Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jelly bean hormonihan saattaa tuplaantua vain joka toinen tai kolmas päivä joten ei todellakaan ole hidasta viivan vahvistuminen?! Onnea!

Murkulle pahoittelut :( Perseestä!

Ei miullakaan enää toimi ne äp-linkit, vissiin olivat kelassa huomanneet vahingon ;D
Mie tykkäsin nimenomaan toppahaalarista :D muuten on kyllä taas kovin poikavärimaailma...

Pahoittelut murkku paskoista fiiliksistä❤ tsemppiä!

Jellybean, hyvältähän tuo vaikuttaa, onnea! :)

Ohhoh, jopas oli tylsä pakkaus. Hirveen tummia värejä, ei mitään iloista ja värikästä. Viime vuoden pakkaus oli miun mieleinen, keltasta, limeä, turkoosia ja se pöllö-aihe oli kiva! :happy: Myös ne retro-väritykset on kivoja. En tykkää mistään ns. mitäänsanomattomasta niin kuin tuo uus, pitää olla räväkkää ja väriä ja kuosia eikä mitään haaleeta mössöä:grin

Kiitos kaikille tsempityksistä, harmitus silti suuri. Aika moni täällä varmasti tietää tunteen...

En usko vaikka vasta on dpo 10, että se tästä positiiviseksi muuttuisi. Eipä oo ennenkään muuttunut. 24 kierron kokemus on jo asiasta...

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/ar...akkaus-2016-lipsahti-julki-vahingossa/5769522
En mäkään ihan hirveesti tykänny tästä paketin kuosista, mutta onneks mä en tarviikkaan. :D Ja tosiaan haalari oli kamalin. Nääkin on niin makuasioita, mä en esimerkiksi tehny lapsella mitään terällisillä puolipotkareilla. Myös terälliset potkuhousut oli aika turhakkeita, jäivät pieneksi heti kun ne kaivoi käyttöön. Terättömiä pystyi käyttämään paljon pidempään. Ja terälliset puolipotkarit. Mä en vaan keksiny niille mitään muuta funktiota ku varahousut. Toki neiti on solakka joten ne ei tahtoneet oikein pysyä hänen päällään.

JellyBean, kyllä siinä jotain näkyy, älä hätäile vahvistumisesta. :)

Murkku pahoittelut negasta. :sad001

Plussatuulia piinailijoille! :)

Kiitos äitiyspakkauslinkistä! Mä kyllä enimmäkseen tykkäsin. Itelläkin sininen on lempiväri, niin voin kyllä laittaa sitä tytöllekin. Harmaata olis saanut olla vähemmän. Mun inhokki oli ne keltaiset housut, keltainen ei ole yhtään mun väri.

Tuossa uudessa pakkauksessa on mukana tuollanen unilelu,2015 äp ei ollut. Melko tummia nuo värit uudessa,kun edellis vuoden oli oranssia yms :)

Jellybean kyllähän tuossa viiva on. Ja eikö monella oo tärpänny km jälkeen. Nyt maltat vaan ootella eikä ressailla

Tuo ä.pakkaus ei kyllä ollu mun makuun. Tosi poikamainen. Mä otin aikanaan ensimmäiselle pakkauksen ja siinäkin oli poikamaisia. Mm vaan.sininen haalari ja vihreää oli potkareissa ja makuupussi oli v.sininen. Niin mulla 3 tyttöä. Tuo makuupussi vielä tallessa ja kynsisakset taitaa löytyä. Jos mies ei välttämättä halua pakkausta niin voisin ottaa rahana. Mikähän se summa on nykyään. Jos päästään sinne asti.

Meillä on vaa ekan kohdal otettu pakkaus..
Siitä pakkauksesta ei montaa juttua tullu käyttöön kun oli poikamainen ja meillä 3 tyttöä.
Nyttenkää ei aateltu pakkausta ottaa..

Tää uus ei juurikaan ollu mitenkää houkutteleva mutta on iso ja hieno asia että tollasta jaetaan halukkaille odottajille :)

Jellybeanille vahvistumista viivoille, minustakin suunta on oikea.
Täällä huokaisuttaa ja tekee vaikka mitä. Todella vaikea keskittyä töihinsä tai mihinkään, kun odottaa päivien kulua! Huoh, piinaviikko on täällä nimensä mukainen. Olen niin kovilla lääkkeillä, että oireita voi kuulostella vain kohdun suunnasta. Kaikki muu tulee lääkkeiden sivuvaikutuksena, että ei voi päätellä mitään. Hyvä mieli on, mutta kun ei tiedä mihin päin ollaan menossa niin vaikea rallatellakaan vaan!
Eihän se haittais, että olis joskus äitiyspakkaukselle käyttöä. Mulle käy kaikki värit, kun saan vain vaatteisiin sisällyksen.
Katjsuha 7 dpo

Murkku pahoittelut negasta :(

Höh oli vähän pettymys tuo uus äpakkaus. Se 2015 vuoden oli niin ihana kun oli pöllökuosia ja iloisia värejä. Toisaalta ilolla ottaisin uudenkin pakkauksen vastaan, jos vaan se vauva tulis.

Lapsella on muuten totaalinen blackout liittyen lauantaiseen tapaturmaan. Muistaa kyllä kun oli potkuttelemassa isän kanssa ennen tapaturmaa, mutta itse tapaturmaan liittyvistä asioista hän ei muista mitään. Ei vaikka hänelle näyttää kuvaa. Kyseli nimittäin eilen, että mikä hänen leuassa on?

Kyllä on jännää Katjushalla

Murrku, älä luovuta vielä :)

Tosta äp:stä, jos ois tuossa määrin pinkkiä ja punaista kun on sinistä ja vihreetä niin kyllä tulis paljon sanomista. Mutta mä kans tykkään kirkkaista ja värikkäistä kuoseista, joten vähän harmittaa. Jos nyt raskaaksi tulen niin mietin kyllä et otanko tuon paketin, vaikkakin tuo laatikko on ihana! Mutta eipä tämä nyt maailman lopun kysymys ole, tulisi nyt vain se vauva.

Noniin, ja tän päivän kuvitellut oireet: eilen ja toissa päivänä on ollut ilmavaivoja, yleensä ne alkaa menkkoja edeltävänä päivänä. Sit eilen meillä oli vähän lempeä, niin mies vaan sanoi että onko mulla kuumetta kun on niin kuumat paikat. Lisäksi mun nenä on vuotanut tänään tois paljon. Ja monena päivänä on väsyttänyt tosi paljon Normisti meen nukkuu siinä kahdentoista kieppeillä, tai vähän jälkeen mut eilen meinasin nukahtaa sohvalle jo kympiltä! :eek: En nyt tiedä et onko se nuha mikään "oire" mut kun ei vielä ole allergiakausi eikä mulla ole flunssaakaan. Tänään kuitenkin päätin et käyn ostaa testejä sunnuntaita varten.

Niin ja eilen mun mies sanoi mitä hassuimman jutun :grin Se ei yleensä oma-aloitteisesti puhu vauvasta mutta puhuu siitä kyllä kun minä puhun, oikein positiiviseen sävyyn. Eilen se nyt kuitenkin oli yhtäkkiä et onko oikeesti paljon niitä jotka ei halua tietää sukupuolta? Mä olin siihen et varmaan aika monet haluu mut on kyllä paljon sellasia ketkä ei halua tietää. (mä haluun itetää mut en kerto muille, ainakin nyt niin ajattelen) Sit se oli et, niin kun mä vaan ajattelin et kun meillä on nuo 2 pikkumakkaria, et eikö ois siistä sisustaa se toinen poikien ja toinen tytöjen väreillä ja sit vaan pistää se vauva sinne mitä sukupuolta se on :grin Olin et, no joo mut tulee vähän kalliiksi. Mies siihen totesi että no tulee joo, mut eikö ois siistiä :grin

Ilpuri kp29/32, dpo10, yk 25

Ilpurin mies on kyllä mainio :grin

Mun mies kyseli, että milloin on testiaika. Kun kerroin päivän niin se kysyi, että no mitäpä veikkaat tuloksesta. Kaikkihan näyttää nyt tosi hyvälle niin tcm:n kannalta, kuin limakalvojen ja vielä päälle ne kaksi follia. Sitten toisaalta ainahan mulla ultrassa kaikki on näyttänyt hyvälle eli tuskin se mitään lisäarvoa antaa. Mies vaan totesi myhäillen, että sillä on hyvä fiilis, kyllä se plussa vielä tulee. Aha, no sillä on varmaan sitten pää pehminnyt.

Tää kahden keltarauhasen toiminta on kyllä kieltämättä aika kivuliasta. Mulla on päivittäin hillitön alavatsan turvotus päällä ja molemia puolia jomottaa. Tänään pitäisi aloittaa luget eli saas kattoa mitä näille kipristelyille käy. Etta tuplaantuuko.

Mustakin uusi äitiyspakkaus on värimaailmaltaan aika poikavoittoinen mutta tuo makuupussi on aivan ihana! Mä olen aina sanonut, että haluaisin ostaa pakkauksen, kun tuun raskaaksi mutta niin ne vaan pakkaukset kerkeää vaihtumaan ilman, että tarvii hankintoja tehdä.:meh:

Ilpuri, juu neiti ei siis menny tajuttomaksi missään vaiheessa, mutta varmaan sattui kuitenkin sit sen verran...päivystykseen mennessä valitteli päänsärkyä ja korvasärkyä ja oli vähän uneliaan oloinen sinne mennessään mutta lasten odotustilassa piristyi. Leukahan siis tikattiin noin 5 h tapahtumasta, joten aika kauan jouduttiin odottamaan. Vielä ennen nukkumaanmenoa katsottiin ikkunasta kun pupu oli linnunruokintapaikalla ja nukkumaanmennessä neiti kertoi, kuinka hän oli nähnyt isin kanssa pupun mummulasta tullessa tänään. Muuten hyvä, mutta siitä oli jo useampi päivä eikä neiti ollu "tänään" mummulassa...toki tän ikäisellä aikakäsitys on muutenkin hieman hatara...

Huonosta muistista ei sinänsä ole kyse, koska lapsi muistaa ihan älyttömän paljon kaikenlaisia asioita. Oli esimerkiksi ekaa kertaa hautajaisissa joulukuussa ja nyt helmikuussa näki telkkariohjelmassa hautajaiset. Vaikka "kirkko" oli aivan erilainen ja ihan vieraat ihmiset, hän kuitenkin tunnisti tapahtuman ja kysyi että "olinko minä tuolla?".

Vielä ei oo laitettu renkaita paikallee, joten ei tiedetä tuliko jotain pelkotiloja. Mut pitänee ne pian laittaa.

Saas muuten nähdä, joudutaanko jättämään tää "yrittäminen" kesken, kiitos Valviran. :arghh:

Muokattu viimeksi:
Takaisin