Enni, olen ns. miehisellä alalla konttorihommissa, on tällä tontilla 2 naista ja 1 naistuurari. Meillä on myös yks naistyöntekijä mun lisäksi, mut sitä mä nään noin kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Mä en ole esim. kaikkia meidän työntekijöitä nähnyt koskaan, koska tää toimisto on työpaikka vain kahdelle, loput huitelee mis huitelee, asemapaikkoja voi olla ympäri Suomen. Okei tässä toimistossa on kolme työntekijää, mutta se kolmas ei oo meidän firman vaan naapurifirman. :D
Tontilla on tässä viimeisen parin kuukauden aikana mm. kaadettu metsää, räjäytetty kalliota, murskattu, täällä on romua, ja nelipyöräisiä ja useampipyöräisiä löytyy melkein joka lähtöön. Vuokranantaja siis laajentaa.
Eilen mulle mm. luvattiin 50 euroa, jos vedän miestäni turpaan.

Varmaan ensimmäisen puolen vuotta yks pysäytti mut aina vastaantullessa ja tarkisti, onko mulla vieläkään ripsiväriä ja huulipunaa. Ei se enää jaksa ku ei mulla koskaan ollu.

Ennen lasta meikkasin tosi usein mm. töihin jos oli vaikka aspahommissa, mutta nyt ei tahdo millään jaksaa muuten ku juhliin. Tos pari tuntia sitten mulle soitettiin että 1 minuutti aikaa siirtää auto tai se lähtee pyöräkuormaajalla.
Mulle myös sanottiin viime vuonna, että mulla on päässä vikaa. Tämä siis siitä syystä, että sanoja ei ole ennen nähnyt naista, joka peruuttaa auton parkkiin jokaikinen kerta duunipaikan pihassa.