Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Enköhän mä tänään päivän toisesta pisusta tee uuden testin (jos se ei oo niin laimeeta), kun niitä tuolla kaapissa reilusti on. :D

Kuivuneena siinä ehkä joku hailura kans näkyy, mut hyvin huonosti. Paremmin kuitenkin kuin eilen...

Ainiin, Kelan sivuilla on julkaistu yksi kuva tämän vuoden äitiyspakkauksesta, jossa näkyy kaikki tuotteet jos jotakuta kiinnostaa käydä ennakkoon vilkasemassa :)

Nenna, missä, Mä en löytänyt kuin viime vuoden kuvan.??

Larissa, ei se haittaa. :) on vauvalan testejä, itse vertaan kuvia siihen dpo 7 tehtyyn negaan, jossa ei tosiaan näkynyt sitten minkäänlaista viivanpaikkaa..

:D no oli se sittenkin ihan ok hieno kun nyt katoin uusiksi. Ainut mistä en tykännyt oli se toppahaalarin väri, siis se ulkojuttu mikä oli ekana

Nyt ku kokeilin nennan linkkiä tuli vaan ilmoitus että pahoittelut jotain meni pieleen =D

Meillä tuli sitten kuitenkin käsky tarkempiin tutkimuksiin tuon kuopuksen kanssa. Huomenna oyssiim eeg-tutkimukseen. Hyvä että tutkivat.. mut jännä että näin pian ku yleensä pitää olla 2 kohtausta ennen ku tutkivat.. mutta voisko vaikuttaa se ku yhdellä isommista on ollut lapsuusiän epilepsia.

Täällä dpo13. Yhden testin oon tehnyt ja se on täysin selvä nega. Odotettavissa oli tulos, koska koko ajan ollut fiilis että tärppi ei käynyt tälläkään kertaa. Yritän tsempata itteäni sillä että ens to pääsen jatkaan tatuointia.

Ei mullekaan näytä mitään toi Nennan linkki o_O Ja en löydä kelan sivuilta muuta kuin vuoden 2015 pakkausen kuvat o_O Ehkä laittoivat uuden pakkauksen kuvat vahingossa etu ajassa ja ottivat ne pois :grin

Junibea, pahoittelut negasta :sad001 Mutta kiva, että pääset nyt kuvaa jatkamaan! :)

Murkku, mien en sen viime kierron dpo 9/10 hailuran jälkeen luota noihin vauvalan testeihin yhtään. Ja minä myös vertasin sitä täysin negaan. Mutta toivotaan tietty että sun hailura vahvistuu kirkuvaksi plussaksi!

Mannikka, toi linkki toimii! :)

Tykkään kyllä noista kuoseista! Värimaailma on ehkä hitusen poikamainen..? Mutta ihan jees :)

Joku ehti meidän lasketun ajan ryhmässä tallentaan sen kuvan :D
ImageUploadedByVau Foorumi1456987507.519456.jpg

Ei ihan mun makuun :( taas paljon "pojille" mun mielestä

Muoks maannikka ehtikin laittaan toimivan :D

First response oli nega. Nyt luovutan, ei meille vauvaa tule... Ois se tullu jo jos ois ollu tullakseen. Tää on ihan paskaa!

Oma mielipide äippä pakkauksesta, aika poikamaiset värit pakkauksessa...

Kiitos teille ja anteeksi, poistun taas takavasemmalle...

Murkku, mitkäs dpot? Kyllä kerkeet testit vielä plussaksi muuttaa ;)

Mulla mieli tekee tepposia!! Alkaa olee oireita :D hah! Siis mulla on jano, pissahätä, vilu, ilmavaivoja ja tänään tuli huono olo... Okei ehkä mä oon kipee :D
Siiis mitenkää ei vielä vois mitää oireita olla ku kp22/30 dpo5 :D miks pää kiusaa mua?? Voisko tästä valittaa jonnekkin?

Takaisin