Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, ihania uutisia masusta! :) toivottavasti nyt maltat olla ajattelematta kauheuksia; kaikki menee loistavasti loppuun asti! :)

Murkku, miekin väittäisin ett dpo-2 on oikein hyvä päivä talletella, tosin parempi jos tänäänkin vielä ehtisitte! :)

Beisla, ihanaa mie itken täällä joka kerta kun luen tein kuulumisia, oon niin onnellinen! :D kerrohan sitten milloin pääset ultraan, se on niin ihana käynti! :)

Kaakao, vähän tyhmää ett ensin luvataan kevääksi ja sitten siirtyykin syksyyn, miksi näin? :o tsemppiä toivottavasti ette edes joutuisi ifv:ään menemään vaan saisitte plussan jonossa :)

Diabolicat, voisipa olla raskausoire!!! :)

Hileinen, tsemppiä folliultraan! :)

Pipanat, pahoitteluni :(

Lucky, onpas taas miehesi käytös ollut tökeröä :(

Omanapa heti aamusta.. viiva EI vahvistunu aamupissastakaan, kauhea päänsärky ollu plussasta asti, jatkuvaa yöheräilyä, kuten aiemmassa raskaudessa. Mur!

Kirkkaan punaista ja tulee kunnolla. Prkl. Kuinka paljon voi pientä ihmistä v#tuttaa? Nyt ei mene ihan nallekarkit tasan taas.

Ilpuri ja muurahainen, mulle tosiaan kävi niin että kun tilattiin Sofin o-testejä niin testin päällä lukikin OneStep. Eivät toimineet yhtä hyvin, ja tosiaan kotitestiin kun soitettiin sanoivat että Sofin tuottaja on talousvaikeuksissa. Mutta tosi hyvä kuulla että ovat selvinneet ja niitä testejä saa taas, olin kyllä tyytyväinen niihin! Ja vaikka niissä sanottiin että ei pidä testata aamun ekasta pissasta, sain kyllä joskus siitäkin plussaa.

nenna kerron kyllä, vaikka en uskalla edes ajatella sitä vielä! Mä varmaan pyörryn tuoliin jännityksestä...

RiiaBa, voi ei, kumpa ei olis menkat! :sad001 Jos olisi vielä mahdollista että vuoto ei ylly menkoiksi asti? Eikö pienet vuodot alkuraskaudessa ole tosi yleisiä? Kumpa olisi jotain harmitonta.

Tässä on nyt 13kk ja puolen vuoden kohdalla mentiin naistenklinikalle jossa ei ehditty aukiolotutkimukseen kun plussasin 10kk jälkeen. Se oli tuulimuna ja päätyi kaavintaan jouluna. Miehen simpat kunnossa, mulla on endometrioosi mutta ultrassa mitään poikkeavaa nuo ei nähnyt.. seuraava käynti naikkarilla olisi suunnittelukäynti

Riiaba, eikä!!! Ihan perseestä :( olikohan kiinnittymisyritys... Jospa uusi kierto toisi pysyvän plussan <3

Murkku, meillä ei aluksi mies halunnut tietää milloin "pitää" puuhastella. Nyt kun on letrot niin olen sanonut että sitä puuhastelua on PAKKO olla tarpeeksi silloin kun minä sanon :D muutenhan syön letroja turhaan. Hyvin on ollut nyt mukana ja välillä nauretaan kalenteri-seksille :D

RiiaBa; oon tosi pahoillani menkoista:mad:

Julianna; Mie oon käyttäny OneStep-merkkisiä ovis- sekä raskaus- testejä. Kokeilin ennen niitä raskaustestejä myös puikkona, nuo OneStepit siis liuskoja. Liuskoja miusta helpompi käyttää, koska niihin ei tarvii yrittää osua! :joyful: Ei oo oikein mielipidettä, kun ei muusta oo kokemusta. Tilasin Raskauskeiju.fi-sivulta.

Enni kp 12/28 yk 8

Beislalle piti sanoa, että täällä herkistyn aina kun kerrot jotain omasta tilanteesta, musta se on niin mahtavaa! Ajatella että pääsette aloittamaan nyt raskaus-taivalta :) ja tosta mitä vaimosi sanoi niin ominaisuuksuhan saattaa muuttua kun hormonit muuttuu. Ei ole ensimmäinen tapaus josta olen kuullut! :D

Enni, nuo raskauskeijun one step- raskaustestit on täällä "tuomittu" huonoiksi eli kannattaa niiden lisäksi testata jollain luotettavammalla testilläkin, esim pregcheckillä :)

Napaa: Täällä päätti endo-kivut tehdä katoamistempun eikä haittaa yhtään! 2 päivää meni yhdellä panadolilla (normaalisti menee 3 kpl 1g panadolia päivässä) ja tänään en ole tarvinnut ensimmäistäkään :) kyllä joka kierto on näemmä erilainen, viime kierrossa tässä vaiheessa kivut taas alkoi. Tai ehkä se mun endo-ruokavalio vaikuttaa jo..? Mietin, että tuhlaisinko lauantaina (dpo 12 tai 13) ekan testin...

Larissa dpo 7 tai 8 (riippuu uskonko O-testiä vai fertility friendiä), yk 20?

Muokattu viimeksi:
RiiaBa, Pahoittelut menkoista :sad001 olkoon tää kierto teidän!

Julianna, Raskauskeijun omat liuskaovistestit on toiminu mulla tosi hyvin ja myös vauvalan testit on toiminu, mutta parhaita on ollu raskauskeijun one stepit ja david o testit mutta ne pitää tilata ebaystä :)

Mami kp 4/27 yk 20

Takaisin