Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea inssiin Hileinen :)

oma napa: Huomasin pissalla käydessä et limaisuus on jo alkanut :-o no ovistesti alko punailemaan pikkasen. Nyt katsotaan ovuloinko tässä kierrossa taas "normiaikaan" eli n. kp 12-14.
Viime kierrossa oli ovis vasta kp20.
Outo keho kun noin hypppii :D

WM kp 11 yk7

Kiitos kaikille tsempeistä! Ei mennyt kyllä niinkuin Strömsössä tämä käynti. Edelleen oikealla folli 21 mm vaikka pregnyl pistetty tiistaina - ei viitteitä ovulaatiosta. Joko on vasta tulossa tai ei irtoa ollenkaan. Simpat oli huonot, eteenpäin pyrkiviä vain ~25% ja määräkin alhainen. Meidän influenssa teki tehtävänsä... :( No, inssi tehtiin kuitenkin, mutta ei kovin toiveikkain ajatuksin. Ivf päätettiin siirtää meidän ulkomaanmatkan jälkeen, ettei tule "kiire" ja juuri punktoituna joudu lennolle joka kestää 11h :D Olo on pettynyt tietysti, mutta ajatukset täytyy vain nyt jotenkin siirtää sinne tulevaan ivf:ään. Tässä kohtaa siis toukokuuta, sen matkan vuoksi.

Hileinen dpo 0 yk 18

Hileinen, <3 no voi pöh, mikä tilanne. Toisaalta nyt saat vielä matkalla olla rennosti, eikä tartte pohtia mitä saa syödä ja juoda, matkan jälkeen viimeistään sitten vauva aluille. :) ps. Mut eihän sitä koskaan tiedä ;)

Haikara, muut kerkeskin vastailemaan närästyksen oireista. Itellä kans oli tota yhdessä vaiheessa, että vatsahapot nousi suuhun vähintään kerran päivässä. No siitä pääsin onneksi eroon. :)

Katjusha, toivottavasti huomenna saat hyviä uutisia. :)

Pitänee testata uudestaan huomenna tai lauantaina. Tai sitten tää on joku mun kuukautiskierron julma suunnitelma pilata hiihtoloma reissu. Menkat alkaa varmaan just sitten viikonlopun aikana kun lähdetään reissuun. :grin

hileinen älähä luovuta meil oli viel lohduttomammat tulokset ja silti tuol tyttö luomust tuhisee alhamdulillah. meil oli 96% huonoi ja liikkuvuus huono. ainoo toivo piti olla icsi mut eipähä sinne jouduttu tosin ei ois ollu varaakaan. nautihan lomasta.

Piti taustailla nämä luomukierrot, mutta kroppa yllätti tämmöisellä eilen:

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1456408877.411235.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1456408877.411235.jpg
    105.1 KB · Katsottu: 237
Ninukille suuren suuret pahoittelut.

Larissan testissä näen minäkin hailuran. Ihmettelin ensin kun luin viestejä, että näenkö omiani mutta onneksi muutkin on nähny :) Toivottavasti on huomisen testissä jo vahvistunu!

Ilpurikos se pohti parisuhdetta... Meillä minä olen se joka tulistuu ja riitelee ja höläyttelee sammakoita. Mies on rauhallinen, sovitteleva, eikä ole meidän 13 vuoden suhteen aikana menettäny malttiaan kuin kahdesti. Onneksi silläkin on jotain huonoja puolia, kun minulla niitä riittää vaikka muille jakaa :)

Pätkis testaahan sinäkin uusiksi!

oi kaakao nyt hyödyntään tuo inshaAllah tulee plussa. :)

hileinen ei se ol lääkäreist kiinni miten käy, ite uskon et luojalla on suurempi rooli siinä ku sillä mitä lääkärit sanoo. sillo ku vähiten sitä oottaa ni se plussa tuppaa tuleen, me oltii luovutettu ja ukkoki oli kysyn haluanko erota ku hän ei voi saada luomust lapsia niin helposti ni edelleen ollaa yhessä.

mä leivoin tänää pullaa pitkäst aikaa. sit oon suunnitellu ens viikolle picnic:iä rannalle chebba nimisen kaupungin lähelle ku pitää ottaa selvää kelle yks maapalsta kuuluu...

Hileiselle tsempit! Eihän tuo ihan toivoton tilanne kuitenkaan... ja ainakin on se ivf tulossa jos ei nyt tärppääkään :)

Katjushalla niin jännät paikat... Pidän peukkuja täällä!

Kaakao, mahtava ovisplussa! :) sit vaan peittoloita heiluttelemaan! :) :)

Pätkiksen uusinta testiä kuvan kera täälläkin odotellaan :)

On: väsymys jatkuu edelleen. Niin tekis mieli silmät laittaa kiinni... Jos sitä ihan hetkeksi vaan. :)

Muurahainen dpo 3, yk 25

Kiitos kaikille tsempeistä vielä uudestaan <3 Ootte mahtavia! Katsotaan tämä kierto loppuun ja sitten kohti uusia suunnitelmia! Selvisi muuten, että meille endoille tehdään ivf pitkällä kaavalla koska se omien hormonien alasajo rauhoittaa tietysti myös endon oireita.

Minkäs piristyksen sinne murkulle nyt lähettäis...

Niin useampikin oli kysellyt tätä meidän ivf-aikataulua kun siirtyi keväältä syksyyn. Alunperin siis tammikuun lopulla se lapsettomuuspolin gyne sanoi että jono on 3-4kk mutta nyt ivf-hoitaja kertoi että se onkin 5-6 kk ja ilmeisesti vähän pidempi tähän mild stimulation -hoitoon mitä meille suunniteltiin. Eli gyne oli alunperin arvioinut hoitojonon ja meidän hoitoonpääsyn optimistisemmin kuin mitä se nyt sitten todellisuudessa on. Mutta sain nyt kuitenkin luvan tässä odotellessakin käyttää muutaman kierron taas letroja, ettei ihan luomuna tarvi sinne syksyyn asti odotella.

Takaisin