Hileinen, hieman lyhyeltä kuulostaa aika ennen raskaustestin tekoa, kun useimpien testipakettienkin ohjeessa luvataan että näyttää oikean tuloksen vasta sinä päivänä kun kuukautiset ovat myöhässä. Mutta ehkä sulla on aikainen testipäivä sen IVF:n pitkän kaavan takia? Pakko testata, vaikka vähän ajoissa?
Ilpuri, meidän klinikalla varhaisultra ei kuulu hintaan. Itsekin olin siinä käsityksessä että usein kuuluu, mutta ikävä kyllä meillä ei.
muurahainen, hyvältä kuulostaa tallettelut! :) Ja kiitos blogilinkistä.
Lucky paranemisia! Ukko on ollut kilttinä kun hoitaa sua ja poikaakin.
Junttura, jos yhtään epäilyttää niin kannattaahan se testi tehdä. Mä en tosin tehnyt, mutta mulla on aina kuukautisten eka päivä niin runsas, ettei jää mitään arvailujen varaan. Mutta käytiin kyllä hakemassa lääkkeet vasta kp1:n jälkeen. Helsingissä kun on muutama apteekki, joissa lääkkeitä on aina varastossa. Useimpiin apteekkeihin lääkkeet pitää tilata päivää tai paria ennen.
diabolicat huh, jopa löysitte halvalla ar-ultran! En tiedä onnistuuko noin halpa hinta täällä pk-seudulla. On se ihme kun ar-ultra yksityisellä on paljon kalliimpi kuin ultra muuten vaan. Sama toimenpide kuitenkin käsittääkseni.
Pahoittelut negasta, mutta sulla on vielä todella alhainen dpo, ehtii muuttua vielä!
Minni, kiitti vinkistä, tosin Ovumia ei taida toimia meillä päin.
Larissa niinpä, tuntuu epäreilulta että toiset saavat ultran ilmaiseksi ja toiset eivät.

Voi kumpa pääsisitte nopeutettuun ivf-jonoon!
Ninukki, voi ei, pahus soikoon! Toivon niin että digi on väärässä tai viallinen, haluun sut mun kanssa odottajiin.

Ei sillä, enpä minäkään ole tehnyt uutta testiä, mutta ei ainakaan vuoto ole alkanut.
Pisama, oikein hyvä tulos kun 7 on jatkanut elämäänsä, ei teillä tosiaan ainakaan alkioissa ole vikaa. :) Iso määrä lugeja sulla tosiaan! Mulla oli kaksi päivässä, yhteensä 400mg (vai mikä se mittari oli, heitin jo paketin pois). Sitä pohdin että muodostuuko punktioiduista folleista keltarakkuloita vai ei? Tietääkö kukaan?
Ilpuri, tosi hyvä että nostavat kilpparilääkitystä, eiköhän sun raskausmahdollisuudetkin parane. :) Ja niinkuin muut sanoo, kyllä jokaisen elämässä on satunnaista stressiä; luulen että raskautumiseen vaikuttaa enemmän jatkuva stressi. Älä nyt stressaa sitä että stressasit, huono kierre tulee.
Enni sanopa se, fiilis kyllä vaihtelee niin paljon kierron vaiheen mukaan! Toivottavasti saat pian o-plussan. Ja ihme kyselyä tupakanpoltosta! Onnea kuitenkin lopettamisesta!