Mrsc, teillähän kiirettä pitää!
Sullakin näköjään laskettu aika lokakuun puolella, ootko tulossa juttelemaan la:n ryhmään?
Ilpuri, meillä ei kauhean usein riidellä ja ongelmana on vähän erilaiset riitelytyylit. Vaimo mielellään puhuisi asiat halki, ja mä taas heittäydyn mököttämään jos jokin on huonosti. Ei kovin hyvä keino, tiedän sen, mutta vaikea muuttaa omia toimintatapojaan. Yleensä onnistun kuitenkin puhumaan lopulta. Useimmat riidat on jostain hölmöstä pikkuasiasta mikä pian unohtuu.
diabolicat, jopa oli tarina jäsenkorjaajan löytämisestä! :) Mäkin olen vähän ekohörhö, mutta enemmän tiedepuolella enkä noita ole kokeillut.
pätkiksen testiä minäkin odottelen! :)
WM kuulostaa lupaavalta ovulaation kannalta. :)
Hileinen, voi pahus mikä tuuri.
Onneksi ivf-aika ei ole kaukana. Luulen kyllä että oli hyvä ratkaisu olla lähtemättä reissuun heti punktion jälkeen. Vaikka minulla sujuikin punktio hyvin, kyllä vajaan viikon sen jälkeen tiesi mitä oli tehty ja piti varoa liikkumistaan.
Hyvä että selvisi syy pitkälle kaavalle, tuo kuulostaa ihan järkevältä. Ja tuskin tekisivät niin jos sulla olisi korkea riski saada hyperstimulaatio.
Katjusha, sehän on hieno saalis, onnea siitä! :)
kaakao, onnea o-plussasta! Ehkä letrot on buustannut kroppaa toimimaan oikein. :)
Ilpuri, meillä ei kauhean usein riidellä ja ongelmana on vähän erilaiset riitelytyylit. Vaimo mielellään puhuisi asiat halki, ja mä taas heittäydyn mököttämään jos jokin on huonosti. Ei kovin hyvä keino, tiedän sen, mutta vaikea muuttaa omia toimintatapojaan. Yleensä onnistun kuitenkin puhumaan lopulta. Useimmat riidat on jostain hölmöstä pikkuasiasta mikä pian unohtuu.
diabolicat, jopa oli tarina jäsenkorjaajan löytämisestä! :) Mäkin olen vähän ekohörhö, mutta enemmän tiedepuolella enkä noita ole kokeillut.
pätkiksen testiä minäkin odottelen! :)
WM kuulostaa lupaavalta ovulaation kannalta. :)
Hileinen, voi pahus mikä tuuri.
Hyvä että selvisi syy pitkälle kaavalle, tuo kuulostaa ihan järkevältä. Ja tuskin tekisivät niin jos sulla olisi korkea riski saada hyperstimulaatio.
Katjusha, sehän on hieno saalis, onnea siitä! :)
kaakao, onnea o-plussasta! Ehkä letrot on buustannut kroppaa toimimaan oikein. :)

mä menin mukaan tuonne syyskuisiin, kun mun la on 1.10. ja kaksosilla on taipumus tulla ihan reippaastikin ajoissa. Silloinkun mä plussasin ei lokakuisissa juuri menoa vielä ollut. Saatan kyllä tulla sinnekin kurkkimaan, mitä nyt muutoilta ja remonteilta ehtii.