Kyllä on jännää Katjushalla
Murrku, älä luovuta vielä :)
Tosta äp:stä, jos ois tuossa määrin pinkkiä ja punaista kun on sinistä ja vihreetä niin kyllä tulis paljon sanomista. Mutta mä kans tykkään kirkkaista ja värikkäistä kuoseista, joten vähän harmittaa. Jos nyt raskaaksi tulen niin mietin kyllä et otanko tuon paketin, vaikkakin tuo laatikko on ihana! Mutta eipä tämä nyt maailman lopun kysymys ole, tulisi nyt vain se vauva.
Noniin, ja tän päivän kuvitellut oireet: eilen ja toissa päivänä on ollut ilmavaivoja, yleensä ne alkaa menkkoja edeltävänä päivänä. Sit eilen meillä oli vähän lempeä, niin mies vaan sanoi että onko mulla kuumetta kun on niin kuumat paikat. Lisäksi mun nenä on vuotanut tänään tois paljon. Ja monena päivänä on väsyttänyt tosi paljon Normisti meen nukkuu siinä kahdentoista kieppeillä, tai vähän jälkeen mut eilen meinasin nukahtaa sohvalle jo kympiltä!

En nyt tiedä et onko se nuha mikään "oire" mut kun ei vielä ole allergiakausi eikä mulla ole flunssaakaan. Tänään kuitenkin päätin et käyn ostaa testejä sunnuntaita varten.
Niin ja eilen mun mies sanoi mitä hassuimman jutun

Se ei yleensä oma-aloitteisesti puhu vauvasta mutta puhuu siitä kyllä kun minä puhun, oikein positiiviseen sävyyn. Eilen se nyt kuitenkin oli yhtäkkiä et onko oikeesti paljon niitä jotka ei halua tietää sukupuolta? Mä olin siihen et varmaan aika monet haluu mut on kyllä paljon sellasia ketkä ei halua tietää. (mä haluun itetää mut en kerto muille, ainakin nyt niin ajattelen) Sit se oli et, niin kun mä vaan ajattelin et kun meillä on nuo 2 pikkumakkaria, et eikö ois siistä sisustaa se toinen poikien ja toinen tytöjen väreillä ja sit vaan pistää se vauva sinne mitä sukupuolta se on

Olin et, no joo mut tulee vähän kalliiksi. Mies siihen totesi että no tulee joo, mut eikö ois siistiä
Ilpuri kp29/32, dpo10, yk 25