Ei tää voi olla näin vaikeeta!

heis ihanat pitkästä aikaa...

onnea beisla, ninukki ja muut plussanneet mashaAllah :)

onnea hyvistä ultrakuulumisista minni mashaAllah aivan ihanaa :)

nennaki jo noin pitkällä aivan ihanaa mashaAllah :)

lucky jaksamista ukon käytöksen kans.

hileinen hienoa että siellä kunnon sotasuunnitelma :)

plussatuulia täältä kaukaa kaikille ja tervetuloa uudet minunkin puolestani.

tääl ei ihmeitä, ei töitä sitä samaa mitä aina. tosin nyt ei kuulemma olla tervetulleita anoppilaan ukon ja tytön kans ku ollaa niin pahoja kuulemma ja tungetaa sinne aina (juupa juu, tytön kans 2 krt käyty siel, ne aina soitteli ukolle et tuo sitä tuo tätä melkei joka päivä ja kiitoksena tuollai käytös meitä kohtaan) minustaki puhuttu vähä sitä sun tätä näköjää ukon isoveljelle vähä yhen sun toisen toimesta.
tyttö kasvaa ja oppii kaikkee uutta, nykyää näytetää jo missä on nenä ja sanotaan nenä, osaa sanoa kukka, kakku yms. oppii ku kuulee muutaman kerran sanan ja ku käytii eläintarhas ni tyttö pisti urosleijonan kurii alkamal ns karjuaa ku leijona oli niin hellyyttävää ja urosleijonaki unohti kokonaa ruokaluukun läpsimisen ku tyttö alko pitää ukaasia sille. joka päivä pitäs päästä ajelee ja mitä liikkumisee tulee ni kohta jo saa juosta perässä ku vauhtia riittää. puhuu suomea, englantia ja arabiaa.

Gatusa, kiva kuulla sustakin! Ihanasti pikkuinen siellä kasvaa :) mutta surku että sun anoppi ja appi on noin törkeitä :( eivätkö halua edes omaa lastenlastaan nähdä???

Oliko täällä ivf-läisistä kukaan jolla olis ollu hoito pitkällä kaavalla? Minulle ilmeisesti sitä tuo ylilääkäri ajatteli.

Hileinen, vai että IVF:ään... Mulla on ollut pitkällä kaavalla, mutta alkaahan siitä olla jo aikaa noin 5 vuotta - mutta sillä lailla saatiin aikataulutettua sillä lailla, ettei tullut työaikatauluista tai muista liikaa ylimääräistä painetta (mulla oli säännöllisesti työmatkustamista yms). Toivotaan, että kun "lupa" nyt tuli, niin ette tarvi. Mulla alkoi muistaakseni synarelalla hoito ja siitä eteenpäin sitten pistellen puregonia.
Toivotaan, että vuodot todellakin pysyy poissa plussanneilta!!
Meille vahvistettiin torstaille punktio ja samana iltapäivänä toivottavasti kuullaan hyviä uutisia munasolumääristä. Tänään siis saa vielä seksiä, mutta eiköhän me sitten pidättäydytä kunnes lasti on labrassa torstaiaamuna.
Katjusha kp 15/?

Riiaba toivotaan että olis muuta kuin keskenmeno taas. Ei ollut kiva joululahja teillä tuo edellinen.

Täällä punktio nyt onnellisesti ohi. Aamulla olin kyllä niin hermostunut ja hieman huonovointinenkin johtuen todennäköisesti siitä ja nälästä. Klinikalla sain rauhottavaa n. puoli tuntia aiemmin, mikä onneksi sai olon rennommaksi. Itse punktio ei pahemmin tuntunut kiitos kunnon lääkehöyryn ja kesti vain hetken. 15 follia oli saalis mistä kuitenkin pienimmät taisi olla tyhjiä, lopputulos 9 follia. Lääkärin mielestä ihan hyvä määrä. Huomenna sitten kuullaan miten ovat lähteneet hedelmöittymään.

larissa käly se on siellä päällepäsmärinä joka oli sillo sairaalas. anoppi ei uskalla sanoa vastaan ja sit keksivät kaikkea meist. appiha kuoli jo viime kesäkuussa. sellast se on, käytetää hyväks ja sit puhutaa pahaa tosi kiva. no eipä ol mein menetys joten pärjätköö iteksee siellä turha alkaa meille parkumaa.

hileinen tsemppiä.

pisama plussatuulia :)

Larissa, tosta kalenteri seksistä. Meillä mies on jotenkin nyt parin viime kukauden aikana muuttanut tuota toimintaansa. Varmaan kun näkee et oon niin maani myynyt aina menkkojen alettua. Ei aiemminkaan nyt ihan hirveen vastainen ollut mut nyt on just sanonut että mun pitää sanoa sille sit. Eilen kun sen hienon ovisplussan sain niin kysyin ekaa kertaa et haluatko nähdä ja se halus :)Hienoa et sun endokivut on helpottaneet! Ja kannatan testin tuhlausta lauantaina :)

Riiba, kokeile nyt vielä se digi vaikka parin päivän päästä jos vuotoa ei tule enempää. Toivotaan nyt et oli vaan selvitään säikähdyksellä

Hileinen, upeita uutisia! :)

pisama, toivotavasti punktio tuottaa tulosta ja lähtevät nyt hedelmöittymään!

Hyvä, että neuvoitte niissä ovis- testeissä! Pitääkin siis ens kerralla tilata jonkun muun merkkisiä:)

Gatusalle tsemppiä, eläkä anna niitten pompottaa teitä! Tosi mulkkua tommonen selän takana puhuminen:finger:

Pisamalle peukut pystyyn huomista odotellessa:happy:

Kiitos teille, eiköhän peli ole jo menetetty, sen verran runsaasti vuotaa jo. Olkoon tämä kierto meidänkin kierto!

enni jep sellast se on, aina ei men nallekarkit tasan... kaikenhuipuks ukn veljenpoika jota kohtelin ku omaa poika vajaa pari vko viime vuonna ku oli meillä ni ehtas valehella että näki nälkää ja tuli sairaaks täällä ku ukko ei ollu kotona ja se oli ns mies talossa. minä joka tarjosin tyylii hotelliolot sille ja aamiaisen ja kuuman kasvojenpesuveden ja teen, tuoretta leipää, ruokaa.

riiaba jaksamista, tuo on rankkaa tiedän tunteen ( 5krt putkeen meinaan), inshaAllah seuraavalla kerralla pysyy laskettuun asti sisällä.

Pahoittelut Riiaba :(

Mulla on ihan tappotahti koulussa menossa.. oon aivan poikki ja mulla on univaikeuksia :( pitäs saada harjottelupaikka ja sekin stressaa kun en kuitenkaa saa.. koulu ei auta tässä ollenkaan..

Larissa , eihän se niin sanottua olekaan että aina vuorotellen puoleltaan ovuloisi. Toivottavasti meillä ens kiertokin vasemmalta joka on se toimiva puoli ☺

Pahoittelut Riiaba. :(

On: testi nega. sais jo täti tulla. alkanu pelottaa että kuinkahan meidän käy. Onhan tässä nyt vielä 4kk aikaa ennen ku vuosi yritystä täyttyy. Mutta me ei olla menossa mihinkään hoitoihin...

Pätkis, mekin ajateltiin että ei mennä , erityisesti minä. Mutta siihen ajatukseen kyllä kasvaa kun rauhassa ajan kanssa saa miettiä. Mut toivotaan ettei teidän tartte :)

Jotenki ei vaan tunnu oikealta lähteä hoitoihin. Kun meillä on jo kaksi lasta. Toki miehen puolesta ikävämpi asia kun kuopus on meidän ainoa yhteinen lapsi, tiedän että mies tahtoo toisenkin biologisen lapsen. Mutta tiedän myös etten itse kestäisi niitä hoitoja en henkisesti enkä fyysisesti. Vähän myös epäilen että kun miehelle selviää mitä kaikkea hoidot voi olla se voi hyvinkin perääntyä.

Toivossa on hyvä elää. :) Ehkä mun kropalla vaan jotenkin kestää normaalia pidempään toipua e-pillereistä... Tai no mistäpä sitä tietää mitä kehossa on tapahtunu. Viime raskaudesta kuitenki 7-vuotta aikaa. :D

Larissa, jännä kuulla että muillakin on tuoksu muuttunut. Mun kissa ei kyllä ole noteerannut mitenkään, mutta kissat on kissoja. :)
Jännittää vielä tämä taival enkä ollenkaan usko että olisin oikeasti raskaana. Tai tavallaan kyllä, mutta en osaa vielä ajatella että sisälläni olisi joku tyyppi. Silti ei pelota vielä keskenmeno.
Tosi hyvä jos sun kivut on helpottanut, pitää toivoa että johtuu ruokavaliosta.

Haikaranyytti, toivottavasti sun sokeriongelmat selviää. Itse en tiedä niistä hölkäsen pöläystä.

MaKa joo, käytännössä sama homma kuin luomuna, paitsi ilman sitä seksiä. :grin Ovulaatiosta, musta tuntuu että mulla on usein molemmin puolin kipuja, vaikka ultrassa on yleensä ollut vain yhdellä puolella johtofolli.

Hileinen, ihan mahtavia uutisia! :) Ja nyt sitten pikaplussa ennen IVF:ää. Mulla oli lyhyt kaava, mun lääkärin mukaan siinä on pienemmät riskit hyperstimulaatioon ja olin muutenkin riskiryhmässä. Onneksi ei tullut. Onko niin, että pitkän kaavan lääkkeet alkavat jo edellisen kierron loppupuolella? Onko sulla ohje tehdä raskaustesti tiettynä päivänä, kun tuskin lääkkeitä on hyvä pistää jos onkin raskaana? Tuota olen aina miettinyt.

gatusa, voihan kälyä, tosi ikävää. :sad001

Katjusha, toivottavasti saalis on hyvä ja hedelmällinen! Tsemppiä odotukseen. :)

Pisama, hyvä kuulla että punktio meni melko kivuttomasti sullakin. Ja yhdeksän munasolua on ihan hyvä saalis! Toivottavasti suurin osa hedelmöittyy. Siirretäänkö alkio sulle viisipäiväisenä?

Ilpuri, ihana kun sun mieskin on kiinnostunut ovisplussasta. Kyllähän sitä on kiva esitellä puolisolle. :)

RiiaBa, suuret pahoittelut. :sad001

Junibea, kuulostaa kamalan rankalta, vielä univaikeuksien kanssa. Harjoittelupaikan haku on kyllä stressaavaa. Onko sulla yhtään tietoa milloin koulun tahti helpottaa? Voimia!

pätkis, pahoittelut negasta. :sad001

muurahainen, kyllähän se munasolu päivän-pari elää vaikka nyt irtoaisikin. Tuskin menee hukkaan jos pääsette pupuilemaan vielä tänään.

Takaisin