Yhtenäinen mittausviiva alkaa 16.2. Ku ovulaatio oli tikuttelun perusteella 14.2. Normistihan sen ois pitäny olla 16.2.
Toivottavasti tästä seuraa muutakin kuin pettymys. Eilen aamulla melkein tikutin, mut jätin väliin. Huomenna sitten, vaikka vielä vähän aikaista onkin. Mm. lapseni on nukkunut nyt varmaan viikon pelkällä vaipalla (laittoi kyllä sukat eilen illalla). Itsellä sitten sukat, collegehousut, yöpaita, huppari...jotka sitten riisuin vessareissun yhteydessä ku tuli kuuma. :D Nyt vähän kuvottelee taas. Paino on vähän pudonnut ja tosiaan lämpö on nyt hieman koholla. Pikku Kakkonen on nyt parina päivänä ollu päivän kohokohta, äiti saa löffätä (ja vähän torkahtaa) sohvalle. En uskalla liian aikasin tikutella, pelkään muutenkin että mä vaan kuvittelen TAAS oireita.
Terppatuloo uutukaiset, just nyt en nimimerkkejä muista. :D
Niin ja MrsC, muistanko oikein että teillä alkaa kämpän remontti? Aiotko itse osallistua siihen kuinka? Mä suoritin viime talvena remonttikoulua ja kysyin meidän pintakäsittelyopettajalta, että jos mä tuun raskaaksi ni haittakse? Hän sitten kertoi (on siis koulutukseltaan sekä pintakäsittelija että restauroija), että hänen yhtiökumppaninsa tuli raskaaksi ja vakuutusyhtiö vaati kaikkien heidän käyttämiensä kemikaalien sisällysluettelot ja kielsi työskentelyn. Tämä opettajani myös sanoi, että hän ei voi kieltää, mutta suosittelee etten osallistu remonttikouluun tai ylipäätään remontointiin raskaanaollessa. No ei tullu plussaa joten suoritin remonttikoulun ja remontoin sitten kotonakin vähäsen. :D Vaiheessa on vielä kylläkin..