Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Pätkis :(

Hileinen, onko pregnyl se irrotus piikki? Miten pitkään siitä kestää että ovis tulee? Oisko huomenna tavallaan O+ ja torstaina ovis?

Pätkis; Pahoittelut:sad001

Miulla ei ole mitään kommentoitavaa, kun melkein kaikki jutut liittyy hoitoon/lääkkeisiin tms. mistä en ymmärrä mitään o_O :grin

Larissa, joo on! Sisältää siis hcg:tä. Pistosta 36h päästä tapahtuu ovulaatio. Jäi vaan hämmästyttää lääkärin ohje, että testi tehtävä 2 viikkoa pregnylistä eikä varsinaisesta ovulaatiosta. Noooooo kyllä siitä selvyys saadaan :D

Hileinen, oisko lääkäri tarkoittanut sillä sitä että 2 vk päästä ei se pregnyl näy enää testissä? :)

Enni, joo täällä on aika monella lääkityksiä niin voi olla aluksi vähän hepreaa :D

Pahoittelut pätkis :/

Ei jummi en voi kohta enään käydä täällä kun pätkis<3 pätkis<3 ja vielä kerran pätkis<3 tekee niin paljon mieli kokoajan pätkistä :D :D Pätkis on mun heikkous ja kohta oon sotanorsu! Ja vielä tuo pätkiksen kuva kummittelee haha :D

Minni, veit sanat suusta! Paha nähdä pätkiksen kuvia etenkin nyt kun oon ilman sokeria :D Pätkis on muutenkin mun lempparia :P

Hileinen, hieman lyhyeltä kuulostaa aika ennen raskaustestin tekoa, kun useimpien testipakettienkin ohjeessa luvataan että näyttää oikean tuloksen vasta sinä päivänä kun kuukautiset ovat myöhässä. Mutta ehkä sulla on aikainen testipäivä sen IVF:n pitkän kaavan takia? Pakko testata, vaikka vähän ajoissa?

Ilpuri, meidän klinikalla varhaisultra ei kuulu hintaan. Itsekin olin siinä käsityksessä että usein kuuluu, mutta ikävä kyllä meillä ei.

muurahainen, hyvältä kuulostaa tallettelut! :) Ja kiitos blogilinkistä.

Lucky paranemisia! Ukko on ollut kilttinä kun hoitaa sua ja poikaakin.

Junttura, jos yhtään epäilyttää niin kannattaahan se testi tehdä. Mä en tosin tehnyt, mutta mulla on aina kuukautisten eka päivä niin runsas, ettei jää mitään arvailujen varaan. Mutta käytiin kyllä hakemassa lääkkeet vasta kp1:n jälkeen. Helsingissä kun on muutama apteekki, joissa lääkkeitä on aina varastossa. Useimpiin apteekkeihin lääkkeet pitää tilata päivää tai paria ennen.

diabolicat huh, jopa löysitte halvalla ar-ultran! En tiedä onnistuuko noin halpa hinta täällä pk-seudulla. On se ihme kun ar-ultra yksityisellä on paljon kalliimpi kuin ultra muuten vaan. Sama toimenpide kuitenkin käsittääkseni.
Pahoittelut negasta, mutta sulla on vielä todella alhainen dpo, ehtii muuttua vielä!

Minni, kiitti vinkistä, tosin Ovumia ei taida toimia meillä päin.

Larissa niinpä, tuntuu epäreilulta että toiset saavat ultran ilmaiseksi ja toiset eivät. :sad001 Voi kumpa pääsisitte nopeutettuun ivf-jonoon!

Ninukki, voi ei, pahus soikoon! Toivon niin että digi on väärässä tai viallinen, haluun sut mun kanssa odottajiin. :sad001 Ei sillä, enpä minäkään ole tehnyt uutta testiä, mutta ei ainakaan vuoto ole alkanut.

Pisama, oikein hyvä tulos kun 7 on jatkanut elämäänsä, ei teillä tosiaan ainakaan alkioissa ole vikaa. :) Iso määrä lugeja sulla tosiaan! Mulla oli kaksi päivässä, yhteensä 400mg (vai mikä se mittari oli, heitin jo paketin pois). Sitä pohdin että muodostuuko punktioiduista folleista keltarakkuloita vai ei? Tietääkö kukaan?

Ilpuri, tosi hyvä että nostavat kilpparilääkitystä, eiköhän sun raskausmahdollisuudetkin parane. :) Ja niinkuin muut sanoo, kyllä jokaisen elämässä on satunnaista stressiä; luulen että raskautumiseen vaikuttaa enemmän jatkuva stressi. Älä nyt stressaa sitä että stressasit, huono kierre tulee. :wink

Enni sanopa se, fiilis kyllä vaihtelee niin paljon kierron vaiheen mukaan! Toivottavasti saat pian o-plussan. Ja ihme kyselyä tupakanpoltosta! Onnea kuitenkin lopettamisesta!

Me kerettiin soittamaan tänään vain yhteen paikkaan ar-ultrasta. Se oli se yksityinen gyne jolla kävin viime maaliskuussa. Nettisivujen perusteella hinta kuulosti lupaavalta, reilu sata euroa. Kuitenkin kun vaimo soitti, siellä sanottiin että hintaan tulee päälle vielä toimistomaksun lisäksi lääkäripalkkio, mikä nostaa hinnan yli kahteensataan euroon! Ärsyttää tuollainen selkeästi harhaanjohtava mainonta. Toimistomaksun yllärilisän vielä ymmärrän, mutta eihän tuo kuvaa oikeata hintaa ollenkaan. Arg. Vaimo sanoi että oli lähellä ettei hän kysynyt että jos kerran ultraukselle on eri hinta, niin saako sitä laitetta sitten lainata tuohon hintaan ja voidaan ultrata ihan itse? :rolleyes:
Nyt tuli vaimokin vähän siihen tulokseen, että jos ei löydetä jostakin hintaa joka on lähempänä sataa euroa kuin kahtasataa, antaa olla.

Heippa kaikille!

Hurrrrrjasti tullu viestejä. Oon aika huonon netin äärellä nyt ni tökkii ja katoilee viestit koko ajan. Mutta jospa nyt saisin pikakommentit...

Helpotti niin mieltä Minnin ultra!! Ihanaa! :) Todellakin oireeton ihana raskaus siellä käynnissä. <3 Jes! Laitatko ultrakuvaa?

Ninukille tsemppiä! <3 Toivotaan hyvää verikoetulosta. <3

Onnea oviksen metsästyksiin!! Sekä talletteluihin. Ja mäkin liputan enemmän sen täsmäiskun kuin määrän puolesta :)

Pahoittelut negan testanneille. Se on aina yhtä hanurista. <3 Toivottavasti iloksi muuttuu vielä, jos ei tässä kierrossa niin piakkoin tulevassa!

Paljon on uusia keskustelijoita hypännyt kehiin. Tervetuloa! :) Pikaista plussaa koko poppoolle. Niin uusille kuin vanhoille konkareillekin.

Mutta onpa ollut aika huippu plussa-aalto. Loputkin vaan kyytiin tuota pikaa! Olisitte niiiiin sen ansainneet. :)

Tsemppiä ja voimia kierron eri vaiheisiin. Olette mielessä. <3

Terkuin Maggie
rv 13+5 <3

Hileinen, se lääkäri varmaan haluaa sillä 2 viikolla varmistaa, että pregnyl ei tosiaan näy testissä. Yleensä se varoaika on kyllä 10 päivää.
Mulla jostain syystä nykyään tapahtuu ovis pregnylistä jo seuraavana päivänä mutta yleensä kait se on just tuo 36 tuntia.

Nuo suomen ultrahinnat on kyllä hävyttömiä. Mun gynellä maksaa 40,- ja meidän klinikalla 50,- Ekassa raskaudessa kattelin 4d ultran hintaa niin tais olla 180,-

Larissa, tuliko ihan postilaatikkoon? Milloin tilasit? Tänne ei oo vieläkään tullut... :(

Enni, itse kanssa kuullut tuota vähän väliä silloin kun lopetti. Ei kukaan nyt muuten varmaan sit lopeta muutaku jos on raskaana. :D

Pätkikselle pahoittelut. :(

Beisla, ei siellä blogissa mitään erikoista ole, samoja juttuja kirjaan sinne ylös mitä tännekkin. :)
No jopa on ikävää mainontaa, hyvin harhaan johtavaa! *kiukkuhymiö*

On: täällä nokka vuotaa välillä ja aivastuttaa, en tahdo nyt kipeäksi! Huoh, menis nyt tää pari viikkoa äkkiä. Tosin laskeskelin, et dpo 9 testailen varmaan jo noilla vauvalan huonoilla testeillä, et saan niitä pois tuolta kaapista... :)

Muurahainen dpo 1, yk 25

Murkku, juu postilaatikkoon tuli ja tasan 3 viikkoa sitten tilasin. Toivottavasti sullekin tulee pian! Mikä oli se oletettu toimitusajankohta (lukee ebayssa)?

Mimmu, onpas siellä halpaa lystiä!

Beisla: no mutta arvaappa miks oli kilttinä... ni aamupäivällä se kyseli että jaksanko olla kotona pojan kans kun hän käy kaupungissa kattoo auton varaosia. .. sanoin että pitäis levätä enkä oikeen pysy hereillä... no käski soittaa jos jotai tulee. Poika katteli telkkaa sen aikaa... ukki toi välillä juomista ja kävi vointia tarkistaa, mummi soitteli ja käski soittaa päivystykseen... ni ukko tulee kotiin, voivottelee että oompas kipeä ja hengityskin tollanen tiheä. No hän lähtee autotalliin ja taas minä ja poika kahdestaan...ukko välillä käy voivottelemassa... ottaa pojan ulos mukaan ja mä pyydän hakee Limua ja mehua kaupasta...kävivät... kunnes poika tulee sisälle ja ukko edelleen menee autotalliin.... kumman Ilosena tulee sit viimein sisälle, riekkuu pojan kans ja kattelee elokuvaa... saunassaki käy ja kesken saunomisen menee "autotalliin" :0 no ei mee enää mulle läpi kolvaus jutut ku ukko on ihan hiljaa ku yritän sille puhua...tietää että puhe muuttuu jo 1 kaljasta ja huomaan sen heti. Kysyn että onko kipee...pyörittää vaan päätään.. no tänään itse on sitten kipeenä ja minä myös niin ei silmäänsä ole räpäyttänyt... Minä oon ollu se joka käyny kaupassa ja poikaa hoitanut...Tämänkin päivän. :0 sellanen sankari... ei viiti ottaa lääkettä ku sen mielestä on kiva olla kipeenä ku saa nukkua... no mitäs eilen minä sain tehä... :(

Huomenta :)
Taas vähän taka-alalta paluu. Teidän viestejä on vaan niin mielenkiintoista ja kannustavaa lukea niin itse unohtaa kommentoida väliin :)

Lucky: Voimia miehes kanssa. Miehet osaa olla joskus hankampia kuin pikku lapset!

Muurahainen: Mies usein (kokoajan) tilailee eBay:sta ja joskus toimituksis menee tosi kauan, kauemmin kun luvattu.

ON: Mie jo huolestuin et en ovuloi ollenkaan tässä kuussa tai et cb.testit ei toimis, mut onneks se hymynaama tänään näyttöön ilmestyi. Hyvällä tuulella siis. :) Tuossa reilu viikko sit nostin rikollisen omatoimisesti kilppari thyroxin annosta 50->75 ja kyllä on huomannu muutoksen! Mieskin sanoi että olen paljon virkeämpi yms, kun tuon pienemmän annoksen aikana olin kokoajan niin masentuneen ja tajuttoman väsyneen oloinen. Endokrinologin ajan kyllä varasin jo kk sitten, että lääkäri olis voinu annosta nostaa, mutta sain ajan vasta 25.tätäkuuta. Naikkaril kun sanoin itse annoksen nostosta, eivät katsoneet pahalla. Huomenna katsotaan sitten minkä tuomion Endikrinologi antaa. :) kp17/28 yk23

Takaisin