Larissa, jännä kuulla että muillakin on tuoksu muuttunut. Mun kissa ei kyllä ole noteerannut mitenkään, mutta kissat on kissoja. :)
Jännittää vielä tämä taival enkä ollenkaan usko että olisin oikeasti raskaana. Tai tavallaan kyllä, mutta en osaa vielä ajatella että sisälläni olisi joku tyyppi. Silti ei pelota vielä keskenmeno.
Tosi hyvä jos sun kivut on helpottanut, pitää toivoa että johtuu ruokavaliosta.
Haikaranyytti, toivottavasti sun sokeriongelmat selviää. Itse en tiedä niistä hölkäsen pöläystä.
MaKa joo, käytännössä sama homma kuin luomuna, paitsi ilman sitä seksiä.

Ovulaatiosta, musta tuntuu että mulla on usein molemmin puolin kipuja, vaikka ultrassa on yleensä ollut vain yhdellä puolella johtofolli.
Hileinen, ihan mahtavia uutisia! :) Ja nyt sitten pikaplussa ennen IVF:ää. Mulla oli lyhyt kaava, mun lääkärin mukaan siinä on pienemmät riskit hyperstimulaatioon ja olin muutenkin riskiryhmässä. Onneksi ei tullut. Onko niin, että pitkän kaavan lääkkeet alkavat jo edellisen kierron loppupuolella? Onko sulla ohje tehdä raskaustesti tiettynä päivänä, kun tuskin lääkkeitä on hyvä pistää jos onkin raskaana? Tuota olen aina miettinyt.
gatusa, voihan kälyä, tosi ikävää.
Katjusha, toivottavasti saalis on hyvä ja hedelmällinen! Tsemppiä odotukseen. :)
Pisama, hyvä kuulla että punktio meni melko kivuttomasti sullakin. Ja yhdeksän munasolua on ihan hyvä saalis! Toivottavasti suurin osa hedelmöittyy. Siirretäänkö alkio sulle viisipäiväisenä?
Ilpuri, ihana kun sun mieskin on kiinnostunut ovisplussasta. Kyllähän sitä on kiva esitellä puolisolle. :)
RiiaBa, suuret pahoittelut.
Junibea, kuulostaa kamalan rankalta, vielä univaikeuksien kanssa. Harjoittelupaikan haku on kyllä stressaavaa. Onko sulla yhtään tietoa milloin koulun tahti helpottaa? Voimia!
pätkis, pahoittelut negasta.
muurahainen, kyllähän se munasolu päivän-pari elää vaikka nyt irtoaisikin. Tuskin menee hukkaan jos pääsette pupuilemaan vielä tänään.