Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa mukaan toivesiro!

Diabolicat, ainakin olet ovuloinut :)

Täällä testattu taas negaa tälle aamua. Taisi se keskiviikon testi olla joku viallinen... Oh well! Sunnuntaina taas uusiksi :)

Larissa dpo 11 tai 12

Yhtenäinen mittausviiva alkaa 16.2. Ku ovulaatio oli tikuttelun perusteella 14.2. Normistihan sen ois pitäny olla 16.2.

Toivottavasti tästä seuraa muutakin kuin pettymys. Eilen aamulla melkein tikutin, mut jätin väliin. Huomenna sitten, vaikka vielä vähän aikaista onkin. Mm. lapseni on nukkunut nyt varmaan viikon pelkällä vaipalla (laittoi kyllä sukat eilen illalla). Itsellä sitten sukat, collegehousut, yöpaita, huppari...jotka sitten riisuin vessareissun yhteydessä ku tuli kuuma. :D Nyt vähän kuvottelee taas. Paino on vähän pudonnut ja tosiaan lämpö on nyt hieman koholla. Pikku Kakkonen on nyt parina päivänä ollu päivän kohokohta, äiti saa löffätä (ja vähän torkahtaa) sohvalle. En uskalla liian aikasin tikutella, pelkään muutenkin että mä vaan kuvittelen TAAS oireita.

Terppatuloo uutukaiset, just nyt en nimimerkkejä muista. :D

Niin ja MrsC, muistanko oikein että teillä alkaa kämpän remontti? Aiotko itse osallistua siihen kuinka? Mä suoritin viime talvena remonttikoulua ja kysyin meidän pintakäsittelyopettajalta, että jos mä tuun raskaaksi ni haittakse? Hän sitten kertoi (on siis koulutukseltaan sekä pintakäsittelija että restauroija), että hänen yhtiökumppaninsa tuli raskaaksi ja vakuutusyhtiö vaati kaikkien heidän käyttämiensä kemikaalien sisällysluettelot ja kielsi työskentelyn. Tämä opettajani myös sanoi, että hän ei voi kieltää, mutta suosittelee etten osallistu remonttikouluun tai ylipäätään remontointiin raskaanaollessa. No ei tullu plussaa joten suoritin remonttikoulun ja remontoin sitten kotonakin vähäsen. :D Vaiheessa on vielä kylläkin..

Muokattu viimeksi:
Larissalle pahoittelut, mulla on vielä toivoa sun suhteen koska eka testi oli niin lupaava, voi kun <3

Tervetuloa uudet mukaan, toivotaan teille ja kaikille muillekin pikaista plussaa <3

On: kp 27/30, oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Dpo ehkä 12-13, sunnuntaina ehkä testaan. Nyt on kyllä sellainen fiilis etten jaksaisi negaa, että odottaisiko vaan menkkoja. Alustavasti olin ajatellut testiä jo tälle aamulle, mutta en tehnytkään.

Diabolicat ja MrsC; Remontoida voi ihan normaalisti koko raskausajan. Alkydimaaleissa yms. tietysti kannattaa käyttää suojaimia jos enemmänkin tekee ja jos mahdollista, vältellä LIIAN RASKAITA nostoja.

Diabolicat ompas jännä suositus remontoimisesta! Mä remontoin yksin vauvan huoneen rv30+, revin tapetit ja tein pohjat ja maalasin kaikki pinnat, välistä vähä supisteli ja muutaman kerran meinasin jakkaralta tipahtaa mutta hyvin meni ja terve poika tuli :D en ees aatellu että se olis jotenki kiellettyä. Mies koitti toppuutella ettei tuu kekkula pihalle mutta ei tullu :D ja maha oli maalis vaikka kuinka suojautui.

Larissan negalle pöh!

Juu ei se opettaja sitä niinkään nostojen tms. raskaiden töiden takia suositellut välttämistä vaan enemmänkin just kai kemikaalihöyryjen takia. Uskon että perusteli kantaansa nimenomaan vakuutusyhtiön päätöksen perusteella. Tämä hänen raskaanaollut yhtiökumppaninsa kun ei siis saanut vakuutusyhtiön päätöksellä tehdä MITÄÄN heidän töitään, että olis edes rajattu.

Olin raskaana töissä isolla työmaalla projektityössä. Sain työturvallisuuspäälliköltä puhuttelun, kun erehdyin mahani kanssa menemään työmaalle poikien kanssa. Sain siis porttikiellon osittain portaiden takia, osittain mahdollisten kemikaalihöyryjen takia. Tässä toki isointa roolia näyttelee vastuukysymykset.

Muokattu viimeksi:
No ohhoh! Kyllä meilläpäin on kaikki töissä olleet ihan normaalisti, jossei jonkun muun vaivan takia ole aiemmin pois jääneet. Eikö ne työntekijät ite olis sairaita, jos se työ olis jotenkin vaarallista? Vai pitäskö plussasta jäähä jo äitiyslomalle? Jos niin olis, ni eikö rakennushommien pitäis kuulua siihen erityisäitiysraha (mikä nyt olikaan) piiriin ja ei kuulu.

Tuohon en voi ottaa kantaa koska tosiaan vakuutusyhtiöhän ei ole minua kieltänyt remontoimasta, vaan tätä opettajani yhtiökumppania. Ja kyllähän niihin kemikaaleihin voi altistua. On tää munkin työympäristö mun mielestä vähän kyseenalainen hengitysteitä ajatellen.

Vaihdoin alkuviikosta vesiautomaattiin vesipullon töissä...täällä siis ilma täynnä tommosta epäpuhtautta... (toi tosin naapurifirman työntekijöiden keittiössä, mut meidän toimistossa ei tilanne ole paljoa parempi). ... Ja siis kyllä, täällä meidän toimistossa käy siivooja kerran viikossa, en tiedä käykö naapurissa kerran vai kaks kertaa viikossa.
8ceb575675d48ffb5a4657680c4467d3

Muokattu viimeksi:
Totta kai, ei ollu mitään henkilökohtaista, että sie tässä oisit jotenkin väärässä:)Kerroin vaan, mitä miule on kerrottu näistä ja mitä itse oon nähny tuttavapiirissä, töissä/koulussa jne.

Missä vaiheessa kiertoa ihmiset on menossa? Onko kukaan testaamassa lähiaikoina? Tahtoo nähdä lisää plussia!!! :)

Jennie, plussaa sinä edes sunnuntaina! :wink

Musta tuntuu, että pidän vähän foorumitaukoa taas, kun uusi kierto käynnistyy. Ottaa taas vähän koville tämä epäonnistuminen :sad001 Kovasti toivon, että ensi tiistain polikäynnillä päättäisivät aikaistaa meidän ivf:ää... Face ja instakin taas täynnä vauva- ja masukuvia. Onneksi on viikonloppu vapaata töistä pitkästä aikaa ja lähdetään miehen kanssa pienelle road tripille! :)

Larissa; tsemppiä ja halaus:Heartred Miustakin tuntuu, että mihin vaan meenkään, ni kaikilla on vaunut tai maha pystyssä:shifty:

Enni kp16/28 yk8

Tsempit Larissa ♡
Ittellä oli kans esikon yritysaikana sama, mahoja näki kaikkialla. Ja keskenmenon jälkeen niitä tuntu erityisen paljo olevan.. Luokallaki 6 plussas ja sai vauvan ennenku mä plussasin nii se otti aiva perkeleesti mielen päälle ja luulin jo tulevani hulluksi.. Sitte se ylläriplussa tuliki mutta edelleen otti muitten uutiset mielen päälle.

Junibea, toivotaan että plussa pääsee sut yllättämään <3 Täällä olisi kans tarvetta kampaamokäynnille! Viimeksi olen käynyt melkein 2 vuotta sitten :grin :oops: Viime kuussa piti päästä ilmatteeksi, mutta se peruuntui :mad:

Enni, joko siellä oli ovis? Milloin meinasit testailla? :wink

Tsemppiä meille kaikille! Pienet itkut tirautin ja nyt on taas vähän helpompi olo :grin Muoks. Tilasin itselleni paremman uunin geelilakkausten tekemiseen. Olkoon vaikka myöhäinen synttärilahja, lohdutuspalkinto tai vastaava :grin

Muokattu viimeksi:
Larissa toivotaan, mutta pahasti pelkään että ei tässä(kään) kierrossa tapahdu mitään.
Tänään polilta soitettiin ja päädyttiin siihen että yksi kierto enää clomeja ja sitten vaihdetaan letroihin, koska limakalvo on ollut niin ohut clomien kanssa. Sitten niiden kanssa muutama kierto ja jos raskautista ei tapahdu siirrymme (jos siirrymme) yksityiselle jatkohoitoon.

Plaah, oon vähän samoissa fiiliksissä kun sinä Larissa. En vaan enää jaksa tätä. Jotenkin tuntuu että koko ajan tulee vaan pettymyksiä ja huomaan että tää vaikuttaa mun työmotivaatioon todella paljon. Ja toki kaikkeen muuhunkin kuten ystävyyssuhteisiin. Huomaan olevani yhdelle mun ystävälle tosi ilkeä tai välttelevä. Hän on juuri saanut pienen vauvan ja jotenkin tuntuu että hänen elämää tottakai tällähetkellä on täysi vauva asioita, ja jotenkin en vaan pysty vastaanottamaan niitä kunnolla niin minun on pakko "paeta".
Voimia Larissa sinulle, ymmärrän jos haluat pitää foorumitaukoa, mutta harmi meille muille kun sinun kanssa on niin kiva täällä keskustella kun tiedät moneen asiaan vastauksen ja jaksat aina tsempata meitä muita :) Toivottavasti teille tulee kiva road trip miehen kanssa :)

Takaisin