Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti; Kiitos siunkin kertomuksesta. Oon aina ajatellu, että se endo on jotenkin sellanen "selvä homma". Et siitä ei voi erehtyä onko se itellä vai ei ja niitä oireita ei voi luulla muuksi:oops:
Toivottavasti teillä nyt tärppäisi pian:happy:

Oi larissa niin paljon onnea! Olet sen onnen ansainnut <3 josko toinenkin onni kolkuttaisi jo ovella ;)

Pepe mahtavaa olenkin kaivannut kuulumisiasi! :) niin se aika juoksee!

Nennalla ihana masukumpu jo! :)

Diabolicat voi juku mitä kaikkea sattunut :( toivottavasti laps paranee pian!

napa. Ei edelleenkään mitään raskausoloja EI MITÄÄN! En mistään muusta kun ultrakuvista tietäisi olevani raskaana ja iltasesta turvotuksesta :D Näin jopa unta, että olin raskaana ja heräsin ja hetken ajattelin, että voikun oli ihana uni, kumpa olisinkin kunnes tajusin, että mähän oon? :D Päivisinkin välillä unohdan koko asian kun oli on tysin normaali. Niin outoa... 21.3 olisi nt ulta ja sitten saakin kertoa kaikille <3

Minni rv 9+5

Onnittelut Larissa :)

Täällä mennään kp38/30-34. Oon miettinyt että jospa mulla ei ollutkaan ovis sillon kp16. Meinaa käytin erilaista ovistestiä kuin yleensä. Ovisplussa tulee mulle melkeen heti kun tikkua uittaa mutta tällä kertaa meni ainakin 5min ennenku tuli tasavahvat viivat.

Hitsit ku mieli tahtoo vielä säilyttää uskon raskauteen. Aikaisemmissa raskauksissa oon testannut niin myöhään(rv 6-7) etten ollenkaan tiedä plussaanko aikaisin vai myöhään.

Pikainen omanapa the oireet päivitys:

Äsken vihloi kohdun kohdalta n. 10 sykkivää vihlaisua, ihan silleen ettei voinut olla huomaamatta, mutta ei kuitenkaan niin että sattuisi. Voisiko olla tarttumisesta tai sen yrityksestä kyse? Heh heh... Hulluksi tässä on tultu. :D vähän sitä ennen tuli hirveä veren maku suuhun... Nää on pakko olla THE OIREITA!! :D

Muurahainen dpo 7, yk 25

Murkku, voi siun oireet on kyllä erittäin lupaavia! Miullahan kans alkoi todella aikaisin menkkoihin viittaavat (tai niin ajattelin koska lääkäri oli juuri kertonut ettei siinä kierrossa ainakaan ole mahista plussaan) vihlonnat ja krampit ja luulin jo ett miulla jäisi lutis tosi lyhkäseksi siinä kierrossa.
Mie pidän peukut pystyssä täällä! :)

Minni, ootpa jo pitkällä siekin, huh kuinka aika kuluukaan :)

Murkku, voi kunpa oireet olisi THE oireita! :)

Minnikin on ehtinyt niin pitkälle! Ja olet elävä esimerkki, että raskaus voi olla myös oireeton :)

Pätkis, voihan olla että sun ovis oli myöhemmin. Ja jos oot aikaisemmissa raskauksissa plussannut myöhään niin onhan sekin mahdollista :wink

Enni, sen takia endo on aika viheliäinen sairaus, että se on aika vaikea diagnosoida. Yleensä oireiden alkamisesta diagnoosiin menee vuosia! Moni lääkäri tuntuu myös helposti vielä nykyäänkin leimavan endosta kärsivän naisen oireiden kuvittelijaksi :mad: Mulla kävi tavallaan tuuri, että munasarjan pesäke oli niin iso, että se näkyi ultrassa. Yleensä vain laparoskopia on ainoa keino diagnosoida endo.

Junttura, pahoittelut negasta mutta onnea ivf-koitokseen!!! :) Tuokoon se teille pitkään odotetun plussan! Menette vissiin lyhyellä kaavalla?

Kiitos kaikki tsempeistä myös täällä<3

Pääsin eilen tiputuksessa ja tänään ei ole juuri kipuja ollut :) Juonut olen, ruokaa en ole saanut alas mutta tänään pitää jo alkaa syömään :P
Pieni vastasi rv 5 mutta en tajua kuinka pituutta oli jo melkee 1 cm :o eikös rv6 ole 1cm :D Toivottavasti 2 viikon päästä Suomessa sydänlyö ja kaikki. Kun ruskuaispussi on mutta sikiö kaikua ei vissiin ollu, vai onko sitä viellä rv5 ? :o Hcg oli paripäivää sitten 6000, vissii hyvä?

luultavasti joku virus oli koska tulehdusarvot oli 40 eilen.

Murkku, mulla womanlogissa se asetus et seuraa mun kiertoja ja sen mukaan laskee, okei mulla on tän melkee 4v aikana kierrot 27-35 (35 oli se millon saatto olla joku kemiallinen) muuten aina pysyny 28-30 eli kahen päivän heitto ja nytki viimeset puolvuotta kierto ollu 30 päivää. Toivotaan että ei enää tarvis kauaa odotella! Toivon että koko ryhmä plussais kevään aikana! <3 en sano ääneen sitä etten jinxaa mut plussia teille päin ;) <3

Kiitos enni! Olis aika ihanaa kun koko ketju tyhjenisi tässä kevään aikana! :) voisin melkein suositella womanlogia tai jotain muuta vastaavaa mihin on helppo merkata kaiken näkösiä oireita ja ehkä jo muutaman kierron päästä näkee tuleeko joku tietty kipu tietyssä vaiheessa kiertoa vai miten.. :)

Minni, aika ihanaa et olet täysin ääripää kun suurin osa täällä :) ehkä sä odotat tyttöä (yhen sanonnan mukaan vähemmän huonovointiset odottaa tyttöä kun vähemmän hormooneita tai jotain sinne päin..) :) <3

Haikaralle voimia! Olitteko menossa ultraan siellä reissussa vai odotatko suomeen?

Mymmelisti kp19/30 dpo2 yk43

Mymmelisti itselläni ja miehellä on todella vahva tyttöolo kylläkin! :D olen vain kuullut, että nimenomaan tytöstä tulee rajumpaa pahoinvointia ym! Saas nähdä! :) Voin kyllä sanoa, että välillä oireettomuus lisää ressiä kun ei mitään viitteitä siitä että kaikki olisi hyvin!

Minni, voin vaan kuvitella! Ite stressaisin hulluna et miks ei mitään oiretta, enkö ookkaan raskaana.. Vaikka eihän se huono olo sitä kerro et on raskaana. Oliks teillä jo dopleri? Mä varmaan hommaisin sen et saisin mielenrauhan. :D

Minni, mulla ei oo ollut koko raskausaikana minkäännäköistä pahoinvointia ja silti rakenneultrassa lupailtiin tyttöä :) Suosittelen kyllä dopplerin hankintaa, mulla se oli kovasti käytössä siihen asti et alkoi liikkeitä tuntumaan :)

Larissalle onnea kihlauksesta ! :)
Muurahaisen oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta :)
Ja olikos se Beisla joka plussasi Ivf:stä , onnea :) Ja toki muillekin plussanneille onnittelut, muille tasapuolisesti tsemppiä !

Jaahas, tulipa todistettua sekin, että luget ei näemmä estä menkkojen alkamista jos ne on alkaakseen :D eli kp 25 onkin nyt näemmä kp 1. Ei voi mitään, huomenna siis menkkojen kanssa sinne lekuriin. En kyllä ala uutta aikaa kyselemään kun tätä sain oottaa 3 kk! Ja kyllä siellä jotain pystytään tekemään tai edes jatkosta juttelemaan vaikka on menkatkin. Ei edes vituta, kun ehdin taas itkut jo itkeä negoja tehdessä :D

Uuteen kiertoon siis ja ehkä tämä on meidän vika kierto ennen ivf? ;) kohta lähdetään kihloja ostamaan!!! <3

Minni, mullakin on tyttöolo sun suhteen!

Joo eihän niitä oireita kaikille tule ja olenhan tyytyväinen, että pystyn elämään täysin normaalisti!
Doppleri on postissa ja aattelin tänään sen noutaa, mutta en tiedä uskallanko vielä kokeilla kun veikkaan, ettei ääniä vielä kuulu. Ostin sen jonka saa puhelimeen tai tablettiin liitettyä ja sitten ääniä saa tallentaa ja lähetellä esim miehelle töihin ;)

Larissa en usko että menkat haittaavat! Kyllä ainakin gynelle voi mennä vaikka menkat olisikin! Mutta pahoittelut kp 1 kuitenkin vaikka mielesi taitaa olla ihan ok? :) Ivf antaa toivoa <3 Sillä te varmasti onnistutte! Jännä, olet eka mun ja miehen lisäksi kuka veikkaa tyttöä! Mun viimesimmästä ultrakuvasta kaikki sanoi tuolla "kyllä se oli niin vaikeeta" ketjussa, että vahva poika veikkaus :D

Minni, hyvä fiilis on nyt :) katotaan huomenna uudestaan että mikä on polin päätös. Jos ivf-homma ei lähde etenemään niin sitten oon mörtsinä :D mutta kyllä aion vuolaasti kertoa päivittäisistä kivuistani niille! Josko se nopeuttaisi asiaa :) Kuulin, että Kys:llä ei edes ole varsinaista ivf-jonoa (jonotus muutama kuukausi) ja haluttaessa prosessia voidaan kyllä tarpeen tullen nopeuttaa. Ps. Laitas tännekin se u-kuva niin voidaan arvailla! ;)

No minäpä laitan :D

Tässä meidän juniori sillon viikko sitten rv 8+5 :)
Pienen pienet kädet ja jalan tyngät näkyvissä!

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1456745346.506819.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1456745346.506819.jpg
    249.3 KB · Katsottu: 245
Muokattu viimeksi:
Takaisin