Larissa
Tietävä tietäjä
Nonnah, gluteenittomia jauhoja aionkin käyttää (sellaisia missä ei ole vehnätärkkelystä), mutta soija on iso nou nou tämän endo-ruokavalion kanssa. Soijassa on nimittäin kasviestrogeenejä. Mutta kiitos vinkistä! Toimisikohan esim. kaura-, manteli- tai kookosmaito samaan tapaan... On mulla onneksi karppisokeria myös makeutukseen :) tsemppiä sinne uuteen yritykseen letrojen kanssa!
Kiitos Maiskukka :) ps. Vaniljasokeri on lähes täysin sokeria
Pätkis, voi olla että teillä on vaan ollut huonoa tuuria ettei ole vielä tärppiä käynyt. Toivotaan että pian onnistuu :)
Pisama, mulle määrättiin 2 kpl 200 mg lugea päivässä, mutta olen nyt ottanut vaan puolet tosta sillä sekin pitää tuhrun pois. Olen ymmärtänyt, että jos siirto tehdään kiertoon jossa ei ole ovulaatiota (ja siten keltarauhasta omasta takaa) niin sillon määrä on aika iso.
Kiitos Maiskukka :) ps. Vaniljasokeri on lähes täysin sokeria
Pätkis, voi olla että teillä on vaan ollut huonoa tuuria ettei ole vielä tärppiä käynyt. Toivotaan että pian onnistuu :)
Pisama, mulle määrättiin 2 kpl 200 mg lugea päivässä, mutta olen nyt ottanut vaan puolet tosta sillä sekin pitää tuhrun pois. Olen ymmärtänyt, että jos siirto tehdään kiertoon jossa ei ole ovulaatiota (ja siten keltarauhasta omasta takaa) niin sillon määrä on aika iso.
Muokattu viimeksi:
Onko mikään ihme että on sinkkumies...