Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä en enää muista, missä vaiheessa sain äänet dopplerilla. Ehkä jossain 9-10 viikon korvilla? Enivei, meillä sydänäänet kuuluivat oikealta nivusista (melkein). Neuvolassakin jouduin välillä vinkkaamaan että kokeiles tuolta, kun eivät tahtoneet löytää. Neiti majaili siellä siis ihan alkuraskaudesta lähtien ja olikin sitten oikeanpuoleisessa raivotarjonnassa synnytyksessä ja kiinnittyikin todella varhain. Liikkeet tunsin ensimmäistä kertaa burleskin tanssitunnilla ku istuskelin siellä jäsenkorjauksen jälkeen seuraamassa harjoituksia (en saanut itse osallistua koska olin ollu just jäsenkorjauksessa, samana päivänä ei saa rasittaa liikaa kehoa ettei korjatut paikat mee takas väärään asentoon). Taidettiin harjoitella biisiä "I'm a good girl". Lähinnä tuntui siltä, kuin kala löyhyttelisi vettä evillään. Olin silloin viikolla 15. :love7

Mm. istukan sijainti saattaa myös vaikuttaa siihen, kuinka tuntee liikkeet. Esim. etuseinämässä oleva istukka saattaa tehdä sen, ettei liikkeitä juuri tunne.

Mulla oli muuten poikamaha, joka ei näkynyt takaa ollenkaan, mutta kasvoi alas eteen. Kaikki sanoi sitä pojaksi. Tyttö tuli. :) Ja mä taisin joutua luopumaan tavallisista farkuista jo viikolla 7 sen takia, kun tosiaan se maha kasvoi alas eteen....

Eilen vähän jännitti ku alettiin neitiä katselemaan että kyllä sillä taitaa joku rokko olla. Mitä jos mä oon raskaana, voiko vaikuttaa sikiöön? No menkathan ne eilen tuli joten nou hätää. Ja tänään osoittautui sitten vesirokoksi, onneksi vaikuttaa aika lieväoireiselta.

Muokattu viimeksi:
Diabolicat vesirokko voi ainakin olla haitallinen raskaana ja aiheuttaa sikiövaurioita. Oletko itse sen sairastanut? Jos olet niin et luultavasti saa sitä uudelleen. Neuvolassa ne pyydettäessä ottaa sen verestä oletko sairastanut vai et :)

Juu me molemmat vanhemmat ollaan se sairastettu. Onneksi jätettiin eilen taekwondo väliin ettei menty sinne tartuttamaan. Neiti tosin meinas alkaa kiukuttelemaan ku tajusi ettei päikkäreiden jälkeen mennäkään taakongoon. :(

Ja neuvola kielsi ensi viikonlopun harrastukset joten ne sitten peruttu. Ja tikkien poistoon ku mennään perjantaina niin silloinkin meillä on vähän niinku eristyskohtelu... :grin

Minni, Maggie, Nenna ja Mrsc ootte ihanan pitkällä jo ❤

Mulla oli muuten täysin oireeton raskaus ja poika tuli :p

Haikara paranemista ❤

Mymmelisti taidetaan mennä taas samoissa ;) mun uskollinen kiertokamu ❤

Oli paljon muutakin , mut enhän mä muista :eek:

On. Mulla oli ovis pahasti myöhässä. Kp18 oli kunnon kivut oikealla koko illan ja kp19 vasemmalla sama juttu :confused:
Hoitovapaakin loppui keskiviikkona kun poika täytti 3v. Kovasti haluan uskoa ja toivoa ihmettä, mutta... No ainakin punkku odottaa hyllyssä :p

b5210a71615834ae838b315500eeafba

-PikkuMinski kp21/30? Dpo2-3 yk30 letrokierto 2-

Muokattu viimeksi:
En tajua miten mies pystyy oleen niin rauhallinen. Mä oon ku päätön kana. Ollako vqi eikö olla raskaana? Jos ei raskaana koska vuoto sitten aikoo tulla... Plää :hungover:

Pätkis; Meillä aina sama juttu! Mie hermoilen joka asiasta ja haluun kaikki päässäni selväks, että tiiän mitä ajatella mistäkin. Ja mies sanoo vaan aina, että odotellaan rauhassa nyt vaan vielä vähän aikaa ja katsellaan:joyful:

Mymmelisti; Mikä se juttu siis on, joku sivusto netissäkö?:confused:

Oi, kun tänään ollu ihanat ilmat. Kyllä olis kiva mahan (tai vauvan) kanssa lenkkeillä tuolla:rolleyes: Kevätvauvahan meillä oli toiveissa alunperin, nythän se maalis-toukokuussa syntys jos olis sillon parin kuukauden sisään tärpännyt:sad001

Enni, jos tarkoitit womanlogia, niin se on puhelimeen ladattava sovellus, tosin lumialle sitä ei saa :)

Minski, hyvät tallettelut teillä ainakin on! Meinaatko punaviinikikkaa kokeilla siekin? Toivottavasti se toimii kun monet on nyt menossa olevassa kierrossa kokeillut :)

Haikara, kyllä se aika vaan tulee nopeaa, usko pois! Siulla on nyt niin paljon kaikkea muutakin tässä välissä eikä siihen enää ole ku parisen viikkoa :)

Joo meinasin nenna kokeilla, mut mä tykkään punkuista ihan kauheesti :p

Ja on talletettu (niinku kaikissa kierroissa) kp8 eteenpäin vähintään jokatoinen päivä :D

Ihana ilma olisi, mutta sylissä nukkunut koko päivän 3v poika kun yöllä nousi päälle 40 kuume :(

Larissa, kyllä mut ainakin ultrattiin, vaikka menkat alkoi.

Pikkuminski, voi ihanaa! Unet on niin ihania!! <3 parempi myöhään kuin ei ollenkaan, voi kumpa sielläkin pian tärppäisi <3

Enni tää kans suosittelee womanloggia :)

Nenna, Mymmelisti ja Larissa; Okei, sitä siis ainakin kannattaa kokeilla! Mutta en osaa ladata mitään juttuja enkä tiiä mitään mistään sovelluksista:grin Pitää pyytää mieheltä, jos se löytää sen. Se kun on vähän paremmin nykyajassa mukana:p Kiitos vinkistä :)

Takaisin