässä! Mun mielestä simppeli on kaunista ja kestää aikaa ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1457116339.875704.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin